Тариф SN Unlim. Підключив пропозицію РБА на рік за 365грн. Але тариф без першого поповнення, тому нічого не працює. Техпідтримка каже поповнитися на місячну абонку, тільки потім запрацює. Може є які варіанти?
Якщо гроші взяли, треба душити підтримку, хай підключають.
Декілька днів поспіль звертався до підтримки. Навіть оформили запит то технічного відділу. Відповідь одна: поповнюйте ще на 410грн і чекайте поки активується тариф і зніме кошти. Або *101*444#.
Тримайте нас в курсі цієї справи. Бо маю таку саму пропозицію на таких саме умовах
Не рекомендую підключати , якщо у вас тариф на базових умовах.
svip, ну шо там, зафуричило?)
Не працює, до цього часу.
Я звісно ж розумію, що це гарна ціна для цього тарифу якщо навіть докинути 410грн. Але є одне але. В моєму випадку це номер не основний. Є інші номери в моїй сім'ї (в тому числі інших операторів) з активними тарифами і послугами.
Номер не використовувався більше року. Потім, впродовж травня, водафон починає засипати смс по типу - цитую дослівно "Досі не отримали рік зв'язку за 365грн? Нагадуємо: потрібно просто поповнити рахунок на 365 грн одним платежем. Ми самі все підключимо."
Поповнюєш на вказану суму. Приходить "все ок", "все підключено". Але по факту: ніфіга на працює. Ще й підтримка звинувачує тебе: "Ви не виконали основну вимогу всіх тарифів водафон: перше повненя для активації.
"Vodafone UA" Навіщо впроваджувати такі акції, які дуже схожі на шахрайство?