Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Изменить автоплатеж можно и через поддержку.
 
  • Like
Реакції: abx

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Мінімальна сума замовлення валюти 300 доларів. менше можна знімати без передзамовлення?
 

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 12T
В усіх зараз в Приват24 не відображаються депозити? Ні в застосунку, ні в вебі
 
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco F6
А чому таке може бути: в приват24 пропонує сплатити суму витрат за минулий місяць, щоб не платити відсотків (назвемо сума А), але якщо перевірити з калькулятором, то це витрати з 1 по 29 грудня, а витрати за 31 грудня (сума B) забули додати? Тобто сума має бути насправді А+B. Підтримка толком не може сказати нічого, окрім "можливо дані не оновилися". У них же все має бути секртифіковано, і якщо сплатити суму А як пропонує система то мені потім доведеться сплатити відсотки бо не всю суму вніс? В чому причина що каже сплатити А замість А+B? Гроші на карту у січні не вносив тобто сума не може бути зменшена до A.
 
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
А чому таке може бути: в приват24 пропонує сплатити суму витрат за минулий місяць, щоб не платити відсотків (назвемо сума А), але якщо перевірити з калькулятором, то це витрати з 1 по 29 грудня, а витрати за 31 грудня (сума B) забули додати? Тобто сума має бути насправді А+B. Підтримка толком не може сказати нічого, окрім "можливо дані не оновилися". У них же все має бути секртифіковано, і якщо сплатити суму А як пропонує система то мені потім доведеться сплатити відсотки бо не всю суму вніс? В чому причина що каже сплатити А замість А+B?
Хіба не по 25 число?
 
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco F6
Хіба не по 25 число?
Всі витрати за минулий місяць треба сплатити до 25 числа поточного.
Post automatically merged:

А може це навмисно роблять щоб нагріти на сплату відсотків? Якщо неуважно дивишся то попадешся.
 
Реєстрація
26.06.08
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
А чому таке може бути: в приват24 пропонує сплатити суму витрат за минулий місяць, щоб не платити відсотків (назвемо сума А), але якщо перевірити з калькулятором, то це витрати з 1 по 29 грудня, а витрати за 31 грудня (сума B) забули додати? Тобто сума має бути насправді А+B. Підтримка толком не може сказати нічого, окрім "можливо дані не оновилися". У них же все має бути секртифіковано, і якщо сплатити суму А як пропонує система то мені потім доведеться сплатити відсотки бо не всю суму вніс? В чому причина що каже сплатити А замість А+B? Гроші на карту у січні не вносив тобто сума не може бути зменшена до A.
Бо по счету траты за 31 число таки не прошли в декабре.
Можно смело платить сумму А, проверено на практике.
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Бо по счету траты за 31 число таки не прошли в декабре
А чому не прошли?
Это особенность процессинга карт. В реале оплата по счету проходит всегда позже на 1-3 дня чем оплата картой в терминале. Но банки типа привата для "удобства клиентов" не понимающих как работают карты берут эти риски на себя и показывают авторизиционный остаток по карте как реальный остаток по счету (хотя по бухучету они часто не равны). Но в ряде случаев - как в вашем они показывают клиенту реальную картину долга на 1 число (то есть оплаты последних дней месяца по счету не прошли и долг в грейс периоде показывается без них). Платите что показывает вам п24 (сумму А). Там все реально правильно. На всякий случай для подстраховки сделайте скрин того что вам пишет приват о грейсе. Он вряд ли пригодится но для успокоения души пройдет
 
Реєстрація
11.09.20
Місто
Ukraine, Odessa
Но банки типа привата для "удобства клиентов" не понимающих как работают карты берут эти риски на себя и показывают авторизиционный остаток по карте как реальный остаток по счету (хотя по бухучету они часто не равны).
Я тут с банками типа Привата полностью согласен. Лучше пусть висит забронированная сумма как уже потраченная. Очень многим людям и так тяжело разобраться, а тут ещё представляю, если после похода в магазин расходы по карте отминусуются только через пару дней, по фактическому "уходу" денег.

@Captain,сумму Б приплюсуют к оплате в феврале (за январь).
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Лучше пусть висит забронированная сумма как уже потраченная. Очень многим людям и так тяжело разобраться, а тут ещё представляю, если после похода в магазин расходы по карте отминусуются только через пару дней, по фактическому "уходу" денег.
Ну пользуясь вашей логикой - чтобы люди видели реальный остаток надо и тогда р2р приход отображать только через два дня. Представьте какой вой был бы "ГДЕ МАААИ ДЕНЬГИ?"
На самом деле демонстрация авторизиционного остатка как раз решает проблему показать сколько у клиента денег в принципе (пусть ещё пока и не полностью проведенных). Но всех вопросов она все равно не снимает - как видно вопросы у клиентов все равно возникают. Как в случае с грейсом по операциям последних дней месяца. Ну а реальный остаток по счету - это для продвинутых пользователей, которые даже немного зарабатывают на понимании всего этого. Но это уже совсем другая история ;)
 
Реєстрація
11.09.20
Місто
Ukraine, Odessa
Flamingo, Пользуясь моей логикой, как раз таки и не нужно приход по p2p отображать через два дня. Я же написал, что для большинства людей лучше так, как это есть сейчас.
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Flamingo, Пользуясь моей логикой, как раз таки и не нужно приход по p2p отображать через два дня. Я же написал, что для большинства людей лучше так, как это есть сейчас.
У банков сейчас ведь тоже есть по разному - сумма висит как поступившая но при этом:
а) человек может использовать ее как хочет без последствий;
б) человек не может нею воспользоваться для определенных операций (например сэп, открытие депо, снятие нала) пока сумма не проведется по счету;
в) человек может деньгами воспользоваться на свое усмотрение, но при этом почти наверняка попадет на теховер.
Это три типичных вида. Но и они не догма - у меня к примеру был теховер и в том же привате, в котором вроде бы его не может быть по определению.
Вот учитывая все это разнообразие возможных результатов я и написал что используя логику вашего высказывания
Лучше пусть висит забронированная сумма как уже потраченная.
но применительно к зачислению р2р платежа, получается человеку лучше не показывать деньги пока они полностью не поступят. В реале денег ещё нет не только на счёте а даже в банке. Причем по такому же принципу происходит зачисление СЭП - в реале банк чаще всего видит что деньги зашли на счёт клиента немного раньше чем в итоге показывает это на счете. И клиентов это вроде устраивает.
Не подумайте что призываю к кардинальному ревизионизму отражения остатков в банках. На самом меня даже больше чем устраивает схема когда банк по сути бесплатно кредитует меня и порой даже даёт оперировать суммами которых у меня и нет. Но пока в банках есть разные подходы к отображению остатков, теховеру и плате за него на мой взгляд что-то надо делать с финграмотностью населения, потому как порой бывает искренне жаль "клиентов привата/мони", которые приходят в другой банк и начинают рассказывать что в привате не так. Естественно не знакомясь со всей многочисленной нормативной документацией этого банка :(
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
...теховеру и плате за него на мой взгляд что-то надо делать с финграмотностью населения...
В какой-то степени банки сами виноваты, то они делают привязку операций к карте, то называют неправильно операции (закрыть карту), документы (ИНН) и т. п.

Правильнее было отображать счёт карты и его баланс отдельно, а авторизированный баланс карты отдельно. Но видимо тяжело сделать такое, чтобы не запутать своих клиентов. Использовать правильные термины, а простонародные указывать в скобках или разъяснять где их смотреть.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Captain, если грубо, то это баланс карты (доступных средств, которыми ты можешь распоряжаться на карте).
Затем происходит клиринг (распределение/проводка по счёту) и происходит обновление баланса по счёту.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Що це означає в даному випадку? "Авторизований".
Це означає, що на цю суму ти можеш "авторизувати" боргових зобов'язань.
Тобто процес, коли ти сплачуєш за товар/послугу, в тебе бронюється певна сума на рахунку, яка називається "авторизаційною". Списання відбувається пізніше, або авторизація може взагалі бути скасована.
 
Зверху