Він у продавців павербанків, геничів та станцій "на проценті"хтось з посадовців
Він у продавців павербанків, геничів та станцій "на проценті"хтось з посадовців
Зараз ноут є? Якщо так, додай до нього автошний аккум, зарядку та перетворювач 12В-19В (чи скільки там в тебе), якщо нема заморочок із нештатними зарядками.Сам почав шукати ноут шоб тримав більше 8 годин.
Може комусь стане в нагоді.
Допомагав хлопцям вирішити питання як заряджати Ecoflow від звичайного дизель-генератора, не інверторного.
Обладнання:
- Дизель-генератор Hyundai DHY 6500L
- Ecoflow River Pro 720
Отже, проблема:
Ecoflow не заряджається від генератора, але коли хлопці їздять у село, то від мережі зарядка є, від авто теж заряджається, але від 0% до повного - 16 годин, тож не варіант. Все інше, що висить на генераторі - працює справно разом зі старлінком. Тож генератор - працюючий, контролер зарядки Екофлоу, судячи з усього - теж.
У сервісах Ecoflow проконсультувати телефоном з цього питання не змогли, бо їм треба тільки "щупать" і "дивитись" що там, але "симптоми якісь дивні", єдине що почув я і пішов шерстить інтернет в пошуках інформації.
Знайшов десь в коментарях відповідь менеджера авторизованого магмзину Ecoflow про те, що обов'язкові вимоги для заряджання станції: 230V та 50-60Hz
Але наш генератор по характеристиках хоч і видає 50Hz, але 220V (доречі на сайті Hyundai Ukraine так і не знайшов де у них можна увімкнути солов'їну замість вузької).
Запропоноване рішення:
Інверторні генератори, доступні для купівлі, заправляються або бензином, або газом, а нам треба дізель, тому хлопці запропонували до генератора підключити інвертор-стабілізатор якийсь.
І от я, вийшовши на модель інвертора (ДБЖ) Volt Polska Sinus Pro (видає чистий сінус), перевіряючи сумісність і чи взагалі в тій схемі він запрацює, знаходжу інформацію, що ці інвертори починають вибрикуватись та не працюють адекватно, якщо частота струму перевищує 50Hz навіть на 2-3 одиниці.
Завдяки цій інформації я попросив хлопців перевірити яку частоту видає генератор, добре що ця модель генератора має дісплей V-F-T (Volts, Frequency and Time), щоб побачити чи запрацює інвертор, бо для Ecoflow більша частота не проблема, а для інвертора - навпаки.
І на цьому етапі ми з'ясували, що частота, яку видає генератор - 44Hz.
Малюю де підняти оберти, щоб вийти на потрібну частоту струму, і вуаля:
- Налаштував генич, зарядка пішла. З 16% до повного 2 години, Герцовка 50.
Нагадую хлопцям, що підключати критично важливі девайси, як то Екофлоу та Старлінк краще, коли генератор після холодного пуску кілька хвилин прогріється і вийде на стабільні оберти.
Ось так зекономили трохи грошенят, дорогоцінний час на відправку Ecoflow для лікування "дивних симптомів" і вирішили проблему, про яку жоден сервіс навіть і не намагався натякнути.
Ото странно они спроектировали сей девайс. Там наверняка импульсный БП на зарядке и обычно их делают универсальными 110-240 В, а тут ровно 220. И это при том, что зарядная станция фактически предназначена для работы в аварийных условиях, а требует точно 220. Кстати, европейский стандарт 230. С ним как?Так для екофлов треба 220 +- пару відсотків, якщо нестабільна напруга треба через стабілізатор заряджати.
Дивлячись, який профіль користування, якщо вдома - так, але якщо тягати за собою ще здоровезний павербанк на 50к, з потужністю PD мінімум 65w - таке собі задоволення..додай до нього автошний аккум, зарядку та перетворювач
Є такий тільки на 12 вольт, балансує, взагалі на тому ж ютубі є огляди навіть з вандальним розбором, є там балансир, швидкість зарядки залежить від потужності зарядного пристрою, але це має бути очевидним.Всем привет. Кто-то пользуется этим 24V 100A аккумулятором? Балансирует ли ваш ячейки? Насколько ваш быстро заряжается? Спасибо
Я тот ролик видел. Автор подытожил что между ячейками не балансирует. Переживаю тк купил три и буду брать четвертый. С расчетом хотя бы на лет пять хватило их. Зарядка на 50 амперЄ такий тільки на 12 вольт, балансує, взагалі на тому ж ютубі є огляди навіть з вандальним розбором, є там балансир, швидкість зарядки залежить від потужності зарядного пристрою, але це має бути очевидним.Всем привет. Кто-то пользуется этим 24V 100A аккумулятором? Балансирует ли ваш ячейки? Насколько ваш быстро заряжается? Спасибо
За що такі , де гарантія що там не б/у акуми, я собі взяв літій поставив бмс і зараз час від часу по блютуз моніторю стан, так ось що скажу як зарядив так і тримає,то все стало мені в 18к гривнями 260 а/г.Sanic, https://www.bezpeka-shop.com/produc...o-fosfatnyy-48v-100ach-full-energy-feg-48100/
Pepto, досить цікаве рішення, варто взяти.
Можно ссылочки именно на эти модели? Нашел только общие обзоры, а что-то технически грамотное еще и с разбором не видел.на тому ж ютубі є огляди навіть з вандальним розбором
Літій іон в мене не було на той час таких бабосів на літій ферум, і нема гарантії що я не попаду на б/у з розбірки, бачив я як попадали на металолом, акум на 12 вольт, так як інвертор 12 на 2 кіловати.nikolaevich, LiFePO4? Скільки вольт акумулятор?
Ви ж досвідчена людина, а десь години загубили. Ємність ніби в кВт*г...nikolaevich,
Li-Ion - коштує дешевше (підвищений ризик пожежі, 100+ (сотні) циклів заряду-розряду, легкі)
LiFePO4 - коштує дорожче (менш схильні до перегрівання та вибухів, 3000+ (тисячі) циклів заряду-розряду, важкі)
Твій АКБ 12v 260A (3 120 кВт) - 18 000 грн. за Li-Ion.
51,2v 100A + 51,2v 100A = 51,2v 200A (10 240 кВт) - 74 000 грн. за LiFePO4.
Брав автомобільні, на олх, тим паче він був розпиляним тобто без корпусу я бачив стан банок які я купую, на відміну від тих котрі продавались в корпусах, 14 акум 1000 кейс інструментальний ну і решта бмс, про пожежу мені писати не треба, знаю то добре через те було поставлено не дешева бмс котра контролює заряд розряд можна до сотих виставити заряд розрд, також макс нагрузку, 74 тисячі то тільки за 100ку що таке 100 ампергодин навіть при 51 вольтові, інвертор думаєш менше в холосту жре, я про 48 вольтовий, шуму від них як від паравоза, мені стане на все моє життя платити за світло і голову не парити, не варто воно тих грошей, і кінець кінцем війна рано чи пізно закінчиться і будуть ці акуми валятись, а я буду собі голову гризти куди його збути писати що дохрена вивалив тоже не треба так як 240 кислотна на той час коштувала 12 тисяч і кислотники з цими то небо і земля, про панелі писати також не треба не вигідно воно, не думайте що то все дармова електрика буде, наша влада швиденько придумає як то здерти останнє з людей.nikolaevich,
Li-Ion - коштує дешевше (підвищений ризик пожежі, 100+ (сотні) циклів заряду-розряду, легкі)
LiFePO4 - коштує дорожче (менш схильні до перегрівання та вибухів, 3000+ (тисячі) циклів заряду-розряду, важкі)
Твій АКБ 12v 260A (3 120 кВт) - 18 000 грн. за Li-Ion.
51,2v 100A + 51,2v 100A = 51,2v 200A (10 240 кВт) - 74 000 грн. за LiFePO4.
Все там балансується, так там не самий топовий балансир, але працює, та і в цілому якщо ви вже 3 штуки купили можете самі відкрити і перевірити, і в разі чого поставити іншу бмску.Я тот ролик видел. Автор подытожил что между ячейками не балансирует. Переживаю тк купил три и буду брать четвертый. С расчетом хотя бы на лет пять хватило их. Зарядка на 50 амперЄ такий тільки на 12 вольт, балансує, взагалі на тому ж ютубі є огляди навіть з вандальним розбором, є там балансир, швидкість зарядки залежить від потужності зарядного пристрою, але це має бути очевидним.Всем привет. Кто-то пользуется этим 24V 100A аккумулятором? Балансирует ли ваш ячейки? Насколько ваш быстро заряжается? Спасибо
Я би точно там поставив другу бмс, бо така як там стоїть не сама краща.