Дополнительное соглашение + смена тарифа

Rom1x

Внештатный приколист
Реєстрація
30.12.18
Місто
Киев
В системе по моему номеру действует дополнительное соглашение с фиксированной скидкой 100 грн., но в колл-центре и в ЦОА утверждают, что скидка не будет применена потому что стоимость тарифа 100 грн. и скидка 100 грн., а тариф должен быть хотя бы на 1 грн. дороже.
Они могут спец предложением ввести тебе тариф за 1 грн, отняв 99 грн а не 100 грн от тех 100 грн. Было бы желание.
Рассматриваю вариант - расторжение ДУ без штрафных санкций, так как оператор не может предоставить специальные условия по ДУ.
Не нужно их так легко отпускать, пусть плюшки дают или "платят" с полна. :)
 

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
S24+
Звичайний договір, де зобов'язання покладено лише на одну сторону - абонента :)
Переводь номер/номери до іншого оператора, договір залишай без номерів (платних сервісів) до закінчення всіх ДУ, а потім просто закрий договір і поверни залишки грошових коштів собі на платіжну карту. Пишу зі свого досвіду.

Добавлено через 1 минуту
"платят" с говна.
 
Останнє редагування:

Sergiys

У пошуку
Реєстрація
06.04.10
Місто
Київ
Телефон
РОСО X3 Pro
Оператор присвоює новий абонентський номер для надання телекомунікаційних послуг Абоненту після отримання ним послуги перенесення номера за попереднім абонентським номером з використанням тієї ж самої або нової ідентифікаційної телекомунікаційної картки (БІМ-картки) зі збереженням умов обслуговування (тарифний пакет, замовлені додаткові послуги та інше)

Пока действует доп.соглашение тариф менят не могут. В договоре !!!!
 

Tsarsky

Never sleeps
Реєстрація
05.09.09
Місто
Киев
Sergiys,

1.7. Будь-яка зміна послуг в рамках замовленого Абонентом тарифного пакету, а також будь-яка зміна тарифного пакету не звільняє Абонента від його зобов’язань згідно з Основним договором та цією Додатковою угодою в межах строку, встановленого п. 1.1. Додаткової угоди.
 
Останнє редагування:

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
S24+
Sergiys, ну ти і пернув в калюжу!
Читай пункт з договору 1.7, який цитує Tsarsky.
Як я і писав: "Абонент винен..." І жодної відповідальності оператора.
 

Tsarsky

Never sleeps
Реєстрація
05.09.09
Місто
Киев
Как оказалось, в пункте 1.6. идет речь о переносе номера в пределах оператора (Водафон), например, с контракта на контракт.

В одном из заявлений я ссылался на пункт 1.6., чтобы после переноса номера к другому оператору, Водафон предоставил мне номер с теми же условиями: тариф за 100 грн. и скидка 100 грн., согласно ДУ.

Я был не прав, ссылаясь на этот пункт. Вместо отказа - Водафон распорядился подключить номер 24.10.2019 с тарифом за 100 грн. - об этом мне сообщил специалист центра обслуживания по телефону. А по поводу условий ответила, что "будет сообщено официальным письмом".

Я так понял, Водафон хочет заполучить 100 грн., которые будут сняты при активации номера. Если это так - ТриМоб получит +1 номер.

1.6. У разі перенесення абонентського номеру, пов'язаного з наданням телекомунікаційних послуг за Договором та/або Угодою, зобов’язання з отримання яких Абонентом забезпечено на умовах, визначених цією Додатковою угодою, Оператор присвоює новий абонентський номер для надання телекомунікаційних послуг Абоненту після отримання ним послуги перенесення номера за попереднім абонентським номером з використанням тієї ж самої або нової ідентифікаційної телекомунікаційної картки (БІМ-картки) зі збереженням умов обслуговування (тарифний пакет, замовлені додаткові послуги та інше), проінформувавши абонента про присвоєний йому абонентський номер будь яким шляхом на вибір оператора на номер за яким надається послуга перенесення номера. Умови цього пункту застосовуються до будь-яких абонентських номерів, що були присвоєні Оператором у зв’язку з наданням Абонентові послуги перенесення номеру. У разі, якщо присвоїти новий абонентський номер на існуючу БІМ-картку неможливо з технічних або інших причин, абонент зобов’язаний протягом трьох днів з моменту початку отримання ним послуги перенесення номера за попереднім абонентським номером, отримати у Оператора нову БІМ-картку.
 

WorkShell

Местный свинорыл
Реєстрація
09.07.16
Місто
Киев
Tsarsky, я думаю они просто так не отдадут свой номер ;)
 

Tsarsky

Never sleeps
Реєстрація
05.09.09
Місто
Киев
WorkShell, 2 уже отдали. Если этот номер будет бесплатный - попользуюсь, если нет - +1 ТриМоб.
 

astaldo

The Cable Guy
Реєстрація
05.07.24
Місто
Україна
Телефон
Pixel 3a, MiA2Lt, ZTEA5
Підкажіть, хочу підписати Додаткову угоду на знижку дистанційно, без прихода в ЦОА.
Може хто-небудь так робив? (Оператор у чаті пише, що треба приходити особисто.)
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Тобто єдиний канал, з яким теоретично можна це зробити, каже що не можна. Думає ш все ж таки можна порішать, якщо покликати іншого оператора?)
 

astaldo

The Cable Guy
Реєстрація
05.07.24
Місто
Україна
Телефон
Pixel 3a, MiA2Lt, ZTEA5
Тобто єдиний канал, з яким теоретично можна це зробити, каже що не можна. Думає ш все ж таки можна порішать, якщо покликати іншого оператора?)
Чомусь саме так і думав:)
 
Реєстрація
16.11.10
Місто
Днепр
Телефон
Huawei E5770
Підкажіть, хочу підписати Додаткову угоду на знижку дистанційно, без прихода в ЦОА.
Може хто-небудь так робив? (Оператор у чаті пише, що треба приходити особисто.)
Оператор всё верно говорит - только лично, причём не к дилеру, а как правило в головной офис, т.к не все менеджеры имеют доступ к подобным скидкам.
 
Зверху