Доброго дня, пишу тут в перший раз, але є цікавий факт за сьогодні. Двоє покупців захотіли сьогодні зробити повернення товару через "легке повернення" і перший покупець не зміг це зробити і відправив за свій рахуной, не захотів звертатись до нової пошти, я сам з підтримкою переписувався. Покупець сказав немає кнопки такої взагалі у додатку. Підтримка каже хай покупець пише, я кажу йому піфіг, скажіть мені чому так, бо я обіцяю повернення, а воно не працює. Вони впевнились що дійсно мені відправили посилку назад за свій рахунок дають промокод на безкоштовну доставку.
.
Другий покупець був попереджений про таку ситуацію, виявився більш кмітливим і обізнаним в користуванні послугами пошти і знайшов можливість замовлення легкого повернення через особистий кабінет у браузері і підтвердив, що у додатку цієї функції не було.
.
Що об'єднує ці дві накладні - це тип вантажу - "Документи", скоріш за все в процесі відключення ця послуга для документів або баг додатку, бо в рекламці на сайті НП на тип відправки документи теж розповсюджується послуга Легке повернення.