Останнє редагування модератором:
Вигідніше стало впарювати битки.Что случилось?
А битки из США - это последнее светлое пятно автомобильной Украины ... Зато они все технически близки к идеалу.
Кто занимается Европой - тот и сейчас рекламирует. Машина из Европы - это обычно загнанная лошадь, но зато никакой работы с ней, сфотографировал и ждешь покупателяВсегда же "гонщики" рекламировали "после дедушки-немца". Что случилось?это бОльшая часть свежепригнанных пригнанных из Европы.
Понятно, что США - это битки.Що це таке?То ты тиктоков насмотрелся. Это единичные случаи.
Щотижня бачу автовози на окружній Львова. Жодного з нерозбитими авто. Як не морда, так срака, або бочина...
Когда ты загнал авто на подъемник, а глаза автослесаря стали грустными- это корч.Які характерні "властивості" має мати або не мати авто, щоб перейти у статус "корч"?
Очи автослюсара стають сумними від того, що нема чого міняти.Когда ты загнал авто на подъемник, а глаза автослесаря стали грустными и он готов тебя уже гнать куда подальше
Если серьезно, то могу привести пару примеров. Знакомые-через-знакомых просят посмотреть ходовку Мазды на подъемнике. "Один хозяин", "пробег меньше 100тыс".... после подъема сбежались все поглазеть, некоторые снимали видео. Там заржавело все насмерть, что-то открутить - даже и нечего думать. В подрамнике дырки повыгнивали! Машина просто ездила по Киеву небольшими пробегами и свои 100тыс набирала много лет, за которые успело заржаветь абсолютно все.. Вот это корч, делать его - себе дороже.Когда ты загнал авто на подъемник, а глаза автослесаря стали грустными- это корч.Які характерні "властивості" має мати або не мати авто, щоб перейти у статус "корч"?
Дело не в том, что владелец был плохой. Дело в сроке эксплуатации и условий эксплуатации. Киев - возможно единственный город в Украине, где зимой посыпают нещадно реагентами , которые просто уничтожают металл.Мазда як і багато японців, іржавіють люто.
Як на мене то пробіг невеликий по великому віці машини це як зараз модно казати - редфлаг. Або скрутили. Або якщо чесний то їздила людина мало, і відповідно ставилася до обслуговування так собі - а нашо якщо я мало катаюсь. Або і взагалі банально боіться іздити і не любить авто, але іздить бо треба дитину на танці возити ну і ставлення до машини відповідно.
у меня написано в книжке - "тяжелые условия эксплуатации". ТО в два раза чаще.чем холодные запуски и короткие поездки
Викривлена логика, де наслідки не випливають від причини - якщо в мене машині 16 років та 77т.км. пробігу, то це не означає, що я буду лити бог знає що або використовувати погане залізо. Пробіг впливає тільки на пакет присадок у моторної оливі. Якщо я мало чимось користуюсь, то це не означає, що це щось повинно бути поганої якості.Як на мене то пробіг невеликий по великому віці машини це як зараз модно казати - редфлаг. Або скрутили. Або якщо чесний то їздила людина мало, і відповідно ставилася до обслуговування так собі - а нашо якщо я мало катаюсь. Або і взагалі банально боіться іздити і не любить авто, але іздить бо треба дитину на танці возити ну і ставлення до машини відповідно.
А я кажу у таких випадках: "Що знайдете, то і поміняємо у вас та з вашими запчастинами".Ну не будет же владелец в отсутствии поломок просто загонять каждые 2 года машину на СТО - "А ну ка, парни,.....
Я коли міняю масло, за додаткові 200 грн прошу майстра добре подивитись до ходовки (все одно тачка вже на підйомнику). І вже так декілька неприємних моментів попередив, які могли потім вилізти. Профілактика - найкраще лікування))Ну не будет же владелец в отсутствии поломок просто загонять каждые 2 года машину на СТО - "А ну ка, парни, раскидайте мне всю ходовку до болтика и соберите назад. Жалоб нет, просто так хочу, чтоб не заржавело"
Вчора спробував підключити свій особистий системний блок, який не вмикався 3..4 роки - просто стояв в теплому, сухому приміщенні, накритий від пилу санітарною марлею. І він не запустився.. Сказати, що я прифігів - це нічого не сказати, я в цьому компі знаю кожну комплектуючу як ніхто, і те, що він був повністю справний.. Скиданнями біоса і вийманням пам'яті якось запустив, але глюки присутні все одно через раз, тобто, за цей час якісь елементи в БЖ або на матері деградували самі по собі... Розумію, що в автомобілі, який майже не їздить, те саме відбувається.Якщо я мало чимось користуюсь, то це не означає, що це щось повинно бути поганої якості.
телек той я особисно накрив чохлом
Конденсат - недобра штука для електроніки. Так само погано, як чохол на авто або мотоцикл. Заважає конвекції і природному випаровуванню.він зашипів, задимів і вирушив на смітник
Звідки конденсат у теплому, сухому приміщенні, тобто квартирі? В моєму випадку вентиляція була взагалі відмінна, і що? Авто, яке стоїть в звичайному гаражі і майже не їздить - ось це повна срака.Конденсат - недобра штука для електроніки.
Дід забув Фераррі в сараї в сонячній Італії, та вуйко у Вижницькому районі в гаражі забув старий Опель Кадетт - це дві великі різниці..)))Ну хіба десь дід забув Феррарі в сараї.
Квартира не є сухим приміщенням. Влітку в ній вологість може досягати 70-80%. А під час звичайних коливань, якщо не забезпечена термостабілізація умовних 20 градусів і утворюється конденсат .Звідки конденсат у теплому, сухому приміщенні, тобто квартирі?