LArmstrong
Вояж
- Реєстрація
- 29.10.16
- Місто
- Ukraine
Вчера два раза, по 2 часа, пытался связаться с оператором, банан.Знову не працює, ні в смарті, ні вебка. Технічні роботи, мабуть перегрузили поповненнями нові абоненти .Вже працює.
*101#Як тепер подивитись та змінити тариф? Банан?
Пробуйте *101*444#Закинув гроші на полочну картку, СМС про зарахування коштів - прийшла, по *101# гроші також видно.
Але пакет послуг не активувався - при підключенні LTE вилазить сторінка "недостатньо коштів". То треба чекати, чи є USSD аби "підштовхнути"?
Ще можна спрабувати у ФБ зв'язатись з підтримкою...Synoptic, на цей запит пише "Виникла помилка. Спробуйте, будь ласка, пізніше".
Буду повторювати запит періодично, дякую!
Добре, що хоча б так...Synoptic, через годину від поповнення, прийшла СМС, що зараз діє тариф 10грн за кожні 200МБ інтернету. А ще через 2 прийшло повідомлення, що пакет послуг на місяць нарешті підключений, і по *101# залишок зменшився на 150грн (10+140).
Весь цей час *101*444# видавало помилку, схоже обробка сама в порядку черги іде.
В мене одне пояснення, щоб бонуси не можна було використати і не навантажувати мережу додатковими послугами/об'ємами. Можливо дійсно і через массові поповнення рахунків, знаюяи як часто воно глючить в них то цього відкидати також неможна.не зрозуміло,
а для чого було обрубати вхід у застосунок МВ?