Немає великого сенсу рахувати скільки тисяч старпаків ВФ та ЛС продано з точки зору зростання навантаження на мережу.
У більшості випадків мільйони людей вже мали другу сімку ВФ чи ЛС і стали через неї більше користуватись послугами (дзвінки, смс, інтернет) і все це треба якось обслуговувати (білінг має коректно рахувати, мережеве обладнання має обробити і пропустити обсяги трафіку який зріс). В межах країни у Київстар було трохи менше 50% абонентів і весь їх обсяг трафіку (голос, смс, інтернет) зараз мають переварити ВФ та ЛС.
Плюс, додайте кратне зростання кількості бажаючих зайти на сайт (ВФ та ЛС) чи в особистий кабінет (який робить запити в біллінг), щоб перевірити умови тарифу чи змінити його, поповнити і замовити місячний пакет послуг і т.д. Сайт і особистий кабінет цілком можливо не був розрахований на таку хвилю запитів.