Літаки, аеропорти, авіакомпанії

Реєстрація
26.01.17
Місто
Львів
Не хочеться розганяти зради, але другий екземпляр раніше вже був готовим на 60-70%. Інформаційний шум звісно потрібен, але думаю що по суті ніхто ще навіть не приступав до якихось робіт чи попередньої оцінки такого проекту.

https://uk.wikipedia.org/wiki/Ан-225_«Мрія»
 

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2
Очільник "Антонова" зазначив, що наразі "Мрія"-2 готова на 30%...
В ГП "Антонов" заявили, что в новости "Bild" была допущена неточность.

Речь идет о наличии около 30% комплектующих для второго образца. Пока начались только конструкторские работы.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
На поточному етапі готовності Мрії - ще не пізно з неї ж робити авіаносець.
А потім знову китайцям продати. Недобудовану Мрію теж хотіли китайцям продати, але щось вони не хочуть собі її, бо той літак економічно не вигідний.

 

rikky

ремонтник
Реєстрація
29.03.10
Місто
Шостка, Украина.
Телефон
Iphone 15
Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
не вигідний якщо перевозити дрібний вантаж, а от якщо щось габаритне то конкурентів не має.
Станом на 7 листопада, вартість побудови літака оцінюється щонайменше у 500 млн євро. Наразі є близько 30% комплектуючих, які можна використати.

Нова "Мрія" має відповідати сучасним та перспективним нормам льотної придатності, а це вимагає “проведення великого обсягу розрахунково-конструкторських робіт, обрання та закупівлі відповідних комплектуючих, проведення програми випробувань”.

Конструктор Ан-225 Анатолій Вовнянко вважає, що відновити “Мрію” можна дешевше ніж за 3 млрд доларів, але це все одно невигідно. “По моїм підрахункам мільйонів за 100-150 можна це зробити. Але це економічно не вигідно. Добре, якщо в рік вона заробить пів мільйона, чи мільйон доларів. Тоді це на 150 років розтягнеться”, — каже Вовнянко.



Інша справа, чи є в такому рішені економічна доцільність. Весь парк «Авіаліній Антонова» з урахуванням «Мрії» генерує близько $30 млн прибутку – з такими фінансовими показниками це неокупна інвестиція.

Чи можна збільшити обсяг замовлень? З огляду на величезні розміри, масу, витрати і те, що завантаження літака можливе лише через один носовий вантажолюк, літак обмежено використовується, порівняно з літаком Ан-124. В основному, це великогабаритні моновантажі, які не може возити «Руслан», а також якщо це великий вантажопотік від 150 тонн – стандартні вантажі або навалом. Існує не так багато вантажів, для перевезення яких необхідно залучати саме цей літак, тому до пандемії «Мрія» літала мало. При цьому літак має колосальні витрати палива та високі експлуатаційні витрати, тому замовники з типовим вантажем часто надавали перевагу більш економному «Руслану».

Тим не менш літак важливий як символ відродження українського авіабудування. Якщо буде воля держави та фінансування, другу «Мрію» можна відбудувати упродовж трьох-пʼяти років.

 

Гудзак

Хатуль мелумад - тварина типу кіт, що йде ланцюгом
Реєстрація
29.01.14
Місто
Першотравенськ (Січеславщина)
Телефон
Moto G9+; Moto G5+

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2

Себастьян Перейро

торговець чорним деревом
Реєстрація
09.08.09
Місто
Михайлівка
Телефон
Lenovo P2

Olgen

читатель
Реєстрація
17.08.09
Місто
Изюм
Телефон
Redmi Note 5 4/64
Розумію що наступне питання має риторичний характер. Але навіщо авіакомпанії роблять акції коли квиток в дві сторони коштує дешевше, ніж в одну. Чи є випадки, коли авіакомпанія застосовує які-небудь штрафи до пасажирів, що не приходять на зворотній рейс?
 
Реєстрація
04.12.20
Місто
Одесса
Розумію що наступне питання має риторичний характер. Але навіщо авіакомпанії роблять акції коли квиток в дві сторони коштує дешевше, ніж в одну. Чи є випадки, коли авіакомпанія застосовує які-небудь штрафи до пасажирів, що не приходять на зворотній рейс?

что-то было, но это очень редкость...
 

Olgen

читатель
Реєстрація
17.08.09
Місто
Изюм
Телефон
Redmi Note 5 4/64
Ще питання. Діти "вписані" в паспорт дружини. Хотілося б знати заздалегідь, чи не буде проблем при посадці на борт літака? Де писати/ дзвонити? У авіакомпанію, чи у посольство України, або в посольство країни в яку летять пасажири?
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
В США точно нельзя с вписанными, недавно где-то тема про наших беженцев была, они из Европы подались, но им в американском посольстве сказали сначала документы для детей сделать (для тех, кто уже в Европе это достаточно сложный квест).

Думаю, что авиакомпания в данной ситуации помочь, конечно, может, я бы сначала туда обратился. Если они неправильно ответят, то есть вероятность, что они за свой счет возвращать пассажиров будут. Но после ответа я бы уточнял уже в нашем посольстве и в посольстве принимающей страны. Разумеется, попросите "пруфы", чтобы потом, если что, было чем аргументировать пограничнику.
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
для тех, кто уже в Европе это достаточно сложный квест
Не то что бы сложный, скорее долгий. Загран можно сделать через консульство (но долго), или в Варшаве - там работает филиал ДП "Документ".
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Да, долгий. Но и сложности есть.

В диппредставительстве сначало надо записаться в очередь на сдачу документов. Очередь на запись в Германии сейчас - февраль. Пропустил очередь - записывайся по новой. После сдачи документов (обязательно или присутствие обоих родителей, или нотариальное разрешение от отсутствующих, или справки, которые заменяют такое разрешение - это свидетельство о смерти, свидетельство о лишении родительских прав и т.д и т.п.) паспорт месяца два будет изготавливаться и доставляться в консульство/посольство. Потом надо снова записываться в очередь на получение (сам документ может до года ожидать, пока его не заберут, дальше - утилизация). Сейчас есть места на месяц вперёд, чтобы просто забрать готовый документ.
То есть три месяца на сдачу документов, два месяца на ожидание изготовления и доставку и ещё месяц подождать, чтобы забрать.

В Варшаве, как я понял, живая очередь. У меня лично подозрение, что дальше будут очередь не на одни сутки, чтобы сдать документы. Но пока такого не слышал. Ну и если место жительства далеко от Варшавы, может оказаться, что съездить во Львов будет примерно то же самое по деньгам и времени.

Информация под спойлером может быть неточная, с 17 ноября изменения.

Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України | LIGA:ZAKON (ligazakon.net)

Вроде стало действительно легче, чем было.
 
Останнє редагування:

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
В самолетах компании «Аэрофлот» стало недоступно подключение к стриминговым развлекательным системам, сообщил авиаперевозчик.
Проблемы возникли в связи с ограничениями иностранных поставщиков услуг. До конца декабря компания рассчитывает представить отечественное решение.
«Друзья, сообщаем, что на наших самолетах А320/321 и В737 будет временно недоступно подключение к стриминговым системам развлечений», — говорится в telegram-канале «Аэрофлота».
Пока разрабатывается новое решение, авиаперевозчик предлагает своим клиентам устроить «digital-детокс» на время перелета. В качестве досуга рекомендуется почистить мобильные телефоны от устаревших материалов, подвести итоги 2022 года, составить список желаний на предстоящий год и даже помедитировать.
...или вздрочнуть.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Під час перебування в аеропорту Гостомеля, що під Києвом, російські загарбники встигли вкрасти запчастини з відомого українського літака Ан-225 «Мрія», який був знищений у лютому, заявив полковник, командир 4 бригади швидкого реагування Нацгвардії Артем Ілюхін в інтерв'ю «Суспільному». Ця бригада брала участь у бойових діях на злітній смузі аеропорту Гостомеля, пише «Громадське».

Він розповів, що «Мрію» було знищено під час боїв, але основного ураження завдали російські підрозділи. «Вона була в декількох місцях – потім уже було видно – спеціально підпалена», – сказав Ілюхін.
За його словами, представники російської льотної школи кілька разів приїжджали з відрядженням до Гостомеля: «[це] свідчить, що основні комплектувальні деталі, які є найбільш цінними, були забрані росіянами з літака. З "корінням" видерті плати, проводи тощо», – розповів військовий.
 
Останнє редагування:
Зверху