Для каждого тарифного плана там своя информация в соответствии с тем, какие услуги можно заказать в конкретном тарифном плане.А что в кабинете нет выбора и заказа услуг? Что в нем вообще делать, кроме посмотреть баланс.
Для каждого тарифного плана там своя информация в соответствии с тем, какие услуги можно заказать в конкретном тарифном плане.А что в кабинете нет выбора и заказа услуг? Что в нем вообще делать, кроме посмотреть баланс.
У меня не получается зайти в ЛК. При правильном пароле пишет, что произошла ошибка, при неправильном пишет, что пароль неправильный.Спробуйте зареєструватися в ОК
Я 2 часа назад заходил-всё ок. Я только что проверил-всё заходитУ меня не получается зайти в ЛК. При правильном пароле пишет, что произошла ошибка, при неправильном пишет, что пароль неправильный.Спробуйте зареєструватися в ОК
Написав 2 тижнів тому.И сертификат никак не обновят. Забили слегка. Но вот саппорт жив и старается помочь - это вызывает уважение.
Переглянути вкладення 40016
Мені здавалося,що робочий графік ФБ та 3Мобу не збігаються?knedlyk, не пробував останнє повідомлення відправити в робочий час?
Не допомоглотому є варіянт спробувати!Мені здавалося,що робочий графік ФБ та 3Мобу не збігаються?knedlyk, не пробував останнє повідомлення відправити в робочий час?
UPD: У п'ятницю відповіли: подякували та сказали, що вже займаються цією проблемою. Схоже, що сертифікат поновили ще на рік.Не допомоглотому є варіянт спробувати!Мені здавалося,що робочий графік ФБ та 3Мобу не збігаються?knedlyk, не пробував останнє повідомлення відправити в робочий час?
Мабуть всі вдома готуються до другого Святвечора
Знову те саме?Вже другий чи третій день не можу зайти:
Виникла внутрішня помилка. Спробуйте пізніше.
Це у мене щось чи у всіх так?
ТакЗнову те саме?
Оператор составил запрос на сложность в тех отдел, и сказал ждите понедельника.ТакЗнову те саме?