Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Писала даже письмо на электронный адрес.
Ответили, к слову, достаточно быстро.
Очень приятный парень
Извинился, пообещал что "Вот-вот, уже, скоро".
И ничего...
Написала еще письмо.
Интересно, чем закончится:
-они меня заблокируют (ну или просто перестанут отвечать)
-все же соизволят выполнить запрос/просьбу/жалобу
-я махну рукой на все это дело
Дело сделано: запрос решен (пришло смс с уведомлением), данные удалены (проверили в личном кабинете+звонок в поддержку).
2,5 недели, куча обращений и "дело в шляпе".
Никогда не сдавайтесь
Підскажіть будь-ласка, робив переказ на 9000 грн через paycell, і заблокували номер згідно з законодавством, можливі якісь варіанти чим їхати до магазину і показувати скріншоти з банку на поповнення рахунку ?
Шарага paycell вирішила, що 9000 грн занадто багато щоб бути правдою... Ніщєброди таких грошей відродясь не бачили. Тепер треба на колінах їх просити щоб розблокували, довести їм що походження грошей законне. Неприємно а що робити.
Шарага paycell вирішила, що 9000 грн занадто багато щоб бути правдою... Ніщєброди таких грошей відродясь не бачили. Тепер треба на колінах їх просити щоб розблокували, довести їм що походження грошей законне. Неприємно а що робити.
Послуга доступна для абонентів lifecell, що обслуговуються на індивідуальних тарифних планах на умовах усного та письмового договору.
Максимальна сума платежів за усіма транзакціями не може перевищувати таких сум: 12 000 грн (включаючи комісію) протягом календарного місяця 4 000 грн (включаючи комісію) однією транзакцією
пару дней назад куда-то положил "полочный" телефон, сел акумулятор.
Номер зарегистрирован на паспорт. Если вы думаете, что это поможет восстановить номер - нифига, вопреки своему же "Умовам та порядку надання телекомунікаційних послуг". п.89.2, они требуют с вас почему то "три номера на которые звонили чаще всего в этом месяце" или IMEI код телефона (которому 10 лет и коробки просто нет). Пищу обращение в НКЕК.
пару дней назад куда-то положил "полочный" телефон, сел акумулятор.
Номер зарегистрирован на паспорт. Если вы думаете, что это поможет восстановить номер - нифига, вопреки своему же "Умовам та порядку надання телекомунікаційних послуг". п.89.2, они требуют с вас почему то "три номера на которые звонили чаще всего в этом месяце" или IMEI код телефона (которому 10 лет и коробки просто нет). Пищу обращение в НКЕК.
Becks, я думаю, что нет.
По вводным данного уровнения - полочный телефон физически пропал.
Значит и набирать комбинацию сможет только на домофоне разве что.
Є в нас такий оператор Lifecell
І як виявилось, йому пофіг на свої внутрішні "Умови надання телекомунікаційних послуг", а саме п. 89.2, так і на законодавство України)
Є передплачений абонентський номер, належним чином зареєстрований у оператора через BankID за паспортними даними. Тобто, у загальній базі оператора видно мої ПІБ та номер ID card.
Як у "нормальних" операторів проходить відновлення номеру - прийшов у магазин Київстар, показав себе, показав ID card, отримав нову сімку.
Той же віртуальний 3Mob (теж реєстрація за паспортом) - зайшов у особистий кабінет на сайті, замовив собі нову сімку на Нову Пошту.
А що ж у Lifecell?! Ти заходиш до магазину оператора, в моєму випадку це було у ТЦ Ретровіль, показуєш документи... І ніфіга, бо вони застосовують до тебе свою внутрішню ідентифікацію, як до людини, яка не може підтвердити свої паспортні дані та користується телекомунікаційними послугами знеособлено, тобто анонімно. І це прямо суперечить п. 89.2 їх же "Умов надання телекомунікаційних послуг", що є на їх сайті.
Що вимагають: три номери на які звонив протягом останнього місяця (не знаю навіть, бо в основному приймаю дзвінки на цей номер); серійний номер сімкарти (звідки, якщо її немає на руках?); IMEI код телефону (телефону 10 років, казна де та оригінальна коробка) .
Добре що знайшов у кишені пальто той телефон...
Lifecell отримав скаргу, належним чином оформлену до НКРЗІ про порушення прав споживачів.
P. S. А тепер уявіть скільки людей, із-за порушення їх прав споживачів в умовах війни не змогли відновити у них свій номер та зв'язатися з близькими.
P.S.S. Кому цікаво, є чат переписки вчора вночі з підтримкою Lifecell.
Post automatically merged:
23:42:05, Представник lifecell: Доброї ночі, Микола! Мене звати Світлана
23:42:20, Представник lifecell: За яким номером цікавить інформація?
23:42:27, Абонент: да цим
23:42:31, Абонент: за цим
23:42:41, Представник lifecell: Опишіть, будь ласка, детальніше ситуацію, що виникла. Спробуємо вирішити її разом.
23:43:28, Абонент: телефон десь лежить, не можу знайти - з картки звонив тільки на свій номер Киівстар
23:43:52, Представник lifecell: Щоб відновити сім карту потрібно спочатку пройти процедуру ідентифікації, відповісти на декілька питань, якщо вона успішна повідомляємо код блокування, з яким потрібно звернутися в магазин, щоб видали нову сім карту
23:44:11, Абонент: зарестровано на мій паспорт - сьогодні у магазині відмовились відновлювати номер по предявленню паспорта
23:44:54, Представник lifecell: Для того, щоб заблокувати SIM, Вам достатньо буде пройти процедуру ідентифікації.
23:44:56, Представник lifecell: На проходження процедури ідентифікації Вам надається 3 спроби. У разі неуспішного проходження процедури ідентифікації наступна спроба буде доступна через 24 години. Ви готові пройти процедуру ідентифікації зараз або Вам буде зручніше уточнити інформацію і звернутися повторно?
23:45:55, Абонент: з мене вимагали 3 номери на які звонив, imei код втраченого телефону
23:46:11, Абонент: номер є один - мій Київстар.
23:46:25, Представник lifecell: В нас така сама процедура ідентифікації
23:46:34, Представник lifecell: Вкажіть, будь ласка: 1. Ваші П.І.Б.; 2. Серія і номер документа, на який зареєстровано номер; 3. Відповідь на одне з додаткових питань (2 або 3 номери, на які Ви телефонували найчастіше за останні 30 днів (крім коротких сервісних номерів або номерів 0800), IMEI телефону (знайти можна в налаштуваннях телефона, де стоїть SIM, за допомогою комбінації *#06# або на коробці з телефону), номер SIM).
23:46:44, Абонент: дати активації номеру та залишок на рахунку чомусь не влаштував
23:47:32, Абонент: ну немає імеі коду, телефону LG A-290 більше 10 років
23:48:03, Представник lifecell: IMEI можна знайти на коробці телефона
23:48:14, Абонент: немає коробки,
23:48:45, Абонент: і телефон на 3 сімки))
23:49:02, Представник lifecell: Напишіть, будь ласка: 1. Ваші П.І.Б.; 2. Серія і номер документа, на який зареєстровано номер
23:50:09, Представник lifecell: Ви оnline?
23:50:21, Абонент: ****** Микола Миколайович, ID card *****50
23:50:52, Представник lifecell: Вкажіть, будь ласка, на які два номери і в якому місяці Ви здійснювали дзвінки найчастіше
23:51:46, Абонент: 38067781**** та 38093472****
23:52:09, Абонент: 12.2022
23:52:43, Представник lifecell: Номер 38093472**** не підійшов, залишається 2 спроби
23:53:39, Абонент: тоді ніяких номерів більше - телефон був на прийом дзвінків
23:54:09, Представник lifecell: На жаль, без цього відсутня можливість відновити номер
23:54:40, Абонент: буду писати скаргу до НКРЗІ)
23:55:10, Абонент: Паспортні данні у вас є, вони зійшлись. в чому проблема?
23:55:26, Представник lifecell: Вказати тільки паспортні дані недостатньо
23:55:53, Абонент: Номер належним чином зареєстровано так?
23:56:32, Представник lifecell: Номер зареєстрований
23:56:49, Представник lifecell: Тільки паспорту недостатньо
23:57:09, Абонент: особистий візит у СЦ, у головний офіс?)
23:57:43, Представник lifecell: В магазині така сама процедура ідентифікації
23:57:51, Представник lifecell: Паспортних даних недостатньо
23:58:08, Представник lifecell: На жаль, ми не можемо заблокувати номер для відновлення
23:58:13, Абонент: і що мені робити у цій ситуації?
23:58:33, Представник lifecell: Рекомендуємо уточнювати інформацію та звертатися повторно
23:58:54, Абонент: які є варіанти? Як ви уявляєте це, коли телефон втрачено?
23:59:20, Представник lifecell: Інших варіантів немає
23:59:38, Абонент: чому дата активації номеру або залишок на рахунку не влаштовує
23:59:49, Представник lifecell: Ця інформація не потрібна
00:00:04, Абонент: ну є варіант) Наприклад позов до суду)))
00:01:08, Представник lifecell: Оскільки питань більше не надходить, я завершую нашу бесіду. Дякую Вам за звернення. Доброї ночі! Ви можете скористатися каналами самообслуговування:
izon, от саме тому бажано щоб було контрактне підключення. На контракті зобов'язані відновити номер за лише паспортом, без уточнення куди дзвонили. Але ж у Лайфсел немає актуальних контрактних тарифів. А припейд тарифи на 28 днів це для школярів.
Треба ще записувати PIN, PUK та інше. І звернутися до іншого робітника Лайфсел. IMEI необов'язково коробку знаходити, достатньо набрати з того телефону *#06#
izon, от саме тому бажано щоб було контрактне підключення. На контракті зобов'язані відновити номер за лише паспортом, без уточнення куди дзвонили. Але ж у Лайфсел немає актуальних контрактних тарифів. А припейд тарифи на 28 днів це для школярів.
Треба ще записувати PIN, PUK та інше. І звернутися до іншого робітника Лайфсел. IMEI необов'язково коробку знаходити, достатньо набрати з того телефону *#06#
ні, вони відрізняються. маю і зареєстрований номер, і не зареєстрований, і доводилось мучитись із подобним.
погоджусь, що із зареєстрованим номером навіть більше болю, заспокоює лише що інша особа точно не зможе заволодіти моїм номером
Вирішив підключити на тарифі "інтернет безмеж" тарифну підписку XL 12 пакетів послуг (1020 грн).
На рахунку було 121 грн, поповнюю ще на 900 грн і ... на рахунку 771 грн!
Лайфселл автоматично підключає послугу Онлайн 100 ГБ та списує з рахунку 250 грн.
На звернення відповідають "сам дурак"
Отака ... малята.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.