LArmstrong
Вояж
- Реєстрація
- 29.10.16
- Місто
- Ukraine
А якщо не звертатись і з часом номер перевипуститься, то буде можливість доступу з додатку до чужого номеру? Фіча, баг, чорний хід?@Я, була така сама ситуація, тільки два номери не переносив, а змінив через послугу "вибір номера". Звернувся через чат в застосунку, перший оператор склав заявку, та за три тижні номери зникли із кабінету.
Доступу до номеру немає і видалити не дає. Ось в цьому повідомленні є скріншот, як це виглядає.А якщо не звертатись і з часом номер перевипуститься, то буде можливість доступу з додатку до чужого номеру? Фіча, баг, чорний хід?
У 2020 році в мене так було. Десь близько місяця після перенесення номеру в лайфселл в кабінеті він відображався, потім зник і все.Я знаю, як це виглядає. Я проте, що коли номер відживе в біллінгу, старий власник буде до нього мати доступ в додатку.
Чи змінилась ситуація по користуванню додатком, знайшли підходящу версію? Поскільки помічаю, що версія 4.0.10 почала працювати гірше й повільніше, але ж і оновлення не завжди буває вдалим (до того ж, щось дуже швидко у ВФ "старіють" версії, за період до півроку ). Тому, підібрати неглючні версії краще на форумі, як і інші можливості зручнішого користування. А поки що, від ВФ надходять рекламні рекомендації по оновленню додатку:Працювала версія 4.0. Після оновлення на 4.1 вже не працює нічого, в систему зайти неможливо. Що це за покращення)?
Привіт! А для вас є 10 ГБ інтернету Лише оновіть застосунок My Vodafone і заберіть їх у оновленій версії. Ось вам посилання на оновлення: www.vodafone.ua/app-and З турботою, команда розробників My Vodafone
Нема в мене такого, як зайшов так і сиджу не викидає.Як вивалювалося, так й надалі продовжує раз на місяць. Додаток, відповідно, оновлений.
но информационные смс могут приходить и дальше-Я знаю, як це виглядає. Я проте, що коли номер відживе в біллінгу, старий власник буде до нього мати доступ в додатку.
Нещодавно була схожа ситуація, але зі звичайними номерами Vodafone (не Yezzz): при спробі перемкнутися на три номери видавало аналогічну помилку. Проблема тривала днів 5, потім я очистив дані додатку та перезайшов на основний номер - додаток просто перестав перемикатися на три "недоступні" номери, скидаючи з'єднання на основний. Так тривало ще 2 дні, а потім три "недоступних" номери стали доступні. Мабуть, щось виправили на своїй серверній стороні.У кого еще бокопорит Yezzz в My Vodafone? Уже больше недели при попытке переключиться на номер Yezzz в мультиакке выплевывается обратно на основной номер по порядку и пишет "Виникли труднощі з завантаженням. Спробуйте пізніше". С другими номерами в мультиакке все работает норм. Обновление приложения ничего не дало.
В последнее время в приложении МВФ постоянные вылеты на IOS при переключении номеров с основного, по несколько раз за сутки. Уже и сносил его, затем заново ставил - толку ноль. Если так пойдёт и дальше, то буду оставлять заявку котам.Нещодавно була схожа ситуація, але зі звичайними номерами Vodafone (не Yezzz): при спробі перемкнутися на три номери видавало аналогічну помилку. Проблема тривала днів 5, потім я очистив дані додатку та перезайшов на основний номер - додаток просто перестав перемикатися на три "недоступні" номери, скидаючи з'єднання на основний. Так тривало ще 2 дні, а потім три "недоступних" номери стали доступні. Мабуть, щось виправили на своїй серверній стороні.У кого еще бокопорит Yezzz в My Vodafone? Уже больше недели при попытке переключиться на номер Yezzz в мультиакке выплевывается обратно на основной номер по порядку и пишет "Виникли труднощі з завантаженням. Спробуйте пізніше". С другими номерами в мультиакке все работает норм. Обновление приложения ничего не дало.
Буквально вчора, спостерігав таке на двох різних телефонах. Була однакова проблема з одним номером в обох телефонах. Я перезайшов в аккаунт на основному номері на одному телефоні і проблема зникла, а на другому залишилась. Перезайшов на другому, і тепер все добре на обох телефонах. Кеш не чистив, бо забув це зробити.Нещодавно була схожа ситуація, але зі звичайними номерами Vodafone (не Yezzz): при спробі перемкнутися на три номери видавало аналогічну помилку. Проблема тривала днів 5, потім я очистив дані додатку та перезайшов на основний номер - додаток просто перестав перемикатися на три "недоступні" номери, скидаючи з'єднання на основний. Так тривало ще 2 дні, а потім три "недоступних" номери стали доступні. Мабуть, щось виправили на своїй серверній стороні.У кого еще бокопорит Yezzz в My Vodafone? Уже больше недели при попытке переключиться на номер Yezzz в мультиакке выплевывается обратно на основной номер по порядку и пишет "Виникли труднощі з завантаженням. Спробуйте пізніше". С другими номерами в мультиакке все работает норм. Обновление приложения ничего не дало.
крім кеш ще треба очистити дані, примусово закрити прогу, якщо не допоможе то тоді це саме+перезавантажити смарт, якщо не допоможе то це саме, після примуслво закрити видалити додаток а потім перезавантажити смарт і встановити наново МВФ.У кого еще бокопорит Yezzz в My Vodafone? Уже больше недели при попытке переключиться на номер Yezzz в мультиакке выплевывается обратно на основной номер по порядку и пишет "Виникли труднощі з завантаженням. Спробуйте пізніше". С другими номерами в мультиакке все работает норм. Обновление приложения ничего не дало.
Мені коти порадили перевстановити додаток, і на диво, це допомогло)В последнее время в приложении МВФ постоянные вылеты на IOS при переключении номеров с основного, по несколько раз за сутки. Уже и сносил его, затем заново ставил - толку ноль. Если так пойдёт и дальше, то буду оставлять заявку котам.
Не тільки з Yezzz ,всього 7 номерів,два контракт і один з двох корпоративний. Вивалюється лише той на який прийшла мегапропозиціяУ кого еще бокопорит Yezzz в My Vodafone? Уже больше недели при попытке переключиться на номер Yezzz в мультиакке выплевывается обратно на основной номер по порядку и пишет "Виникли труднощі з завантаженням. Спробуйте пізніше". С другими номерами в мультиакке все работает норм. Обновление приложения ничего не дало.