Планую не користуватись контрактом деякий час, для того щоб не витратити тариф та номер і не платити за кисень вирішив призупини номер на пів року с 1 лютого, сьогодні далі зняло абонплату по тарифу, написав оператору вона відповіла що заявка випала в помилку і зараз у них складнощі, чи буде вона активована вона не може відповісти, єдине що вона зробила так це заявка на заявку про помилку. А що мені робити номер то піде у мінус
Була аналогічна ситуація.
Схоже що в них паталогічний технічний збій з цим, при самостійному призупиненні через 477.
30 вересня призупиняв через 477.
А в жовтні виявилось, що заявка на призупинення була виконана лише 16 жовтня.
Декілька операторів відмовлялися приймати заявку, мовлялв вони бачать що заявку я подав 16 жовтня, тож усе правильно, вони працюють по інструкції. Але один притомний знайшовся, визнав що має місце технічний збій, заявку прийняли.
Ще додатково писав звернення на
[email protected]
Плата за пакет увесь час нараховувалася (у мінус).
9 листопада виконали перерахунок та повернули усю суму за минулий місяць.
У відповіді на звернення, визнали технічний збій.
Зараз теж призупинив номер (поки не увімкнуть VoLTE), але робив вже це через оператора, під запис розмови, з вимогою до оператора назвати номер заявки на призупинення, дату та час. Покищо плату не знімало.