andreuskas, ну як нема, то витріть що не дасть.
Sanyok77, щось дуже упереджений до цифрових карток.
Так це ще авторизації чи вже списання. Якщо авторизації, то одна з них може бути не успішною та зникне через якийсь час (не будучи підтвердженою терміналом). Якщо списання і ця точка має працівника - зверніться туди, щоб працівник зробив повернення одного зі списань. Якщо це автомат - те саме можна зробити по телефону чи імейлу (щоб здально повернули).
Третє, нічого не заважає звернутись до підтримки банку і попросити скасувати одне зі списань як здвоєне (купівля одна, а списань два).
Я визнаю тільки пластик як "канонічний" варіант
єдино правильний
а оплату телефоном вже ненавиджу.
Тому що в мене вже декілька разів були проблеми з оплатою телефоном.
Для мене краще не нервувати зайвий раз, а просто платити пластиком. Він в цьому плані надійний і завжди спрацює.
От реально - проблем з пластиком у мене ніколи не було, а з Google pay вже мабуть раз 5-6 були, в минулому році і в цьому.
Sanyok77, звертайся до продавця, щоб він перевірив справність безконтактного модулю на точці продажу.
Там продавець майже пенсіонерка, як вона перевірить це?
Я вчора написав в підтримку Спорта. Там оператор мені доказував, що бачить тільки одну оплату. Каже "у вас сума не змінилася".
І це після того, як я скинув скріншоти з 2 оплатами та залишком: було 964 грн, стало 946.
Мені навіть захотілось закрити в Спортбанку рахунок. Шкода, що Рюкзак і його 10% не мають альтернативи.
Це все дуже складно. Може простіше піти роздрукувати чеки і попросити налити ще одну балсанку води?
Я вже ходив туди сьогодні. Ця "СмартКаса" навіть список транзакцій не показує.
Я залишив листок з номером токена та операціями: в 19:11 та 19:12 + суми (кожна по 18 грн).
Сказала, що передасть хазяїну, він подивиться. Ну а я завтра зайду.
Тепер от думаю: може мені взагалі в цій точці краще готівкою платити?
Кешбеку не буде, але й зайвого ніколи не спише