Ну і виходячи з написаного вище стиль(календар) тут ні до чого. Просто відмінності православ'я.ПЦУ та УГКЦ лишили Великдень за старим стилем.
Кроме календарей есть ещё и т.н. пасхалии, то есть способы определения дня Пасхи, григорианская и александрийская, они отличаются у католиков и православных, хотя календари могут и совпадать.В мене тут виникло питання .... православному юліанському. То ми як? В трусах чи з хрестиком?
В отій статті написано, що
Без тої русні ну ніяк...Ми в Закарпатті повністю перейшли на григоріанський календар. Що вважаю найбільш логічним.Новоюліанський календар був проголошений Вселенським патріархатом без згоди трьох Східних найстаріших після Константинопольського патріархатів: Александрійського, Антіохійського та Єрусалимського — представники яких відмовилися бути присутніми на конгресі. Не брали участь у конгресі Синайська архієпископія, і навіть Болгарська церква (Константинопольська Патріархія тоді вважала її схизматичною). У роботі наради брали участь архієреї Православної Російської Церкви — Кишинівський та Хотинський архієпископ Анастасій (Грибановський).[2].
Та як же ніхто, 10 з 16 православних церков світу. Майже 2/3.Але комбінації нового календаря + православної формули, здається, ніхто не використовує.
Вони не рахують великдень за старим стилем/календарем. У них(православних загалом) просто інші правила обчислення, тому дата відрізняється від католиків навіть за новоюліанським календарем.Я маю на увазі нового календаря для Великодня. А вони рахують великдень повністю за старим стилем.
Інші правила, а також обчислення рівнодення з затримкою в 13 днів, за старим стилем. Включно з тими церквами, які використовують для нерухомих свят новоюліанський. І є ідея всім перейти на православні правила + новий календар в обчисленні Великодня. Тобто, і одні, і інші відмовляться від своїх старих розрахунків, якщо приймуть.Вони не рахують великдень за старим стилем/календарем. У них(православних загалом) просто інші правила обчислення, тому дата відрізняється від католиків навіть за новоюліанським календарем.
Спробував вкурити усі ці їбануті правила обчислення Великодня. Таки ви праві, воно прив'язано до дати рівноденства за старим стилем.Інші правила, а також обчислення рівнодення з затримкою в 13 днів, за старим стилем. Включно з тими церквами, які використовують для нерухомих свят новоюліанський. І є ідея всім перейти на православні правила + новий календар в обчисленні Великодня. Тобто, і одні, і інші відмовляться від своїх старих розрахунків, якщо приймуть.
Була. Зараз, від масової втратиА про сторгуються - церква структура настільки неповоротна і нелогічна, де усі трясуться за якісь канони які побудовані на реаліях життя, які були 2000 років тому, це якась жесть. Там щоб сторгуватись треба років 100 і то це якщо усі зірки зійдуться
Швидко хіба за церковними мірками. Православна як була дубова так і залишається. Протестантські, які переважають в США і так були відносно гнучкими(ну там звісно їх 100500 течій, тому є як супер прогресивні, так і супер-дубові). У католицизмі я не те щоб бачив якісь зрушення у Європі, де основна царина католицизму, хоча так вони не такі дубові як православні.Була. Зараз, від масової втратигрошовох потоківприхожан в Європі і США? церква дуже швидко модернізується.
Все більше у Південній Америці та подібних регіонах з небагатим населенням. Звідти і такі дивні для нас висловлювання їх керівника.де основна царина католицизму
Цитату у вашому підписі я побачив лише одну. Наведіть будь ласка підтвердження вашомуЦита́та (пізньолат. citatio, від лат. cito — «зрушую», «викликаю») — невеликий уривок з літературного, наукового чи будь-якого іншого опублікованого твору. Використовується іншою особою у своїй праці з обов'язковим посиланням на автора і джерело цитування з метою підтвердити чи розширити власне твердження (або для спостереження всіх погляди іншого автора в автентичному формулюванні»[1].
Цитата як самостійне висловлювання у тексті береться в лапки. Після неї в дужках подається інформація про автора і джерело висловлювання.
Цитата — Вікіпедія
uk.wikipedia.org
"государственные СМИ <....> являются извечными причинами внутренних межнациональных конфликтов." - из материалов о геноциде в Руанде.
Так для Південної Америки і тим більше християнської Африки модернізація церкви і не потрібна. Там глухий ліс саме в плані релігії і модернізації церкви. Ну хоча власне в Польщі не краще. Загалом що більш багата і менш релігійна країна - то більше там модернізується церква, бо пряме трактування норм які буди прописані понад 2000 років тому у зовсім інших реаліях суспільства там не пролазать через фільтр здорового глузду. А в умовному Конго - можна будь яку дичину розповідати і у мінімума людей виникнуть питання.Все більше у Південній Америці та подібних регіонах з небагатим населенням. Звідти і такі дивні для нас висловлювання їх керівника.
Зате там є більш сучасні конкуренти з піснями і танцями.і тим більше християнської Африки модернізація церкви і не потрібна. Там глухий ліс саме в плані релігії і модернізації церкви.
Я б сказав головні конкуренти там(у Африці) не з піснями і танцями, а з аллахом і гранатами.Зате там є більш сучасні конкуренти з піснями і танцями.
Ми це хто?.Ми в Закарпатті