Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
sense bank
sensebank.com.ua || ✎ База знань
0 (800) 50-20-50 по Україні, +380 (44) 298-8000 із-за кордону || ✉ [email protected] загальні питання, [email protected] електронні звернення
↪ онлайн-підтримка: Facebook Messages, Telegram, Viber viber://pa?chatURI=sensebankbot
iNET-банкінґ my.sensebank.com.ua My Sense Bank (ex МАБ) | Sense SuperApp мобільні застосунки
— — —
☝️ Представник банку — Sense Bank
 
Причина: прибрано інфу про 3344
Останнє редагування модератором:

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Я так розумію, проведені по рахунку покупки, загасити кешью неможна? Сервіс не працює?
Щойно отримав інфо від колег, що кеш'ю вже полікували. Тому все має працювати, як і раніше 👌

*Андрій
 

Roman_UA

linux user
Реєстрація
24.06.09
Місто
Київ / Житомирська обл. / ČR
Телефон
Samsung S23+|OnePlus 6T
Sense Bank, вчора в чаті додатку спілкувався з експертом, вона взяла час на вирішення проблеми. Сьогодні зранку чат ще був, потім від неї надійшла відповідь, я зайшов по пушу в додаток, написало, що я офлайн і лише показало її вчорашнє повідомлення, я вийшов на головну, спитало відбиток, зайшов, а чату з нею вже немає о_О. Куди подівся чат? І це вже не перший раз таке. Зараз в списку лише один чат, новий. Де шукати інші?
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
шо опять? знову застосунок не працює.
Нууу він не сильно і починав це робити, адже вчорашня проблема триває і сьогодні ☹️ Можете, будь ласка, підказати що саме перестало працювати зараз ?

*Андрій
 
Реєстрація
03.04.21
Місто
kiev
шо опять? знову застосунок не працює.
Нууу він не сильно і починав це робити, адже вчорашня проблема триває і сьогодні ☹️ Можете, будь ласка, підказати що саме перестало працювати зараз ?

*Андрій
сейф не працює, валюта не працює
 
Останнє редагування:

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
На жаль, сейф не є виключенням і також став жертвою цього технічного збою, як багато інших функцій застосунку☹️
Тому проблеми в його роботі можливі. Залишається лише очікувати поки полікують Sense 🫡

*Андрій
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Андрей - а вот "чисто чтобы поржать" :) - а что у вас реально все еще работает? Вопреки всему! Огласите пажалуста весь список. Имеется в виду массовые операции (всякую мелочь можно не писать). Потому что куда не залезешь - и то не работает и это. Что доступно? Это один вопрос. И второй вопрос - вы второй день скромно не отвечаете на вопросы как банк планирует клиентам компенсировать все те неудобства которые он им вторые сутки обеспечивает? Клиенты терпят убытки, им недоступны их деньги, просто масса неудобств - на мой взгляд было честно заявить во первых о сроках (для понимания и какого-никакого планирования своих действий) и как банк видит компенсацию клиентам за весь этот бардак?
Интересно прокомментируете или ... опять тишина?
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
А шо -лорды-феи молчим? Мне в личку в другом ресурсе скинул сотрудник банка что вроде "дадаток" востановили а тут никто не хвастает :(. И напоминаю - очень жду ваш комментарий по сорри бонусам ВСЕМ КЛИЕНТАМ. Если думаете замолчать этот момент - со мной у вас вряд ли жтот номер пройдет ;). Я злой на ваш банк за такое поведение и подставы :(
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Наразі застосунок Sense SuperApp та сервіси банку працюють в штатному режимі 🎉
Але поки ще можуть спостерігатися точкові проблеми:
  • зі зняттям з Доходного сейфу;
  • переказами між своїми рахунками;
  • поповнення своїх продуктів (Депозит, Збірка);
  • перекази між картками.
‼️ Недоступно відкриття карток для існуючих клієнтів банку. А також оформлення страховки.
Приносимо вибачення за завдані незручності
💙


Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
 
Реєстрація
26.06.08
Місто
Киев
Телефон
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Феи, друзи, помичники и зоряни лорды!
Ежели я до 8 утра перевел с дебетки на хамелеон сумму для погашения ежемесячного платежа, оно мне сегодня зачтется? Бо не видно этого перевода, и балансы рисует как до перевода. Хотя пуш про "уход" был.
Или надо СЭП слать снаружи?
Ну что, в присланной выписке по Хамелеону суммы погашения нет, и пишут, что есть просрочка на эту самую сумму (плюс какая-то мелочь сверху).
По нарисованным в модном приложении балансам операция таки прошла. Но и сейчас ее нет в списке операций ни по одной из карт. Про просрочку в приложении писали до 9 утра, позже уже писать перестали.

Феи, друзи, помичники и зоряни лорды! Шо робить?
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Феи, друзи, помичники и зоряни лорды!
Ежели я до 8 утра перевел с дебетки на хамелеон сумму для погашения ежемесячного платежа, оно мне сегодня зачтется? Бо не видно этого перевода, и балансы рисует как до перевода. Хотя пуш про "уход" был.
Или надо СЭП слать снаружи?
Ну что, в присланной выписке по Хамелеону суммы погашения нет, и пишут, что есть просрочка на эту самую сумму (плюс какая-то мелочь сверху).
По нарисованным в модном приложении балансам операция таки прошла. Но и сейчас ее нет в списке операций ни по одной из карт. Про просрочку в приложении писали до 9 утра, позже уже писать перестали.

Феи, друзи, помичники и зоряни лорды! Шо робить?
Добрий вечір, йду до вас у приватні повідомлення щодо уточнення інформації.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
 
Реєстрація
13.05.22
Місто
Lutsk
Телефон
SGS21U+iPhone 12
Ладно вже глючить все. Але ж напуркуа дурнуваті смс щодо непотрібного кешбеку 7% в 21:51?:mad:
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Наразі застосунок Sense SuperApp та сервіси банку працюють в штатному режимі 🎉
Але поки ще можуть спостерігатися точкові проблеми:
  • зі зняттям з Доходного сейфу;
  • переказами між своїми рахунками;
  • поповнення своїх продуктів (Депозит, Збірка);
  • перекази між картками.
‼️ Недоступно відкриття карток для існуючих клієнтів банку. А також оформлення страховки.
Приносимо вибачення за завдані незручності
💙


Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Представители банка где ответ на главный вопрос - как банк намерен компенсировать клиентам нарушения со стороны банка и по вине банка условий договоров по обслуживанию? По ограничению доступа клиентам к их деньгам? Я понимаю ситуация и вопрос неудобный - на него надо отвечать а не прикидываться ветошью засунув язык в одно место...
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Добрий ранок! 🌞
Усі Sense-сервіси знову онлайн ✅
Технічні негаразди у Sense Bank подолано — дякуємо, що разом з нами чекали на повернення улюблених фінансових послуг.
Заходьте у Sense SuperApp та користуйтесь усіма сервісами. А в разі виникнення питань — підтримка допоможе (тобто ваші лорди та фєї 🫡).

Є сенс знову бути разом! 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
 
  • Like
Реакції: kvv
Реєстрація
04.12.20
Місто
Одесса
Наразі застосунок Sense SuperApp та сервіси банку працюють в штатному режимі 🎉
Але поки ще можуть спостерігатися точкові проблеми:
  • зі зняттям з Доходного сейфу;
  • переказами між своїми рахунками;
  • поповнення своїх продуктів (Депозит, Збірка);
  • перекази між картками.
‼️ Недоступно відкриття карток для існуючих клієнтів банку. А також оформлення страховки.
Приносимо вибачення за завдані незручності
💙


Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Представители банка где ответ на главный вопрос - как банк намерен компенсировать клиентам нарушения со стороны банка и по вине банка условий договоров по обслуживанию? По ограничению доступа клиентам к их деньгам? Я понимаю ситуация и вопрос неудобный - на него надо отвечать а не прикидываться ветошью засунув язык в одно место...

ну Вы поняли...
 
Реєстрація
13.03.22
Місто
Хмельницький
to Sense: Звертаюся до лордів та чарівних фей з таким проханням, було б добре у Sense super app добавити свої звуки на зарахування, видаткові та інші операції,як це реалізовано в ПУМБ, моно та інших банках, а то приходять сповіщення, а важко розібрати чи важливе щось прийшло чи можна прочитати пізніше.
 

Sense Bank

Представник Sense Bank
Реєстрація
11.12.18
Місто
Київ
Представители банка где ответ на главный вопрос - как банк намерен компенсировать клиентам нарушения со стороны банка и по вине банка условий договоров по обслуживанию? По ограничению доступа клиентам к их деньгам? Я понимаю ситуация и вопрос неудобный - на него надо отвечать а не прикидываться ветошью засунув язык в одно место...
Вітаю! Поки що нічого не можу вам відповісти стосовно цього питання, не ігнорую, але й відповіді не маю.
Як тільки буду мати відповідь або щось дізнаюся, відпишусь.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Post automatically merged:

to Sense: Звертаюся до лордів та чарівних фей з таким проханням, було б добре у Sense super app добавити свої звуки на зарахування, видаткові та інші операції,як це реалізовано в ПУМБ, моно та інших банках, а то приходять сповіщення, а важко розібрати чи важливе щось прийшло чи можна прочитати пізніше.
Дякую за пропозицію, цікава звісно 😉
А можете підказати, де у налаштуваннях інших банків можна змінювати на власні звуки сповіщення? Бо щось пошукав, не знайшов)
Буду вдячний!

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
 
Реєстрація
13.03.22
Місто
Хмельницький
Sense Bank, В моно, ПУМБ йде по замовчуванню, але врешті решт-класно, ти собі знаєш: прийшли кошти чи списалися, а так чуєш сповіщення, дивишся, чекаєш на зарахування, а там- телеграм новину прислав, не цікаво(( скільки б критики не падало на сенс у ці дні, мені всерівно додаток (Desktop) подобається краще від моні тієї ж, передайте ідею технарям, дякую.
 
Зверху