- Реєстрація
- 11.04.09
- Місто
- Київ
Колись читав, що у мікрохвильовок ці "700Вт", що вказують на коробці, - це потужність саме нагріву їжі, а загальна потужність споживання значно вища. Моя мікрохвильовка, наприклад, при виборі режиму підігріву 900Вт споживає приблизно 1.3кВт.Я купил MUST PV18-1012 VPM тоже на 1 кВт. Холодильник, освещение и ноутбук тянет нормально уже недели 3-4, но сегодня решил подключить микроволновку на 700 Вт. Микроволновка запустилась, но инвертор начал пикать со скоростью азбуки Морзе и примерно через 5-10 секунд вырубил напряжение и включил непрерывный длинный гудок. Сработала защита. Пришлось отсоединить клемму от аккума, чтобы запустить инвертор заново. Не пойму, если он на 1 кВт, почему он не тянет микроволновку на 700 Вт?Полистал цены, примерно получается следующее:
Инвертор Must EP20-1000 Pro - 6500 грн
Аккумулятор LiFePO4 12V 100Ah - 11000 грн.
Получите 1 квт емкости на потребителя и зарядку аккумулятора за 3,5 часа.
На деяких пишуть окремо потужність підігріву і споживану потужність.Моя мікрохвильовка, наприклад, при виборі режиму підігріву 900Вт споживає приблизно 1.3кВт.
Якщо вона не "інверторна", тобто без плавного регулювання потужності, а тільки за методом "старт-стоп", то пофіг що ви там накрутите. Потужність буде завжди максимальною, просто короткочасно.Виставляю навіть на умовних "100Вт" - кіловатна bluetti свариться на перегруз через 10-15сек.
Старенька Samsung.
+ споживання двигуна, що крутить тарілку та підсвітку. От і виходить досить суттєва різниця.ККД магнетрона приблизно 80%. ККД перетворення електромагнітної енергії випромінювання в тепло нагріву їж х.з. яке. Ось й ділить 700 на 0,"хрєн дєсятих", а потім ще поділіть на 0,8. Ну й матимете потужність споживання мікрохвильовки з розетки.
У меня клеммное подключение 25 кв. мм и болты на авккуме М8, на инверторе М6.нужны провода сечением 10 кв.мм и клеммное подключение под болт.
Зараз розгорнув мікрохвильовку і на зворотному боці написано "Споживана потужність 1200 Вт. Потужність НВЧ 700 Вт". Старію вже... Вибачайте.@Горбунков а оті 700 ват, то з паспорта мікрохвильовки чи з замірів потужності?
Наприклад моя інверторна за паспортом кіловат, а споживає півтора. Ставлю на ній 600 ват, споживає 1000.
Не тільки – вмикається, коли внутрощі інвертора потребують охолодження. В моєї системи це автоматично і виключно регулюється "мізками" інвертора. Режими роботи кулера (більше обертів – гучніше, менше – тихіше) теж вибирає самостійно.До речі, шумить інвертор дуже рідко, як я зрозумів, кулер вмикається під час заряду акума.
У Mast-а є модель (наче VPK) на 3кВт 24B (короткочасно 6кВт) який взагалі при навантаженні до 350Вт не вмикає кулери.Потрібно було брати на 3 кВт. Хоча вистачає того, що є, але іноді треба фен, а він у мене 2 кВт. На першому з трьох положень регулятора потужності фена інвертор тягне, а на другому положенні вже лунає абетка Морзе. Хрінова сушити голову на першому положенні, але краще, ніж нічого.
До речі, шумить інвертор дуже рідко, як я зрозумів, кулер вмикається під час заряду акума.
2,5 кВт в легкую закачиваются за 1,5...2ч с током 0,5s. (LIFEPO4) Т.е думаю при 3 есть 6 нету можно расчитывать на 5...6кВт. Для большего уже стоит разсматривать или генератор или СЭС.как потом успеть за 2-4 часа все эти киловатты закачать обратно
Снег с панелей сошел , мощности хватает на все обычные нагрузки и два кондиционера . И эти ↑ люди говорили зимой панели не работают ) 13.12.24
Два дні щастя)Солнца мало . Панели выключил
Та мене, поки що, цікавить чисто теоретично, ЩО МОГЛО вийти з ладу? Зрозуміло, що коли дійде до фіналу, його прийдеться якось перевірятиАндрюх@dp.ua, Я думаю, що могло вийти з ладу, могло не вийти, без перевірки діла не буде, форумні поради не допоможуть ) І власне, якщо його будеш продавати, то все одно треба буде кудись тягати (а потім ще й назад, якщо він несправний). То ж я б може якось би перевірив все ж таки, хоча б базову функціональність - типу підключити його до паверстанції, а з іншого боку ввімкнути якийсь електроприбор
7 сторінок назад я тут згадував саме про ~15-річний релейний Люксеон (щоправда, іншої моделі набагато меншої потужності) – IMHO девайс надійний. Але plebis діло каже – треба протестувати хоча б якимось елементарним чином. Передпродажна підготовка значно спрощує подальший гемор.Ситуація, є такий релейний стабілізатор Luxeon FDR-10000, лежить без діла вже років 15. Так от у мене питання, за стільки років бездіяльності в ньому щось могли вийти з ладу?
Я, власне, не спец та що відразу на думку спало – окислення контактів й залипання релюшок внаслідок тривалого "безробіття"цікавить чисто теоретично, ЩО МОГЛО вийти з ладу?
Электролиты могли пересохнуть.Так от у мене питання, за стільки років бездіяльності в ньому щось могли вийти з ладу?