Останнє редагування модератором:
В прошлом году на Aveo за 500 грн. меняли, так выросла цена?Если сзади барабаны, то тут 900грн примерно, да.
А де в Києві обслуговувати ГБО, щоб не шахраї?Кстати, если речь зашла о ценах на ремонт и обслуживание, и у Вас машина с ГБО, то не попадитесь на крючок к мошенникам, именующим себя "ВРЕМЯ ГАЗА". Мне мои хлопцы и раньше говорили про эту фирму
За последний год цены на ремонт действительно серьезно выросли. Но может и сейчас кто за 500 поменяет в частном порядке, на СТО нет такой цены. По крайней мере в киевском регионе.В прошлом году на Aveo за 500 грн. меняли, так выросла цена?Если сзади барабаны, то тут 900грн примерно, да.
Не знаю, каждый сам решает. я просто предупредил куда не стоит лезть.А де в Києві обслуговувати ГБО, щоб не шахраї?Кстати, если речь зашла о ценах на ремонт и обслуживание, и у Вас машина с ГБО, то не попадитесь на крючок к мошенникам, именующим себя "ВРЕМЯ ГАЗА". Мне мои хлопцы и раньше говорили про эту фирму
Просто цена для примера на официале, на Ниссан х-трейл, тормоза дисковыеПросто Ниссан без указания модели - это ни о чем. Цена зависит от сложности работы.А сложность - от модели.Dаmіеn, ниссан
Если это обычное авто с дисковыми тормозами, то замена колодок(неважно задние или передние, работа одинакова) - это 500грн, замена масла - 300. Если сзади барабаны, то тут 900грн примерно, да.
майже завждигемор з роботою це незавжди виливається в ціну,
Фільтри поміняю, а ось патрубки системи охолодження - ніт, а вони починають текти з часом. Софта діагностичного для ГБО теж у мене немає, і не розуміюсь на цьому, заглиблюватись немає часу.Ты ж вроде и сам с руками не кривыми, 2 фильтра раз в два года сам не поменяешь?
Кожні 10к, а у мене це 5...6 місяцівраз в два года сам не поменяешь?
Це якшо він десь на видному просторному місці. А тепер ускладнимо задачу) Редуктор запхнутий в якусь дупу, доступ до нього - треба руку зламати в 3х місцях, шланги задубіли и прикіпили до патурбків. А ще біля нього (як завжди) повно всякого іншого добра (проводка, магістралі кондєя, ще якась дічь).для этого не нужно никакого специнструмента, не нужны подъемник или яма. Это может сделать любой водитель прямо во дворе дома за 30-40мин имея пару ключей и отвертку .
В четвер міняв мій знайомий на своєму Авео на СТО також задні - 500 грнВ прошлом году на Aveo за 500 грн. меняли, так выросла цена?Если сзади барабаны, то тут 900грн примерно, да.
Ок, ну то есть для тебя вполне нормально было бы 3500 за замену редуктора)))?Це якшо він десь на видному просторному місці. А тепер ускладнимо задачу) Редуктор запхнутий в якусь дупу, доступ до нього - треба руку зламати в 3х місцях, шланги задубіли и прикіпили до патурбків. А ще біля нього (як завжди) повно всякого іншого добра (проводка, магістралі кондєя, ще якась дічь).для этого не нужно никакого специнструмента, не нужны подъемник или яма. Это может сделать любой водитель прямо во дворе дома за 30-40мин имея пару ключей и отвертку .
Я понимаю, что есть регламент, но обрати внимание, что меняешь одни чистые фильтры на другие чистые, если делаешь это каждые 10тыс. Опыт показывает, что при сегодняшнем качестве газа даже через 40тыс фильтры еще в достойном состоянии. Мы сначала меняли каждые 10тыс, потом каждые 20, дошли до 40-50. И все хорошо на всех машинах. Иногда, примерно раз в 100тыс., закисает клапан, который до фильтра стоит.Ты ж вроде и сам с руками не кривыми, 2 фильтра раз в два года сам не поменяешь?
Кожні 10к, а у мене це 5...6 місяців. ....Фільтри поміняю, а ось патрубки системи охолодження - ніт, а вони починають текти з часом.
Ніт. Але і за копійки таке ніхто робити не буде.Ок, ну то есть для тебя вполне нормально было бы 3500 за замену редуктора)))?
Ну все відносно. Тук як кажуть на кого натрапиш. Років п'ять тому назад заїхав до газовика поміняти фільтр в редукторі (в мап сенсорі поміняв сам, там все доступно). А от редуктор поставили в такій дупі, що без ями або підйомника нереально зробити. Ціна заміни була 150 грн , ну і почекати треба було хвилин 20.Але і за копійки таке ніхто робити не буде
В Україні 1 травня 2025 року почне діяти нова редакція Державного стандарту ДСТУ 4092 «Світлофори дорожні», згідно з якою у світлофорів замість зеленого кольору буде смарагдовий колір, а стрілки на лінзах світлофорів будуть шевронні, повідомив Український науково-дослідний та навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості.
Крім того, з травня наступного року в нашій країні з’являться велосипедні світлофори з піктограмою велосипеда та з лінзою 100 мм для велосипедних доріжок та розташуванням праворуч від дороги, й лінзою 200 мм, якщо світлофор розташований над дорогою.
Також з 1 травня 2025 року з’явиться таймер зворотного відліку часу на пішохідних і транспортних, зокрема велосипедних, світлофорах; з’явиться кнопка виклику сигналу світлофора та пристрою звукового сповіщення; введуть параметри введення та скасування табличок із зеленою стрілкою на рівні червоного сигналу
Ооо, та їм там ще непахане поле!Зелені вже не знають, де ще грошей вкрасти (та / або показати бурхливу діяльність заброньованих від фронту чинуш) .. Краще б впроваджували камери з автоматичними штрафами для порушників - їздунів на червоний і не по своїх смугах, а також поставили таймери зворотнього відліку на всіх світлофорах, бо це дуже зручно. В столиці таких майже нема.
У японців колись був синій замість зеленого. Може і зараз так залишили.Добре, що не синій. Бо в підарів також зелений...
Як ви це помітили? Тобто машина постійно заведена і в цей час сам реєстратор чи запис зупиняється?периодически отключается от родной зарядки