Підняттям ціни вони хочуть змусити тих клієнтів, що досі на ДСЛ, пересісти на оптику, аби позбутися старого обладнання і зменшити витрати на підтримку інфраструктури. А люди не дуже бажають переходити: хтось не знає, комусь більші швидкості не треба, а в когось на районі часто ріжуть кабель, і якщо мідь відновити може практично любий майстер телекома, то для тягнути і варити оптоволокно часто використовують підрядника, що не дуже швидко реагує.
Мали досвід на виробництві у Вишгороді, все життя були на АДСЛ, тут телеком запропонував оптику. Пів року вони набирали 5 клієнтів по сусідах, впроваджували підключення. Коли запустилися, перші кілька днів було супер, потім чи порвали, чи порізали кабель, і відновлення тривало 2 тижні. На щастя ми не встигли відмовитися від мідної пари, тому мали куди переключити обладнання, а від оптики - відразу відмовилися. На місцевій АТС нам тоді підтвердили, що мідь/адсл вони можуть зремонтувати самі, а на оптику вони кличуть підрядника.