lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Не відправляються ЮССД- запити, після десь хвилинного очікування на екрані "Дані оператора Пробл. підключення чи не дійсний код ММІ".
Ні *111#, ні *112#, ні *121#, ні *122#, ні *141#, ніякі.
Маю підозру, що в телефоні видалений чи спотворений номер SMS-центру. Колись з'їдало гроші за відправку смс за кордон при переставлянні сімки і просто перезавантаженні телефону, і (мабуть) щось таке могли утяти для перешкоджанню цьому. Але забув де цей номер SMS-центру шукати і який він має бути. Підкажіть, будь ласка, хто знає.
І ще - чи не почне знову відправляти смс за кордон? Може є якесь рішення щоб і ЮССД працювало і гроші не зникали. Дякую.

П.С. знайшов, прописаний +380639010000 - ніби такий і має бути. Але ж ЮССД не відправляються. Яка може бути причина?
 
Останнє редагування:

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
Але ж ЮССД не відправляються. Яка може бути причина?
В мене постійно такий глюк на лайфі в кнопковиках. Особливо якщо в нацроумінгу.
Маю два перевірених рішення:
1) спіймати рідну мережу (вибрати вручну);
2) після першого завантаження сімки треба перезавантажити телефон коректно (зазвичай - довгим натисканням на червону трубку), а потім так само увімкнути.
Post automatically merged:

Останнім часом навіть без вибору рідної мережі спрацьовує - головне: реєстрація в будь-якій мережі -> вимкнення -> увімкнення.
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Дякую, спрацювало з вибором мережі вручну і перезавантаженням телефону.
Що дивно, лайфівські 2Г, 3Г та 4Г для підключення пропонувало, а КС та ВФ знайшло, але було написано в дужках "заборонено". А як же нацроумінг?
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Харьков
Телефон
Iphone Хs+ Huawei P30 PRO
Дякую, спрацювало з вибором мережі вручну і перезавантаженням телефону.
Що дивно, лайфівські 2Г, 3Г та 4Г для підключення пропонувало, а КС та ВФ знайшло, але було написано в дужках "заборонено". А як же нацроумінг?
4gзаборонено.
Пробуйте 3g
 

Ryo San

Plutoid
Реєстрація
27.08.22
Місто
Київ
Телефон
moto g54 5G (XT2343-6)
Дякую, спрацювало з вибором мережі вручну і перезавантаженням телефону.
Якщо це смарт - то в мене Андроїди норм працюють одразу, без перезавантажень. Лише один раз вмикав та вимикав режим "В літаку". Суть в тому, щоб встановити сімку в слот, увімкнути, дати з'єднатися з базовою станцією, перервати зв'язок та знову його встановити. Але в деяких смартах режим "В літаку"/"Без зв'язку" насправді не обриває зв'язок повністю, через що тре перезавантажувати.
А про кнопкові я написав - у мене працює просте перезавантаження, проте, в нацроумінгу не дає дзвонити на сервісний номер 5433))
Спробував 2Г та 3Г і на КС і на ВФ. "Зараз неможливо під'єднатися до цієї мережі".
В часи блекауту підключатись дозволяло (хоч і швидкість була равликовою). Зараз перевірив - підтверджую, не дозволяє в 4G, а от в 3G щойно підключився до КС (0,3 Mbps). Можливо, дозволить, якщо мережа зовсім не ловитиме: припускаю, що обладнання на БС між собою теж обмінюється даними, чи є доступ до рідної мережі: якщо нема - видають "пропуск" до себе ;)
 

drifter

проблемный аналитик
Реєстрація
10.05.16
Місто
Умань
Телефон
LG-A390; LG X venture
Спробував 2Г та 3Г і на КС і на ВФ. "Зараз неможливо під'єднатися до цієї мережі".
Повністю згідний з даною інформацією щодо проблем в Лайфа по нацроумінгу, - коли нема можливості перейти/користуватись мережами інших операторів (якщо навіть відбувається під'єднання до вибраної мережі з покриттям, то доступ до інтернету відсутній:belay:). Така ситуація виглядає дуже дивно, поскільки такого рівня "ізоляції", як у Лайфа по нацроумінгу, ніколи в КС і ВФ не помічав. Якщо ж такі проблеми спостерігаються й по іншим регіонам, то можливо то є відображенням політики Лайфа чи рівня співпраці з іншими операторами...🤔 Дана проблема також стала однією з причин, чому послугами даного оператора став користуватись дуже рідко.
 
  • Dislike
Реакції: Inn@
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
Автооплату використовує тут хтось? Ту, що в додатку в Послугах.
Автоматична оплата пакету послуг з кешбеком 10% на 3 перші оплати. Також є примітка щодо автооплати рідним (до 10 номерів).
На мій тариф 10% дає і тарифна підписка (на 6 оплат), але в ній платити треба зразу наперед.
Питання -- якщо підключити цю автооплату на свій + два номери рідних, що є в моєму МЛС, то "3 перші оплати" - це саме три перші оплати (по одній на кожний номер) чи по три на кожний з номерів буде кешбек 10%?
Практики є?
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
то можливо то є відображенням політики Лайфа чи рівня співпраці з іншими операторами...🤔 Дана проблема також стала однією з причин, чому послугами даного оператора став користуватись дуже рідко.
Так может проблема не у лайфа, а с выводами? Может пэрэсичные не догоняют, что пора создавать проблемы принимающей стороне, которая лифчика в роуминге не принимает? КиСта так себя, в отношении лайфа, ведет с марта 2022, при том, что лайф синих потерпевших принимал без ограничений.
Post automatically merged:

alibob, 3 списания. Ты просто передаешь лифчику свое добро на то, что портмоне будет иметь доступ к лицевым счетам и платить по ним по планировщику.
 
Реєстрація
26.08.20
Місто
Полтава
Підкажіть, яка черговість використання інтернету коли є пакетні гіги, і наколядовані біп?
 
Реєстрація
12.03.16
Місто
Маріуполь -> Рівне
Телефон
Xiaomi 11t + Vivo V29 L
Підкажіть, яка черговість використання інтернету коли є пакетні гіги, і наколядовані біп?
По терміну дії, в яких термін раніше закінчується, ті використовуються в першу чергу.
 
  • Like
Реакції: baha
Реєстрація
17.06.16
Місто
Київ
Підкажіть, яка черговість використання інтернету коли є пакетні гіги, і наколядовані біп?
По терміну дії, в яких термін раніше закінчується, ті використовуються в першу чергу.
Доречі, у мене чомусь 500 мб з тих що *911# взагалі не витрачаються якщо є інші, хоча по логіці списуватися мають першочергово (бо дійсні до кінця поточної доби)
 
Реєстрація
17.06.16
Місто
Київ
Зараз є обмеження на кількість поповнень одного номера на добу?
 
Реєстрація
06.08.17
Місто
Вараш
Телефон
Alcatel 3X 2019 (5048y)

Вкладення

  • Screenshot_2023-10-13-10-36-15-218.jpg
    Screenshot_2023-10-13-10-36-15-218.jpg
    254.6 КБ · Перегляди: 18
Реєстрація
13.03.19
Місто
Харьков
Реєстрація
06.04.21
Місто
Миколаїв
Доброе утро. Как включить паузу абонплаты.
Можно через юссд код *103# активировать паузу абонплаты (включить)
Это на предоплате ?
Да
Спасибо.
Post automatically merged:

Доброе утро. Как включить паузу абонплаты.
Можно через юссд код *103# активировать паузу абонплаты (включить)
Это на предоплате ?
Да
В my lifcell такая услуга отображается ?
 
Зверху