Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:
Реєстрація
30.03.10
Місто
Миколаїв,0512
Телефон
Redmi 5Plus,Redmi Note8T
Зато могу рассказать про вчерашний тест китайской ПС.
Недостатньо уважно тестував. Звернув би увагу, чиї там термінали.
А как их различать? А то я в этом не силён.
Ну СЭП же это напрямую работа со счётом и от платёжной системы пластика он не зависит, поэтому не стоит его сюда впутывать.
Да, согласен. Но просто неудобно, что P2P на эту карту не во всех банках работает, а СЭП может быть платный (как у того же ПУМБа).
Т.е. помимо проблемы "где потратить" добавляется ещё "как пополнить" и "как пополнить БЕЗ КОМИССИИ".
Картки є на цьому відділенні, але відповідно до розпорядження головного офісу банку вони у статусі «списані» і не підлягають активації. Чому так — мені не відповіли.
Интересно, а можно ли их как-то забрать себе? Или скажем купить недорого. Или Приват таким не занимается?
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
І що сюди писати?
2023 та 23 пробував теж.
Зайдите в старую версию десктопного п24 - там ткните в нужную дату мышей в открывшемся календаре - и никаких проблем. Естественно это актуально если вы работаете с компьютером а не только в смартфоне тапаете в аппке
 
Останнє редагування:

abx

Реєстрація
12.07.16
Місто
Сіверськ -> Кам'янське
Телефон
Samsung M21
І що сюди писати?
2023 та 23 пробував теж.
Зайдите в старую версию десктопного п24 - там ткните в нужную дату мышей в открывшемся календаре - и никаких проблем. Естественно это актуально если вы работаете с компьютером а не только в смартфоне тапаете в аппке
Це зрозуміло. Але для того, щоб увійти в Приват24 на комп'ютері, все одно потрібний телефон (!) для авторизації. Хіба це не крок назад?
На щастя, в стару версію можна увійти й із браузера смартфону, так проблему можна вирішити. Поки що...
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Але для того, щоб увійти в Приват24 на комп'ютері, все одно потрібний телефон (!) для авторизації.
Нет не нужен. Я просто ввожу в п24 номер телефона и пароль. После чего я уже в п24. Возможно конечно если для входа использовать разные компьютеры или ВПН, то наверное включится дополнительный фактор проверки для авторизации - тогда да. Но на одном и том же компьютере с тем же айпи мне телефон пока без надобности
 

abx

Реєстрація
12.07.16
Місто
Сіверськ -> Кам'янське
Телефон
Samsung M21
Але для того, щоб увійти в Приват24 на комп'ютері, все одно потрібний телефон (!) для авторизації.
Нет не нужен. Я просто ввожу в п24 номер телефона и пароль. После чего я уже в п24. Возможно конечно если для входа использовать разные компьютеры или ВПН, то наверное включится дополнительный фактор проверки для авторизации - тогда да. Но на одном и том же компьютере с тем же айпи мне телефон пока без надобности
Першого разу Ви точно підтверджували вхід шляхом отримання повідомлення або виклику на мобільний. А для вимушеного переселенця це звичайна справа - змінювати інтернет-провайдерів. Не кажучи вже про відсутність комп'ютера.
Але розмова пішла не в той бік. У застосунку є можливість керувати регулярним платежем, і вона має працювати, я гадаю
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Першого разу Ви точно підтверджували вхід шляхом отримання повідомлення або виклику на мобільний.
Не понял к чему это. Да когда то подтверждал и что? Вообще не понял к чему вы про телефон стали говорить. У вас не работает корректировка даты в телефоне. Я предложил комп. А вы мне ну так телефон все равно нужен. Ну да нужен. Но вопрос был не в том как войти в приват а как поправить дату. Телефон то у вас на руках. Так в чем проблема.
Але розмова пішла не в той бік. У застосунку є можливість керувати регулярним платежем, і вона має працювати, я гадаю
Знаете есть анекдот: "вам шашечки или ехать?"
Да должно работать в приложении. Не работает. Ведь ещё пару месяцев назад этой услуги не было в приложении и в нексте (новой версии п24) в принципе. Эта услуга была чисто в старом п24. Сейчас ее добавили, но по ходу криво. У вас она не работает. Если вам надо просто факт чтобы оно работало правильно - для этого надо торбить поддержку привата - на форуме вам точно никто не поможет. Если же вашей целью является именно корректировка платежа - то путь я вам уже подсказал. Нету компа - думайте как его добыть, нету финтелефона - думайте где вы его оставили, как им воспользоваться или как его поменять. Но имхо это все сопутствующие вопросы которые во первых не касаются основной проблемы (корректировка платежа), а во вторых форумчане просто не могут знать всех тех трудностей которые могут вам мешать в решении проблемы. Если хотите конкретные советы по конкретной ситуации - давайте перечень всех проблем в условии задачи и тогда, если кто-то и будет советовать то исходя из ваших условий
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Изменить автоплатеж можно и через поддержку.
 
  • Like
Реакції: abx

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Мінімальна сума замовлення валюти 300 доларів. менше можна знімати без передзамовлення?
 

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 12T
В усіх зараз в Приват24 не відображаються депозити? Ні в застосунку, ні в вебі
 
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco X3 Pro 8/256
А чому таке може бути: в приват24 пропонує сплатити суму витрат за минулий місяць, щоб не платити відсотків (назвемо сума А), але якщо перевірити з калькулятором, то це витрати з 1 по 29 грудня, а витрати за 31 грудня (сума B) забули додати? Тобто сума має бути насправді А+B. Підтримка толком не може сказати нічого, окрім "можливо дані не оновилися". У них же все має бути секртифіковано, і якщо сплатити суму А як пропонує система то мені потім доведеться сплатити відсотки бо не всю суму вніс? В чому причина що каже сплатити А замість А+B? Гроші на карту у січні не вносив тобто сума не може бути зменшена до A.
 
Реєстрація
31.07.16
Місто
Харьков
Телефон
Nokia X2-02
А чому таке може бути: в приват24 пропонує сплатити суму витрат за минулий місяць, щоб не платити відсотків (назвемо сума А), але якщо перевірити з калькулятором, то це витрати з 1 по 29 грудня, а витрати за 31 грудня (сума B) забули додати? Тобто сума має бути насправді А+B. Підтримка толком не може сказати нічого, окрім "можливо дані не оновилися". У них же все має бути секртифіковано, і якщо сплатити суму А як пропонує система то мені потім доведеться сплатити відсотки бо не всю суму вніс? В чому причина що каже сплатити А замість А+B?
Хіба не по 25 число?
 
Реєстрація
19.07.17
Місто
Київська область
Телефон
Poco X3 Pro 8/256
Хіба не по 25 число?
Всі витрати за минулий місяць треба сплатити до 25 числа поточного.
Post automatically merged:

А може це навмисно роблять щоб нагріти на сплату відсотків? Якщо неуважно дивишся то попадешся.
 
Реєстрація
26.06.08
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
А чому таке може бути: в приват24 пропонує сплатити суму витрат за минулий місяць, щоб не платити відсотків (назвемо сума А), але якщо перевірити з калькулятором, то це витрати з 1 по 29 грудня, а витрати за 31 грудня (сума B) забули додати? Тобто сума має бути насправді А+B. Підтримка толком не може сказати нічого, окрім "можливо дані не оновилися". У них же все має бути секртифіковано, і якщо сплатити суму А як пропонує система то мені потім доведеться сплатити відсотки бо не всю суму вніс? В чому причина що каже сплатити А замість А+B? Гроші на карту у січні не вносив тобто сума не може бути зменшена до A.
Бо по счету траты за 31 число таки не прошли в декабре.
Можно смело платить сумму А, проверено на практике.
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Бо по счету траты за 31 число таки не прошли в декабре
А чому не прошли?
Это особенность процессинга карт. В реале оплата по счету проходит всегда позже на 1-3 дня чем оплата картой в терминале. Но банки типа привата для "удобства клиентов" не понимающих как работают карты берут эти риски на себя и показывают авторизиционный остаток по карте как реальный остаток по счету (хотя по бухучету они часто не равны). Но в ряде случаев - как в вашем они показывают клиенту реальную картину долга на 1 число (то есть оплаты последних дней месяца по счету не прошли и долг в грейс периоде показывается без них). Платите что показывает вам п24 (сумму А). Там все реально правильно. На всякий случай для подстраховки сделайте скрин того что вам пишет приват о грейсе. Он вряд ли пригодится но для успокоения души пройдет
 
Реєстрація
11.09.20
Місто
Ukraine, Odessa
Но банки типа привата для "удобства клиентов" не понимающих как работают карты берут эти риски на себя и показывают авторизиционный остаток по карте как реальный остаток по счету (хотя по бухучету они часто не равны).
Я тут с банками типа Привата полностью согласен. Лучше пусть висит забронированная сумма как уже потраченная. Очень многим людям и так тяжело разобраться, а тут ещё представляю, если после похода в магазин расходы по карте отминусуются только через пару дней, по фактическому "уходу" денег.

@Captain,сумму Б приплюсуют к оплате в феврале (за январь).
 
Зверху