Реєстрація
25.03.24
Місто
Луцьк
А деякі люди кринжують від запуску vowifi від Кс 🤭
Так це реально кривий запуск. З моменту відкриття шлюзу пройшло декілька місяців, можна було би для всіх провайдерів. Навіть нічого не пишу за підтримувані пристрої
 
Реєстрація
22.01.20
Місто
Dnipro
GAS, нормально запустив тільки тільки ЛС, а в КС ще йде тестування. ВФ нормально почали, думаю що до кінця року в інших місцях запрацює.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Хто як зміг. Менеджмент хоче і пропіаритися, і за копійки зробити.
 
Реєстрація
13.12.24
Місто
Київ
Хотів зайти в MBN на POCO F2 Pro через *#*#663368378#*#*

Хтось з таким стикався? Як вирішували?
 

Вкладення

  • Screenshot_2024-12-15-13-45-06-730_com.xiaomi.mtb.jpg
    Screenshot_2024-12-15-13-45-06-730_com.xiaomi.mtb.jpg
    57 КБ · Перегляди: 73

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
alexua, обмеження на стороні виробника пристрою:

Для вирішення треба мати авторизований обліковий запис Mi, а його дають тільки сервісним центрам. Тому ніяк.
 
Реєстрація
13.12.24
Місто
Київ
Інструкції для Xiaomi, Redmi, POCO

Перед тим як писати в Xiaomi
1. Перевірте чи у вас сім-карта підтримує 4g (має бути usim, яка є 4g ready). Перевірити у Vodafone можна через *222# (прийде смс), якщо не підтримує, то функції не працюватимуть.
2. Активуйте у Vodafone через *888*7# або в застосунку MyVodafone та перезагрузіть телефон. Перевірити чи активовано можна через *888*71#
3. Налаштування - SIM-карти та мобільні мережі - клікнути на сімку. Мають бути тумблери (перемикачі) видимі та увімкнені: Увімкнути VoLTE, Виклики через Wi-Fi, Переваги мережі - поставити Переважно Wi-Fi.

Якщо їх там не видно, то треба активувати їх видимість в налаштуваннях: VoLTE: *#*#86583#*#* VoWiFi: *#*#869434#*#*. У фразі яка пишеться у вікні після запиту має бути кінці disable, якщо enable - слід повторити запити. Досить часто тумблери приховані (якщо у фразі слово enable, це означає, що ви приховали; disable - знято приховування)

Після активації виводу - в налаштуваннях увімкнути. Перезагрузити телефон (іноді допомагає просто увімкнути режим польоту і вимкнути його)

4. Якщо після перших 3 пунктів не запрацювало, слід глянути, що пише при комбінації *#*#4636#*#*. При перевірці мобільний інтернет (передача даних по сімці) та WiFi мають бути увімкнені на телефоні.

Тумблер VoLTE ініціалізовано та тумблер Виклики через Wi-Fi ініціалізовано мають бути активні (подвинуті вправо)

Якщо все так, але не працює - натиснути три крапки (Ще) і глянути, що пише там де Статус IMS. Має бути: Голосові команди через LTE: Доступно; Голосові команди через Wi-Fi: Доступно. Якщо це не так, то є проблема.

Як повідомити Xiaomi про проблему (якщо не працює після всього, що написано вище)
Приклад по MIUI. Бажано писати їм текст англійською.

1. Має бути увімкнений мобільний інтернет (передача даних по сімці) та WiFi (це важливо для формування логу звіту).
2. Налаштування - прокручуєте в самий низ - Послуги та зворотній зв'язок
3. Коли не працює VoLTE
  • клікаєте Logs (другий пункт), а там біля Телефон, сигнал та мобільні мережі - Почати - Погодитися. Потім клікаєте вище (не треба переходити на роб. стіл). Завершити та відправити.
  • Проблеми. Пишите про проблему з VoLTE, моб. оператора. Додаєте скріни (макс до 3 шт пускає)
  • Виберіть об'єкт - Мобільні мережі (там один з 2 пунктів, що в кінці: Не вдається зареєструватися в мережі VoLTE; Мережа VoLTE часто не працює)
  • Частота - ставите
  • Час - ставите поточний
  • Пишите email
  • Ставите галку - Додати журнали
  • Клік на кнопку Надіслати
Не вимикайте інтернет поки не відправиться, чи відправлено можна подивитись в розділі My feedback.
4. Коли не працює VoWiFi
  • клікаєте Logs (другий пункт), а там біля Wi-Fi - Почати - Погодитися. Потім клікаєте вище (не треба переходити на роб. стіл). Завершити та відправити.
  • Проблеми. Пишите про проблему з VoWiFi, моб. оператора. Додаєте скріни (макс до 3 шт пускає)
  • Виберіть об'єкт - Wi-Fi (там - Не працюють голосові виклики по Wi-Fi)
  • Частота - ставите
  • Час - ставите поточний
  • Пишите email
  • Ставите галку - Додати журнали
  • Клік на кнопку Надіслати
Не вимикайте інтернет поки не відправиться, чи відправлено можна подивитись в розділі My feedback.

Додатковий варіант - email
Бажано не його, бо тут логи ви ж не надсилаєте. Тільки англійська. Треба давати відразу багато деталей, який пристрій та скрінів для підтвердження, бо відпишуть стандартну відписку з інструкцій (те, що написано тут в перших 4 пунктах зверху це те саме, що можуть вам написати)

Email глобальної підтримки Xiaomi: [email protected]
 
Останнє редагування:
Реєстрація
13.12.24
Місто
Київ
Інструкції для Xiaomi, Redmi, POCO

Перед тим як писати в Xiaomi
1. Перевірте чи у вас сім-карта підтримує 4g (має бути usim, яка є 4g ready). Перевірити у Vodafone можна через *222# (прийде смс), якщо не підтримує, то функції не працюватимуть.
2. Активуйте у Vodafone через *888*7# або в застосунку MyVodafone та перезагрузіть телефон. Перевірити чи активовано можна через *888*71#
3. Налаштування - SIM-карти та мобільні мережі - клікнути на сімку. Мають бути тумблери (перемикачі) видимі та увімкнені: Увімкнути VoLTE, Виклики через Wi-Fi, Переваги мережі - поставити Переважно Wi-Fi.

Якщо їх там не видно, то треба активувати їх видимість в налаштуваннях: VoLTE: *#*#86583#*#* VoWiFi: *#*#869434#*#*. У фразі яка пишеться у вікні після запиту має бути кінці disable, якщо enable - слід повторити запити. Досить часто тумблери приховані (якщо у фразі слово enable, це означає, що ви приховали; disable - знято приховування)

Після активації виводу - в налаштуваннях увімкнути. Перезагрузити телефон (іноді допомагає просто увімкнути режим польоту і вимкнути його)

4. Якщо після перших 3 пунктів не запрацювало, слід глянути, що пише при комбінації *#*#4636#*#*. При перевірці мобільний інтернет (передача даних по сімці) та WiFi мають бути увімкнені на телефоні.

Тумблер VoLTE ініціалізовано та тумблер Виклики через Wi-Fi ініціалізовано мають бути активні (подвинуті вправо)

Якщо все так, але не працює - натиснути три крапки (Ще) і глянути, що пише там де Статус IMS. Має бути: Голосові команди через LTE: Доступно; Голосові команди через Wi-Fi: Доступно. Якщо це не так, то є проблема.

Як повідомити Xiaomi про проблему (якщо не працює після всього, що написано вище)
Приклад по MIUI. Бажано писати їм текст англійською.

1. Має бути увімкнений мобільний інтернет (передача даних по сімці) та WiFi (це важливо для формування логу звіту).
2. Налаштування - прокручуєте в самий низ - Послуги та зворотній зв'язок
3. Коли не працює VoLTE
  • клікаєте Logs (другий пункт), а там біля Телефон, сигнал та мобільні мережі - Почати - Погодитися. Потім клікаєте вище (не треба переходити на роб. стіл). Завершити та відправити.
  • Проблеми. Пишите про проблему з VoLTE, моб. оператора. Додаєте скріни (макс до 3 шт пускає)
  • Виберіть об'єкт - Мобільні мережі (там один з 2 пунктів, що в кінці: Не вдається зареєструватися в мережі VoLTE; Мережа VoLTE часто не працює)
  • Частота - ставите
  • Час - ставите поточний
  • Пишите email
  • Ставите галку - Додати журнали
  • Клік на кнопку Надіслати
Не вимикайте інтернет поки не відправиться, чи відправлено можна подивитись в розділі My feedback.
4. Коли не працює VoWiFi
  • клікаєте Logs (другий пункт), а там біля Wi-Fi - Почати - Погодитися. Потім клікаєте вище (не треба переходити на роб. стіл). Завершити та відправити.
  • Проблеми. Пишите про проблему з VoWiFi, моб. оператора. Додаєте скріни (макс до 3 шт пускає)
  • Виберіть об'єкт - Wi-Fi (там - Не працюють голосові виклики по Wi-Fi)
  • Частота - ставите
  • Час - ставите поточний
  • Пишите email
  • Ставите галку - Додати журнали
  • Клік на кнопку Надіслати
Не вимикайте інтернет поки не відправиться, чи відправлено можна подивитись в розділі My feedback.

Додатковий варіант - email
Бажано не його, бо тут логи ви ж не надсилаєте. Тільки англійська. Треба давати відразу багато деталей, який пристрій та скрінів для підтвердження, бо відпишуть стандартну відписку з інструкцій (те, що написано тут в перших 4 пунктах зверху це те саме, що можуть вам написати)

Email глобальної підтримки Xiaomi: [email protected]
Прийшла відповідь від Xiaomi стосовно мого випадку (коли телефон підтримує і офіційно ввезений в Україну (придбаний в офіційного дилера - вони в мене IMEI запитували і хто продавець був), на ньому увімкнено, SIM-підтримує, в оператора увімкнено - але VoWIFI не працює).

Тому подавати звіт в Xiaomi через розділ в телефоні є сенс, якщо все вами перевірено і не працює, у т.ч. стосується телефонів на яких завершилась підтримка після випуску.

Оригінал:
We at Xiaomi value your trust and we apologize for the inconvenience. Rest assured that we'll assist you on this.
We would explain to you that VoWIFI is realized by three conditions, cell phone support, carrier support, cell phone and carrier must be adapted, not adapted can not be supported. We would like you to know that we will record the case and forward it to our concerned authorities. If you have successfully submitted your feedback, it is recommended that you wait patiently. No need to perform other operations, our technicians will try to solve your problem in the next update.
Note: The user feedback is only for submission and does not have a contact chat function. Feedback submitted by users will not see a response in the user Feedback App.
We hope the above information helps you.

Переклад:
Ми в Xiaomi цінуємо вашу довіру та приносимо вибачення за незручності. Будьте впевнені, що ми допоможемо вам у цьому.
Ми хотіли б пояснити вам, що VoWIFI реалізується за трьома умовами: підтримка мобільного телефону, підтримка оператора, мобільний телефон і оператор повинні бути адаптовані, не адаптовані не можуть підтримуватися. Ми хочемо, щоб ви знали, що ми зафіксуємо випадок і передамо його нашим відповідним органам. Якщо ви успішно надіслали свій звіт, радимо терпляче почекати. Не потрібно виконувати інші операції, наші технічні спеціалісти спробують вирішити вашу проблему в наступному оновленні.
Примітка. Звіти користувачів призначені лише для надсилання та не мають функції контактного чату. Звіти, надіслані користувачами, не отримають відповіді в застосунку для відгуків користувачів.
Сподіваємося, наведена вище інформація допоможе вам.
 
Зверху