хто знає, чи є можливість розриву угоди без походу в сервісцентр?
Нет, разрыв договора только после идентификации шо вы это вы. У меня паспорт из дия проконал. Часто после решения отключится предлагают скидку, у меня было 230грн подняли до 345грн, потом предложили платить 300грн - без иптв, я отключился.
а якже згідно з пункту '10.6. Замовлення Абонентом нових Послуг, Тарифних планів, оновлення даних, вказаних при Реєстрації, заявки на зміну Тарифних планів, Призупинення надання Послуг, відновлення надання Послуг та відмови від надання Послуг відбувається через Особистий кабінет або, при відсутності такої можливості, запитом на електронну адресу Служби продажів Дата-центру з Контактної електронної адреси Абонента.'
https://dc.volia.com/page/legal-rules
в особистому кабінеті не знайшов таке, з котами вживу побалакати(не переписка, ті що в чаті лише завченим "залишіть контакти, та наш менеджор з вами звяжеться") не має можливості, бо щось "покращують".