Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
В системе по моему номеру действует дополнительное соглашение с фиксированной скидкой 100 грн., но в колл-центре и в ЦОА утверждают, что скидка не будет применена потому что стоимость тарифа 100 грн. и скидка 100 грн., а тариф должен быть хотя бы на 1 грн. дороже.
Звичайний договір, де зобов'язання покладено лише на одну сторону - абонента
Переводь номер/номери до іншого оператора, договір залишай без номерів (платних сервісів) до закінчення всіх ДУ, а потім просто закрий договір і поверни залишки грошових коштів собі на платіжну карту. Пишу зі свого досвіду.
Оператор присвоює новий абонентський номер для надання телекомунікаційних послуг Абоненту після отримання ним послуги перенесення номера за попереднім абонентським номером з використанням тієї ж самої або нової ідентифікаційної телекомунікаційної картки (БІМ-картки) зі збереженням умов обслуговування (тарифний пакет, замовлені додаткові послуги та інше)
1.7. Будь-яка зміна послуг в рамках замовленого Абонентом тарифного пакету, а також будь-яка зміна тарифного пакету не звільняє Абонента від його зобов’язань згідно з Основним договором та цією Додатковою угодою в межах строку, встановленого п. 1.1. Додаткової угоди.
Sergiys, ну ти і пернув в калюжу!
Читай пункт з договору 1.7, який цитує Tsarsky.
Як я і писав: "Абонент винен..." І жодної відповідальності оператора.
Как оказалось, в пункте 1.6. идет речь о переносе номера в пределах оператора (Водафон), например, с контракта на контракт.
В одном из заявлений я ссылался на пункт 1.6., чтобы после переноса номера к другому оператору, Водафон предоставил мне номер с теми же условиями: тариф за 100 грн. и скидка 100 грн., согласно ДУ.
Я был не прав, ссылаясь на этот пункт. Вместо отказа - Водафон распорядился подключить номер 24.10.2019 с тарифом за 100 грн. - об этом мне сообщил специалист центра обслуживания по телефону. А по поводу условий ответила, что "будет сообщено официальным письмом".
Я так понял, Водафон хочет заполучить 100 грн., которые будут сняты при активации номера. Если это так - ТриМоб получит +1 номер.
1.6. У разі перенесення абонентського номеру, пов'язаного з наданням телекомунікаційних послуг за Договором та/або Угодою, зобов’язання з отримання яких Абонентом забезпечено на умовах, визначених цією Додатковою угодою, Оператор присвоює новий абонентський номер для надання телекомунікаційних послуг Абоненту після отримання ним послуги перенесення номера за попереднім абонентським номером з використанням тієї ж самої або нової ідентифікаційної телекомунікаційної картки (БІМ-картки) зі збереженням умов обслуговування (тарифний пакет, замовлені додаткові послуги та інше), проінформувавши абонента про присвоєний йому абонентський номер будь яким шляхом на вибір оператора на номер за яким надається послуга перенесення номера. Умови цього пункту застосовуються до будь-яких абонентських номерів, що були присвоєні Оператором у зв’язку з наданням Абонентові послуги перенесення номеру. У разі, якщо присвоїти новий абонентський номер на існуючу БІМ-картку неможливо з технічних або інших причин, абонент зобов’язаний протягом трьох днів з моменту початку отримання ним послуги перенесення номера за попереднім абонентським номером, отримати у Оператора нову БІМ-картку.
Підкажіть, хочу підписати Додаткову угоду на знижку дистанційно, без прихода в ЦОА.
Може хто-небудь так робив? (Оператор у чаті пише, що треба приходити особисто.)
Підкажіть, хочу підписати Додаткову угоду на знижку дистанційно, без прихода в ЦОА.
Може хто-небудь так робив? (Оператор у чаті пише, що треба приходити особисто.)
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.