Останнє редагування модератором:
а де можна штрафи дивитися без реєстрації ?Сьогодні зранку (ще о 6:30) попався на радар, постійно там їду, але в такому місці, де завжди тягнучка - лосі завжди в останній момент міняють ряд, а цього разу було вільно, не врахував... За 20 хвилин офіційний додаток сповістив, але оплата штрафа у них тимчасово не працює. В Дії його досі немає - вже кінець дня.. Ще чекати, Дія взагалі працює, чи лізти у вебівський кабінет водія? Я то так не люблю, звик платити в секунду еплопеєм..
а де можна штрафи дивитися без реєстрації ?
Це за гроші?а де можна штрафи дивитися без реєстрації ?
Та які гроші, вводиш номер ТЗ і номер техпаспорту, і дивишсяЦе за гроші?
Пройшов таки авторизації, але в кабінеті штрафу також немає, що за фігня? Чи можливість оплати з'явиться через 10 днів, коли вже буде не 170, а 340 грн ?Дія взагалі працює, чи лізти у вебівський кабінет водія? Я то так не люблю,
а опендатабот теж не показуе чи то ще більш тормознута кантора?Та які гроші, вводиш номер ТЗ і номер техпаспорту, і дивишсяЦе за гроші?
Post automatically merged:
Пройшов таки авторизації, але в кабінеті штрафу також немає, що за фігня? Чи можливість оплати з'явиться через 10 днів, коли вже буде не 170, а 340 грн ?Дія взагалі працює, чи лізти у вебівський кабінет водія? Я то так не люблю,
Краще дивитися у ТГ Штрафи ПДР @ShtrafyPDRbotа де можна штрафи дивитися без реєстрації ?
Нормальних машин до 5тис з українською регістрацією не існує. Навіть дійсно ЖИВА Авео/Віда буде дорожче 5тисА що шановне панство скаже за авто в бюджеті до 5000$? Лачеті наприклад нормальний варіант? Чи краще буде живого Гольфа (мабуть, 4-го) пошукати? Чи Альмеру Классік?
Очень многое зависело от условий хранения в Германии. Я был обладателем Опель Vectra А 1992-го, который пригнали из Германии в 2000-м. И я его продал соседу в 2007-м. Чтобы потом до 2013-го наблюдать у себя под окнами в отличном состоянии. Никаких следов ржавчины. Взамен я купил Vectra B 1998-го. Тоже не гнил. Я не говорю, что Опеля не гнили - гнили, и ещё как. Но бывали приятные исключения. Скорее всего, первые владельцы сразу после покупки заботились и заказывали антикоррозийную обработку. А с 1999-го задние арки "по заводу" оцинковывать начали.який гниє бистріше за Опелів 1990-х
Та ну, як так більше 5000 за гарний авео?Нормальних машин до 5тис з українською регістрацією не існує. Навіть дійсно ЖИВА Авео/Віда буде дорожче 5тисА що шановне панство скаже за авто в бюджеті до 5000$? Лачеті наприклад нормальний варіант? Чи краще буде живого Гольфа (мабуть, 4-го) пошукати? Чи Альмеру Классік?
Америкоси по 7-8 тис - це полутрупи, які вже в Украіні відпрацювали ресурс та їх скидують(і я так роблю теж). Або другий варіант - те, що прийшло, але з якістю гіршою ніж очікувалось й його теж скидкують по собівартості, бо для експлуатації воно не годне.Та ну, як так більше 5000 за гарний авео?
Америкоси Фієсти і інші форди, а також взагалі інші Америкоси є вже тисяч по 7—8, за ці гроші авео вже ніхто брати не буде
Те що на авто.ріа роками продають не беремо до уваги
Реальні ціни нижчі
Згоден з тобоюАмерикоси по 7-8 тис - це полутрупи, які вже в Украіні відпрацювали ресурс та їх скидують(і я так роблю теж). Або другий варіант - те, що прийшло, але з якістю гіршою ніж очікувалось й його теж скидкують по собівартості, бо для експлуатації воно не годне.Та ну, як так більше 5000 за гарний авео?
Америкоси Фієсти і інші форди, а також взагалі інші Америкоси є вже тисяч по 7—8, за ці гроші авео вже ніхто брати не буде
Те що на авто.ріа роками продають не беремо до уваги
Реальні ціни нижчі
Щоб ти розумів, навіть якщо взяти в США щось за 1500дол з РЕАЛЬНИМ пробігом 150-200тис(а дешевше не буде нічого, щоб воно було на щось схоже), то воно в Україні стане по собівартості біля 8тис(з урахуванням доставки, митниці, сертифікації, відновлення).
8 тис - це в кращому випадку, якщо нічого не вилізло неочікуванного.
Й це условно нормальна машина, бо пробіг під 200тис.
Щось дійсно нормальне(пробіг до 100тис, пошкодження незначні) по собівартості з США - це вже більше 10тис. Й це коли розумієш що брати, по доставці маєш знижки до 50% від звичайної ціни, маєш можливість відновити не за великі гроші(своя СТО). Й треба ще не один пропустити через себе(купити-зробити-продати) поки щось дійсно живе попадеться, бо скільки б я не мав досвіду( а цей досвід дуже великий), але по фото з аукціона не можу навіть на 70% вгадати якість .
Забув про "гаражне зберігання" - у всіх "ділків" виключно в гаражах машини стоять..Не біта, не фарбована з пробігом 30 тис з під діда?
А де шукати ті реальні ціни?Те що на авто.ріа роками продають не беремо до уваги
Реальні ціни нижчі
Як мені порадив один знайомий «писати всім з авто ріа і торгуватись, хто буде згоден на торг, у того і дивитись машину» і торгуватись щеА де шукати ті реальні ціни?
Це да, особливо коли в машині вже 400 тис пробігу, 10 власників і тд. І людина яка володіє машиною два місяці пише про гаражне зберігання та бережливу експлуатацію це відразу плюс 1000 до вартостіЗабув про "гаражне зберігання" - у всіх "ділків" виключно в гаражах машини стоять..
таких шлю лісом - не бачив авто вживу, а вже щось там за торг заікаєтьсяЯк мені порадив один знайомий «писати всім з авто ріа і торгуватись, хто буде згоден на торг, у того і дивитись машину» і торгуватись щеА де шукати ті реальні ціни?
Мне так не везло по жизни, и не то, чтобы финансов не было, не было вариантов у своих, а то, что купил бы - зажимают продавать (ПотапаПапа - привет!). Ну и потом, если продаешь своим - они могут запросто стать врагами - начнут нудеть, что пришлось кучу всего поменять, на много денег, а там ржавчины нашлось, а тут скольчик, который сразу не заметил..) Осадочек остался..))продается среди своих.
Я ж кажу, що Шкоди переоцінені, 2006 рік, ще й МКПП мабуть?октавію 2006 року 1.8т