Було, але на копійкиТеж не вірно показує залишок на контракті.
Система в останній день місяця зробить коррекцію. Таке вже було, чекайте.
ну як сказати "зараз" і "перетерпіти" , проблеми різного роду з 1 квітня 2021 року вже я просто не розумію, нащо робити суттєві зміни за декілька днів до нового рокуЗараз в кса дуже багато проблем пов‘язаних з переїздом на новий білінг. Потрібно перетерпіти це
Мне сегодня оператор ещё большую ересь нёс. У вас минус на счёте, поскольку проверяли как работает домашний интернет. Это, по-моему, ересь годаПодтверждаю, почти по всем контрактам ересь по счетам. Включая отключенные (!). Причем ошибки в обе стороны, где-то в плюс, где-то в минус. Суммы - до сотни грн.
Если так и останется, мне лично нет смысла поддержку дергать, легче деньги туда-сюда между контрактам перевести, или пополнениями отрегулировать.
Теж саме з знижкою, мали відеого відключити, а воно підключилось. Сьогодні бідні вони будуть вдень.Щось почалося неправильне списання коштів. Повинно було списати 150, списало 250 гривень. І це після поповнення під акцію (про акцію тута)
К оператору как обычно дозвониться будет невозможно, все линии заняты. Зато с другого оператора, дозвониться можно. Но оператор говорит, что для получения информации, звоните со своего номера Киевстар.Теж саме з знижкою, мали відеого відключити, а воно підключилось. Сьогодні бідні вони будуть вдень.Щось почалося неправильне списання коштів. Повинно було списати 150, списало 250 гривень. І це після поповнення під акцію (про акцію тута)
Баланс без изменений, неправильно снятые деньги не вернули, срок рассмотрения жалобы уже несколько раз сдвигали.Кому-нибудь на контракте баланс откорректировали? Или спят ещё специалисты КСа?