Ні, все ок люди додзвонюютьсяУ когось були сьогодні проблеми з додзвоном на перенесені номери? До мене не мали змоги зателефонувати, більше того було повідомлення номер не існує.
Це економія на смс "Вам дзвонили". Це вже дуже давно за замовчуванням, оце ви прокинулисьДоброго дня.
підкажіть, може раптом хтось стикався...
в мами дві сімки, лайф + водафон, користується лайфом. у баті тільки водафон. коли мама йому телефонує, то батя скидає і передзвонює їй на водафон. поки вони розмовляють, мамин лайф телефонує баті і після розмови в нього відбувається секундний дзвінок від лайфу і далі він висить як пропущений
вже і міняли сам апарат, і намагалися відтворити із іншим операторм, але нічого. тільки лайф) таке враження, що ніби якась прихована функція, типу "автодозвон" чи ще щось. в тарифі нічого такого немає. я вже не знаю куди копати...
якщо хтось таке вже проходив, то підкажіть будь ласка
щось я не зрозумів... "Вам дзвонили" це якщо б мамі на лайф хтось телефонував і їй би прийшло смс, що хтось дзвонив. а тут поки вони розмовляють по водафону, її лайф телефонує баті, і скидає дзвінок, роблячи його "пропущеним")Це економія на смс "Вам дзвонили". Це вже дуже давно за замовчуванням, оце ви прокинулисьДоброго дня.
підкажіть, може раптом хтось стикався...
в мами дві сімки, лайф + водафон, користується лайфом. у баті тільки водафон. коли мама йому телефонує, то батя скидає і передзвонює їй на водафон. поки вони розмовляють, мамин лайф телефонує баті і після розмови в нього відбувається секундний дзвінок від лайфу і далі він висить як пропущений
вже і міняли сам апарат, і намагалися відтворити із іншим операторм, але нічого. тільки лайф) таке враження, що ніби якась прихована функція, типу "автодозвон" чи ще щось. в тарифі нічого такого немає. я вже не знаю куди копати...
якщо хтось таке вже проходив, то підкажіть будь ласка
Послуга «Переадресація викликів» на автовідповідач. Підключити: Лінія зайнята: **67*5100#; не відповідає: **61*5100#; відключено/поза зоною: **62*5100#; завжди: **21*5100#. Відключити переадресацію: ##002#щось я не зрозумів... "Вам дзвонили" це якщо б мамі на лайф хтось телефонував і їй би прийшло смс, що хтось дзвонив. а тут поки вони розмовляють по водафону, її лайф телефонує баті, і скидає дзвінок, роблячи його "пропущеним")Це економія на смс "Вам дзвонили". Це вже дуже давно за замовчуванням, оце ви прокинулисьДоброго дня.
підкажіть, може раптом хтось стикався...
в мами дві сімки, лайф + водафон, користується лайфом. у баті тільки водафон. коли мама йому телефонує, то батя скидає і передзвонює їй на водафон. поки вони розмовляють, мамин лайф телефонує баті і після розмови в нього відбувається секундний дзвінок від лайфу і далі він висить як пропущений
вже і міняли сам апарат, і намагалися відтворити із іншим операторм, але нічого. тільки лайф) таке враження, що ніби якась прихована функція, типу "автодозвон" чи ще щось. в тарифі нічого такого немає. я вже не знаю куди копати...
якщо хтось таке вже проходив, то підкажіть будь ласка
може й давно, але я б хотів це якось прибрати) якось через оператора цю "фічу" можна вимкнути?
"переадресація" це ж для вхідних дзвінків, а тут лайф сам дзвонить) щось типу автодозвону виходить...Послуга «Переадресація викликів» на автовідповідач. Підключити: Лінія зайнята: **67*5100#; не відповідає: **61*5100#; відключено/поза зоною: **62*5100#; завжди: **21*5100#. Відключити переадресацію: ##002#
"переадресація" це ж для вхідних дзвінків, а тут лайф сам дзвонить) щось типу автодозвону виходить...і скидає дзвінок, роблячи його "пропущеним")
Краще на біповий номер переадресовуйПослуга «Переадресація викликів» на автовідповідач. Підключити: Лінія зайнята: **67*ABCD#;
я мабуть чогось не розумію))"переадресація" це ж для вхідних дзвінків, а тут лайф сам дзвонить) щось типу автодозвону виходить...і скидає дзвінок, роблячи його "пропущеним")Краще на біповий номер переадресовуйПослуга «Переадресація викликів» на автовідповідач. Підключити: Лінія зайнята: **67*ABCD#;
Вітаємо в світі резервацій)Прийшло 72 грн на рахунок. Залишилось 56 грн ( -16 грн) в мій лайфселл не видно куди витрачені. В чаті оператор також не бачить куди були витрати.
Теж про це подумав.Вітаємо в світі резервацій)Прийшло 72 грн на рахунок. Залишилось 56 грн ( -16 грн) в мій лайфселл не видно куди витрачені. В чаті оператор також не бачить куди були витрати.
Напевно зарезервувало кошти під інтернет, переведи телефон в 2g/3g повинні повернутись.
З чату: Резервації за номером немає. Щодо витрат, інформація ще не оновилася, тому рекомендую звернутися до нас повторно через 1 год, і ми перевіримо даніВітаємо в світі резервацій)Прийшло 72 грн на рахунок. Залишилось 56 грн ( -16 грн) в мій лайфселл не видно куди витрачені. В чаті оператор також не бачить куди були витрати.
Напевно зарезервувало кошти під інтернет, переведи телефон в 2g/3g повинні повернутись.
В мене було вночі навпаки. КС не витримав вимкнення електрики, випав в роумінг Лайфа. Можливо в тебе Лайф розрядився?Як у Вас з мережею? Мережа Lifecell зникла. Сім зареєструвалася в мережі КС.
Електрика останні 2,5 години є. А от мережі lifecell немає (немає в ефірі ні сусідньої БС, ні ближньої БС). В пошуку іноді з'являється БС з далека (Нетмонстер показує ~16км, але толку від неї 0).В мене було вночі навпаки. КС не витримав вимкнення електрики, випав в роумінг Лайфа. Можливо в тебе Лайф розрядився?Як у Вас з мережею? Мережа Lifecell зникла. Сім зареєструвалася в мережі КС.