Слова про попередній розгляд звернення, начебто, передбачають що ще передбачається повноцінний розгляд, але це може бути і банальна відписка в інтересах недобросовісного підприємця, уточніть цей момент у територіальному відділенні і пояснить їм, що ви наполягаєте на адекватній реакцій, інакше звертатиметеся до центрального апарату.
Якщо ви вимагали проведення перевірки з накладенням штрафу, то ваша вимога, як споживача поки ще аж ніяк незадоволена в повному обсязі. У нинішніх умовах така перевірка і накладення санкцій може бути здійснена з дозволу центрального апарату Держпродспоживслужби. Ви можете повторно подати скаргу з урахуванням цих моментів, а можете одразу поскаржитися до керівництва Держпродспоживслужби на те, що територіальний орган не звернувся за дозволом, не провів перевірку та не наклав санкцій на порушника.
Подайте заяву, щоб у ході перевірки була витребувана копія договору з підписами співвласників, пройдіться по співвласникам і перевірте, чи вони справді підписували його. У
переважній більшості випадків - це фальсифікат і липа. Якщо знайдете хоча б одного співвласника, який не визнає свого підпису може разом з ним сміливо звертатися до поліції з заявою про порушення кримінального провадження за підробку документів.
Подайте заяву, що послугами підприємця не користуєтеся, договору з ним укладати не збираєтеся, а подальші його надсилання рахунків розцінюватимете як примус до вчиненння цивільно-правових дій та вимагання.
Узагалі, зазвичай, адекватним підприємцям доходить з першого разу, оцю тяганину з залученням поліції, суду і т.д. доводиться проводити лише в рідкісних випадках, коли органи контролю на боці порушника ("кришують") і він, за рахунок цього, є монополістом у певному місті.