Який ДБЖ порадите під нього? Щоби заряджав та перетворював на 220В? Бажано, зі смарт - функціями моніторингу через USB-кабель.andreuskas, лучше взять LiFePO4 аккумулятор 48v 100AH.
береш "твердотільне реле" на потрібні струми і через нього комутуєш інвертор з батарейкоюМожливо, є ще якісь рішення?
На мою думку, це не нормально.x-bird, нащо створювати окрему тему? Адміни, перенесіть?
Іскріння, це нормально при підключенні батарей до інверторів і дбж, підключив і не чіпаєш, чи ти по 5 разів на день батарею прикручуєш??
Цікавий варіант.береш "твердотільне реле" на потрібні струми і через нього комутуєш інвертор з батарейкоюМожливо, є ще якісь рішення?
А які в тебе клеми? Затягуються болтом, чи крокодили?Це призводить до поступового руйнування матеріалу клем (у моєму випадку це мідні клеми).
З боку батареї стрижні (болти), далі є мідна шайба та сама клема притискається гайкою.А які в тебе клеми? Затягуються болтом, чи крокодили?Це призводить до поступового руйнування матеріалу клем (у моєму випадку це мідні клеми).
Зробити перехідник. До клем інвертора, яких дуже шкода, доточити/прикрутити такі самі/схожі клеми, яких не буде шкода. І по мірі того, як вони будуть "зношуватись" і не подобатись тобі, замінювати їх на інші.З боку батареї стрижні (болти), далі є мідна шайба та сама клема притискається гайкою.
Постає питання на який ляд постійно підключати батерею, раз підєднав і все, в мене звичайний інвертор і до нього батарея прикручена наглухо, я не бавлюсь відкрути прикрути, якщо треба відімкнути батерею на те є чарівна кнопочка в бмс.Маю сонячний інвертор Must, який планую використовувати як звичайний ДБЖ. Купив батарею типу LFP, яка буде використовуватися разом з інвертором. У моєму випадку батарея має номінальну напругу 24 VDC (або, мабуть, точніше 25,6 VDC - 3,20 VDC на один елемент, яких всього 8).
Питання в тому, що під час під'єднання другої клеми (це клема "Мінус") до батареї майже завжди є достатньо сильне іскріння. Фактично контакт поступово пошкоджується.
Якщо я правильно розумію, це відбувається тому, що в інверторі починають миттєво заряджатися конденсатори на лінії під'єднання або зв'язку з батареєю.
Можливо, хтось знає якийсь більше або менше зручний для кінцевого користувача пристрій, який може зробити так, щоб іскріння під час під'єднання батареї не було. Google підказує, що питання вирішується за допомогою резистора або спеціальних клем, які, схоже, розраховані на не дуже великий струм. В моєму випадку проводи, які під'єднуються до батареї розраховані на 80 - 100 A.
Можливо, є ще якісь рішення? Або все ж намагатись якось розрахувати резистор, який й використовувати кожен раз для зниження іскріння?
Виробник не розраховував на те що найдуться споживачі котрі будуть постійно вмикати і вимикати батерею якщо вже кортить то постав автомат на постійний струм і ним клацай, по тех безпеці він має бути між інвертором і батареєю, з приводу батареї виникають великі сумніви, що там є заявлена ємність, бачив я в ютубі як такої фірми розбирали але менші, так от якість таких батерей бажала бути кращою.
Думаю, що виробник інвертора (у цьому випадку Must) міг би щось й придумати на цей рахунок, якось від'єднувати конденсатори від лінії з'єднання з батареями. Хоча іскріння буває навіть у разі під'єднання звичайних імпульсних блоків живлення до електричної мережі. В деяких випадках шляхом заряджання конденсаторів теж.
Загалом можливий струм достатньо великий (до 80 A), тому все ж зниження якості контакту, яке відбувається після іскріння все ж небажане.Зробити перехідник. До клем інвертора, яких дуже шкода, доточити/прикрутити такі самі/схожі клеми, яких не буде шкода. І по мірі того, як вони будуть "зношуватись" і не подобатись тобі, замінювати їх на інші.З боку батареї стрижні (болти), далі є мідна шайба та сама клема притискається гайкою.
А як на мене, то ну то й що, що іскрить? Ну й фіг з ним, така їхня доля. Сумніваюся, що вони від тої іскри з часом так повигорають, що аж дири там будуть. Проблема надумана і лежить лише в площині естетичного вигляду клем.
Не дури людям голову то мала ціна за такий інвертор, нма там 5 кіловат, хіба намальованих.
У меня такое 80А с алиэкспресс четвертый год работает . Там есть и помощнее , до 200А . Управляется оптопарой . В моем случаи оно на сброс излишков энергии может и по несколько раз в секунду срабатывать . А инвертор к батареи чтобы сохранить клемы я подключаю через XT90
Цікавий варіант.береш "твердотільне реле" на потрібні струми і через нього комутуєш інвертор з батарейкоюМожливо, є ще якісь рішення?
Можливо, навіть автоматичний вимикач постійного струму підійде для цього, хоча не бачу таких захисних вимикачів на струм понад 63 A в продажу. Інвертор підтримує струм заряджання до 80 A, а струм розряджання може бути до 125 A (інвертор має потужність 3 kW).
Ще, мабуть, додатково є живлення на якийсь вимикач ланцюга керування цього реле?У меня такое 80А с алиэкспресс четвертый год работает . Там есть и помощнее , до 200А . Управляется оптопарой . В моем случаи оно на сброс излишков энергии может и по несколько раз в секунду срабатывать . А инвертор к батареи чтобы сохранить клемы я подключаю через XT90
В моем случаи твердотелкой управляет плата контроля напряжений . В простом варианте можно его открывать подключением контактов оптопары на батарею , если напряжение до 32v . Что с ним случится если ток превысит граничный , незнаю . Думаю сгорит . У меня в бойлере ТЭН 36v 1.5кВт больше 50 А не пропускаетЩе, мабуть, додатково є живлення на якийсь вимикач ланцюга керування цього реле?У меня такое 80А с алиэкспресс четвертый год работает . Там есть и помощнее , до 200А . Управляется оптопарой . В моем случаи оно на сброс излишков энергии может и по несколько раз в секунду срабатывать . А инвертор к батареи чтобы сохранить клемы я подключаю через XT90
Загалом цікавий варіант. Цікаво, до речі, що відбувається з таким реле, якщо струм перевищує запроєктоване значення. Скажімо, через силову частину реле проходить струм 125 А, а реле запроєктовано під 80 A. Реле спрацює як запобіжник?
До речі, так, батарея має номінальну напругу 25,6 V, тому саму батарею можливо під'єднати й до силової частини реле й до керуючої частини, тоді, схоже у разі від'єднання спочатку проводів на керуючій ліній буде фактично розмикатися й силова частина.В моем случаи твердотелкой управляет плата контроля напряжений . В простом варианте можно его открывать подключением контактов оптопары на батарею , если напряжение до 32v . Что с ним случится если ток превысит граничный , незнаю . Думаю сгорит . У меня в бойлере ТЭН 36v 1.5кВт больше 50 А не пропускает
Поки що нічого не можу сказати про кількість енергії, яка зберігається в батареї. Кількість енергії, яку можливо передати споживачу ще залежить від налаштувань напруг інвертора (Bulk Voltage, Float Voltage та Cut-off Voltage). Та загалом поки що план не розряджати батарею менш як 3,1 VDC з розрахунку на один елемент або 24,8 VDC для всієї батареї разом.Виробник не розраховував на те що найдуться споживачі котрі будуть постійно вмикати і вимикати батерею якщо вже кортить то постав автомат на постійний струм і ним клацай, по тех безпеці він має бути між інвертором і батареєю, з приводу батареї виникають великі сумніви, що там є заявлена ємність, бачив я в ютубі як такої фірми розбирали але менші, так от якість таких батерей бажала бути кращою.
Думаю, що виробник інвертора (у цьому випадку Must) міг би щось й придумати на цей рахунок, якось від'єднувати конденсатори від лінії з'єднання з батареями. Хоча іскріння буває навіть у разі під'єднання звичайних імпульсних блоків живлення до електричної мережі. В деяких випадках шляхом заряджання конденсаторів теж.
Побутовий споживач і не має під'єднувати ті клеми. Тим більше, якщо лячно)) У мене вже рефлекс - заплющую очі і притискаю клему Не бздо!))для побутового споживача таке іскріння під час під'єднання виглядає трохи ненормальним
Прикольно, не знав шо на бойлери є низьковольтні тениУ меня в бойлере ТЭН 36v 1.5кВт
Згадав, якось з батьком колупали черговий корч, ремонтували стартер. Ну він дає мені дроти, перевіримо, накинь на акумулятор. Ото була ІСКРА!! Аж трохи проплавило мені палець.. )) А ви тут...Не бздо!))