Ви відгуки читали? Бентежить стилістика: наши так не пишуть; схоже на гугл-переклад з китайського.Дивлюсь на щось типу такого.
Ви відгуки читали? Бентежить стилістика: наши так не пишуть; схоже на гугл-переклад з китайського.Дивлюсь на щось типу такого.
Ще закон не підписали а китайці вже "сплачують" в надії що поки прийде на таможню підпишутьподатків (китайці пишуть, що самі все сплачують).
так, гріється ще дужче, аніж попередня 1s2p платка( але й зарядка сильно швидше має бутиЯкраз таку платку тестую - при заряджанні акумів гріється капець, обпік пальця.. Буду прилаштовувати радіатори на деталі та зворотню частину.
Паралелити аккуми рiзної емностi , хоть старi з новими можна без проблем . У мене бiльше трехсот штук 10s32p напаралелено . Працюе роками без розбiжностей , аккуми добавляються i навiть БМС не використовую . Головне щоб емнiсть створених ячеек була однакова у всiх . Внутрiшнiй опiр був однаковий у всiх новостворених ячеек . Графiк заряд/розряд був однаковий , тобто хiмiя була однаковоюпідкажіть, чи можна у схему 2s2p ставити різні за х-ками акуми (спойлер - ні)? суть в тому, що маю 2 акуми більш старі, і 3 більш нові та трохи ємкіші. зараз зібрав собі на платі дбж 2s1p – наче непогано, але хочеться трошки збільшити ємність. як краще підключати таку "збірку": в першу ланку один сорт акумів, а наступну другий? чи черегувати? звичайно що калібруванням треба в такому випадку частіше ніж раз на місяць займатись, але хотілось би почути ваші думки. дякую
В параллель ставятся любые, лишь бы пороги заряда/разряда по напряжению у них совпадали (т.е. одна химия, одна технология).підкажіть, чи можна у схему 2s2p ставити різні за х-ками акуми (спойлер - ні)? суть в тому, що маю 2 акуми більш старі, і 3 більш нові та трохи ємкіші. зараз зібрав собі на платі дбж 2s1p – наче непогано, але хочеться трошки збільшити ємність. як краще підключати таку "збірку": в першу ланку один сорт акумів, а наступну другий? чи черегувати? звичайно що калібруванням треба в такому випадку частіше ніж раз на місяць займатись, але хотілось би почути ваші думки. дякую
Не оптимальным, но лучшим из худших. Как выход из положения при имеющихся возможностях. При этом надо мерить внутренние сопротивления и емкости, добиваясь максимально одинаковых характеристик сборок.тобто я вірно зрозумів, що схема "старий+новий в паралель" ---> послідовне з'єднання "старий+новий в паралель" буде оптимальним рішенням?
Твои DC 12В 10-20А этот монстр даже не заметит.Кто скажет. Таким https://prom.ua/ua/p2287680174-avtomat-pereklyuchatel-vvoda.html?token=v2:LThUH_5_dv2j8LdzXuyTjUoXKs_o23VnkPsLCgZOSnFuHpYyG8i63mr6vBTeyIq33ASLqzC2Ui0vHLIXaUGmRq9D1sM9XFBvaIzxRQOPgIt7WywLwPqLL_bNpreELKuV&campaign_id=3073727&product_id=2287680174&source=prom:search:serp&locale=uk&category_ids=14190906&from_spa=true коммутировать постоянку можно? Т.е управление по АС, а коммутация DC 12В 10-20А макс. Поясню для чего. Что бы когда есть свет АКК заряжается, а когда нет переключается на инвертор
Теоретично, можна. Бо він розрахований на 125А при 220в.Кто скажет. Таким https://prom.ua/ua/p2287680174-avtomat-pereklyuchatel-vvoda.html?token=v2:LThUH_5_dv2j8LdzXuyTjUoXKs_o23VnkPsLCgZOSnFuHpYyG8i63mr6vBTeyIq33ASLqzC2Ui0vHLIXaUGmRq9D1sM9XFBvaIzxRQOPgIt7WywLwPqLL_bNpreELKuV&campaign_id=3073727&product_id=2287680174&source=prom:search:serp&locale=uk&category_ids=14190906&from_spa=true коммутировать постоянку можно? Т.е управление по АС, а коммутация DC 12В 10-20А макс. Поясню для чего. Что бы когда есть свет АКК заряжается, а когда нет переключается на инвертор
Чтобы оно срабатывало нужна еще релюшка , катушка 220v подключена к гос-сети , контакты (нормально-включено) подключены к кнопке инвертораКто скажет. Таким https://prom.ua/ua/p2287680174-avto...locale=uk&category_ids=14190906&from_spa=true коммутировать постоянку можно? Т.е управление по АС, а коммутация DC 12В 10-20А макс. Поясню для чего. Что бы когда есть свет АКК заряжается, а когда нет переключается на инвертор
Здесь не это главное, а то, что он сделан под переменку. На постоянке дуга образуется при более низких напряжениях и сложнее гасится, но на 12 В об этом можно не беспокоиться.Бо він розрахований на 125А при 220в.
Там вже є вбудована релюшка. І виведені назовні її контакти:Чтобы оно срабатывало нужна еще релюшка , катушка 220v подключена к гос-сети , контакты (нормально-включено) подключены к кнопке инвертораКто скажет. Таким https://prom.ua/ua/p2287680174-avtomat-pereklyuchatel-vvoda.html?token=v2:LThUH_5_dv2j8LdzXuyTjUoXKs_o23VnkPsLCgZOSnFuHpYyG8i63mr6vBTeyIq33ASLqzC2Ui0vHLIXaUGmRq9D1sM9XFBvaIzxRQOPgIt7WywLwPqLL_bNpreELKuV&campaign_id=3073727&product_id=2287680174&source=prom:search:serp&locale=uk&category_ids=14190906&from_spa=true коммутировать постоянку можно? Т.е управление по АС, а коммутация DC 12В 10-20А макс. Поясню для чего. Что бы когда есть свет АКК заряжается, а когда нет переключается на инвертор
Виявляеться буде працювати, маленькi контакти nc-c-no нормально вiдпрацьовують на вкл/викл iнвертора , при пропаданнi напруги змикають контакти . З iнверторами де короткочасним замиканням кнопки працюе вкл i викл , цей номер не пройдеВоно працювати не буде тому що хто буде на другу котушку подавати змінний струм для перемикання, для того є інші прибамбаси.