Ці точно отримають всі гарні премії, якраз ще й на кінець року такий подарунок, перевиконати річні плани всім.Все говорят о бессонных ночах технарей Киевстар, а представьте через что проходят технари Лайфа или Водафон, с какими пиковыми нагрузками сейчас справляются их сети, о чём они и думать не могли, а у маркетологов это было лишь в снах...А я хочу побажати здоров'я всім технарям Водафон та Лайфсел, що не довели до такої ситуації. Звісно, класно, коли специ можуть побороти наслідки катастрофи, але більше мають цінитись специ, які роблять так, щоб подібна катастрофа була неможлива.Ще хочу побажати здоров'я і витримки всім технарям Київстар, це воістину титанічна робота, сподіваюсь керівництво їх винагородить за це. І дякую Вам за це, хоч і не користуюся Київстар.