Реєстрація
25.03.24
Місто
Луцьк
А деякі люди кринжують від запуску vowifi від Кс 🤭
Так це реально кривий запуск. З моменту відкриття шлюзу пройшло декілька місяців, можна було би для всіх провайдерів. Навіть нічого не пишу за підтримувані пристрої
 
Реєстрація
22.01.20
Місто
Dnipro
GAS, нормально запустив тільки тільки ЛС, а в КС ще йде тестування. ВФ нормально почали, думаю що до кінця року в інших місцях запрацює.
 
Реєстрація
13.12.24
Місто
Київ
Хотів зайти в MBN на POCO F2 Pro через *#*#663368378#*#*

Хтось з таким стикався? Як вирішували?
 

Вкладення

  • Screenshot_2024-12-15-13-45-06-730_com.xiaomi.mtb.jpg
    Screenshot_2024-12-15-13-45-06-730_com.xiaomi.mtb.jpg
    57 КБ · Перегляди: 71

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
alexua, обмеження на стороні виробника пристрою:

Для вирішення треба мати авторизований обліковий запис Mi, а його дають тільки сервісним центрам. Тому ніяк.
 
Реєстрація
13.12.24
Місто
Київ
Інструкції для Xiaomi, Redmi, POCO

Перед тим як писати в Xiaomi
1. Перевірте чи у вас сім-карта підтримує 4g (має бути usim, яка є 4g ready). Перевірити у Vodafone можна через *222# (прийде смс), якщо не підтримує, то функції не працюватимуть.
2. Активуйте у Vodafone через *888*7# або в застосунку MyVodafone та перезагрузіть телефон. Перевірити чи активовано можна через *888*71#
3. Налаштування - SIM-карти та мобільні мережі - клікнути на сімку. Мають бути тумблери (перемикачі) видимі та увімкнені: Увімкнути VoLTE, Виклики через Wi-Fi, Переваги мережі - поставити Переважно Wi-Fi.

Якщо їх там не видно, то треба активувати їх видимість в налаштуваннях: VoLTE: *#*#86583#*#* VoWiFi: *#*#869434#*#*. У фразі яка пишеться у вікні після запиту має бути кінці disable, якщо enable - слід повторити запити. Досить часто тумблери приховані (якщо у фразі слово enable, це означає, що ви приховали; disable - знято приховування)

Після активації виводу - в налаштуваннях увімкнути. Перезагрузити телефон (іноді допомагає просто увімкнути режим польоту і вимкнути його)

4. Якщо після перших 3 пунктів не запрацювало, слід глянути, що пише при комбінації *#*#4636#*#*. При перевірці мобільний інтернет (передача даних по сімці) та WiFi мають бути увімкнені на телефоні.

Тумблер VoLTE ініціалізовано та тумблер Виклики через Wi-Fi ініціалізовано мають бути активні (подвинуті вправо)

Якщо все так, але не працює - натиснути три крапки (Ще) і глянути, що пише там де Статус IMS. Має бути: Голосові команди через LTE: Доступно; Голосові команди через Wi-Fi: Доступно. Якщо це не так, то є проблема.

Як повідомити Xiaomi про проблему (якщо не працює після всього, що написано вище)
Приклад по MIUI. Бажано писати їм текст англійською.

1. Має бути увімкнений мобільний інтернет (передача даних по сімці) та WiFi (це важливо для формування логу звіту).
2. Налаштування - прокручуєте в самий низ - Послуги та зворотній зв'язок
3. Коли не працює VoLTE
  • клікаєте Logs (другий пункт), а там біля Телефон, сигнал та мобільні мережі - Почати - Погодитися. Потім клікаєте вище (не треба переходити на роб. стіл). Завершити та відправити.
  • Проблеми. Пишите про проблему з VoLTE, моб. оператора. Додаєте скріни (макс до 3 шт пускає)
  • Виберіть об'єкт - Мобільні мережі (там один з 2 пунктів, що в кінці: Не вдається зареєструватися в мережі VoLTE; Мережа VoLTE часто не працює)
  • Частота - ставите
  • Час - ставите поточний
  • Пишите email
  • Ставите галку - Додати журнали
  • Клік на кнопку Надіслати
Не вимикайте інтернет поки не відправиться, чи відправлено можна подивитись в розділі My feedback.
4. Коли не працює VoWiFi
  • клікаєте Logs (другий пункт), а там біля Wi-Fi - Почати - Погодитися. Потім клікаєте вище (не треба переходити на роб. стіл). Завершити та відправити.
  • Проблеми. Пишите про проблему з VoWiFi, моб. оператора. Додаєте скріни (макс до 3 шт пускає)
  • Виберіть об'єкт - Wi-Fi (там - Не працюють голосові виклики по Wi-Fi)
  • Частота - ставите
  • Час - ставите поточний
  • Пишите email
  • Ставите галку - Додати журнали
  • Клік на кнопку Надіслати
Не вимикайте інтернет поки не відправиться, чи відправлено можна подивитись в розділі My feedback.

Додатковий варіант - email
Бажано не його, бо тут логи ви ж не надсилаєте. Тільки англійська. Треба давати відразу багато деталей, який пристрій та скрінів для підтвердження, бо відпишуть стандартну відписку з інструкцій (те, що написано тут в перших 4 пунктах зверху це те саме, що можуть вам написати)

Email глобальної підтримки Xiaomi: [email protected]
 
Останнє редагування:
Зверху