Свавілля Vodafone

Реєстрація
11.02.17
Місто
Киев
Доброго.
Учора о 13.21 прийшла СМС: якщо поповню рахунок на 125 грн, автоматично підключиться місячний пакет.
Сьогодні з ранку прийшла СМС, що почав використовуватись 200 мб у межах денного пакета.
Приблизно о 8.30 на 111 пообіцяли повернути 15 грн на рахунок, щоб була можливість підключити місячний пакет.
У 10.40 прийшла СМС, що вони не можуть виконати повернення коштів.
О 13.00 я повідомив на 111, що шантаж і погрози на мене не діють, і я не сплачу жодної копійки. Не мої проблеми, що у них ліва рука не відає, що робить права нога. Пакет мав підключитись автоматично. Вони запевнили, що протягом дня (!!!) усе вирішать.
У 13.18 прийшла СМС з проханням поповнити на 15 грн рахунок (до 125 на рахунку).
Нарешті, у 13.55 прийшла СМС, що пакет підключено, прохання перезавантажити девайс.
Панове, робіть висновки!
P. S. То вони на честь "чорної п’ятниці" сказились у свою кишеню? Хоча ні: учора моя дружина вірішувала таку саму проблему.
А хто мені компенсує витрачений час, нерви та пів-дня без зв’язку?
 

vlad_g

Старший ухилянт
Реєстрація
06.11.09
Місто
(Маріуполь) -> Кривий ріг
Телефон
POCO M5
Loghir, ты шо, вчерашний? Ну сколько можно одно и то же?...
Для кого тут писали сто раз - в ожидании снятия абонплаты переводи телефон в 3ж/2ж и отключи передачу данных. И лучше сразу после пополнения звони котам и требуй внеочередное начисление пакета услуг.
 
Останнє редагування:

yanv

Заступник міністра Мін. Свинорильства
Реєстрація
22.12.24
Місто
Uzhhorod
Телефон
Samsung A14
Loghir, ты шо, вчерашний? Ну сколько можно одно и то же?...
Для кого тут писали сто раз - в ожидании снятия абонплаты переводи телефон в 3ж/2ж и отключи передачу данных. И лучше сразу после пополнения звони котам и требуй внеочередное начисление пакета услуг.
Найкраще робити як я - зайти у май водафон і натиснути кнопку для підключення пакету послуг.
 
Реєстрація
30.05.12
Місто
Куренiвка
Телефон
C75,MC100,S930,Mi Max2.
Реєстрація
05.12.11
Місто
Харьков
на тему свавілля Vodafone. Мешкаю у Харкові. Останній тиждень просто жесть по шахедам, кабам і балистиці. Я сам волонтер, і в середу приліт по точці з зібраною гуманітаркою
Згоріло все, плюс два кнопкові телефони з сим-картами VF (4 sim). В четвер був приліт по іншій нашій точці. Вчора весь день був зайнятий і послав дівчину до дилерів відновлювати втрачені сим-карти, благо холдери цілі. Суть проблеми : були записані номери, PUK і два номери на які звонили, дилер озвучив 200 грн, все логічно, він зробив досить все швидко і в самому кінці, оплата карткою і ввів 800 грн як переказ P2P.
Posr термінал стояв біля нього, і при бажанні побачити суму дуже складно.
Мало того, що згоріло на 8 тисяч, так ще й нечистий дилер попався.
На запарі списання побачили тільки удень
Нехай йому буде щастя
 
Реєстрація
12.11.23
Місто
Рівне
на тему свавілля Vodafone. Мешкаю у Харкові. Останній тиждень просто жесть по шахедам, кабам і балистиці. Я сам волонтер, і в середу приліт по точці з зібраною гуманітаркою
Згоріло все, плюс два кнопкові телефони з сим-картами VF (4 sim). В четвер був приліт по іншій нашій точці. Вчора весь день був зайнятий і послав дівчину до дилерів відновлювати втрачені сим-карти, благо холдери цілі. Суть проблеми : були записані номери, PUK і два номери на які звонили, дилер озвучив 200 грн, все логічно, він зробив досить все швидко і в самому кінці, оплата карткою і ввів 800 грн як переказ P2P.
Posr термінал стояв біля нього, і при бажанні побачити суму дуже складно.
Мало того, що згоріло на 8 тисяч, так ще й нечистий дилер попався.
На запарі списання побачили тільки удень
Нехай йому буде щастя
тобто саме через POS і мсс 6012? чи що?
 
Реєстрація
05.12.11
Місто
Харьков
на тему свавілля Vodafone. Мешкаю у Харкові. Останній тиждень просто жесть по шахедам, кабам і балистиці. Я сам волонтер, і в середу приліт по точці з зібраною гуманітаркою
Згоріло все, плюс два кнопкові телефони з сим-картами VF (4 sim). В четвер був приліт по іншій нашій точці. Вчора весь день був зайнятий і послав дівчину до дилерів відновлювати втрачені сим-карти, благо холдери цілі. Суть проблеми : були записані номери, PUK і два номери на які звонили, дилер озвучив 200 грн, все логічно, він зробив досить все швидко і в самому кінці, оплата карткою і ввів 800 грн як переказ P2P.
Posr термінал стояв біля нього, і при бажанні побачити суму дуже складно.
Мало того, що згоріло на 8 тисяч, так ще й нечистий дилер попався.
На запарі списання побачили тільки удень
Нехай йому буде щастя
тобто саме через POS і мсс 6012? чи що?
переведення грошей з карти на карту

Upd: у якості вибачення (можливо) підключили знижку 50 відсотків на три місяці, але на тих сім тільки День без Турбот завжди .
 

Вкладення

  • IMG_20250614_061206_192.jpg
    IMG_20250614_061206_192.jpg
    144.3 КБ · Перегляди: 57

Openpharmacist

Головний матершинник
Реєстрація
07.08.20
Місто
Запоріжжя
Телефон
Nokia G42 5G
iklimts, да ну... Так натягувати клієнта??? Не думаю. Скоріш це звісно помилка. Але.... Чому ж не в зворотньому напрямку??
 
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
Стосовно списання 15 грн за інтернет замість вартості пакету, склалось враження, що краще їх повертати через звернення до оператора в соц.мережах. Практика показує, що при зверненні в додатку, відмова, в при зверненні через соц.мережі питання швидко вирішується.
СММ підтримка більш лояльна до клієнтів.
 

yanv

Заступник міністра Мін. Свинорильства
Реєстрація
22.12.24
Місто
Uzhhorod
Телефон
Samsung A14
Стосовно списання 15 грн за інтернет замість вартості пакету, склалось враження, що краще їх повертати через звернення до оператора в соц.мережах. Практика показує, що при зверненні в додатку, відмова, в при зверненні через соц.мережі питання швидко вирішується.
СММ підтримка більш лояльна до клієнтів.
Я помітив, що в чаті підтримки у додатку працівники якісь тупі і розтягують час. Не можуть нормально надати відповідь і направляють до інших. Або не знають або кажуть щоб я до інших звертався.

В телефонній слкжбі підтримки 111 швидко та оперативно допомагають і за необхідністю швидко перемикають до іншого оператора з іншого відділу. Або ж допомагають письмові звернення через онлайн-форму де відповідають до 2 діб (може і більше, залежить від питання)
 
Реєстрація
17.06.16
Місто
Київ
Останнє редагування:

yanv

Заступник міністра Мін. Свинорильства
Реєстрація
22.12.24
Місто
Uzhhorod
Телефон
Samsung A14
Хоча співробітник тут на форумі колись казав, що то відповідають одні і ті ж коти
Чому мені тоді ці дурні не могли надати трек номер на відповідь до листа? Було з ними листування. Просив листочок один від них. Отримав смс, що розглянули звернення і відправили у відповідь лист на ту ж адресу, хоч і лист рекомендований проте мій номер не був там вказаний (щоб я отримав смс про надходження листа) і мені довелось письмово звертатись бо ні в чаті ні в 111 не могли сказати той нещасний трек-номер.
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
Є у мене дві "чергові" сімки ВФ, що вставлені в один смарт, одна usim, друга 3G, стара, обидва номери на тарифі Vodafone Light.
Вмикаю той смарт раз на тиждень, буває і рідше. на кожному номері по 700-800 грн.
І от подивився баланс, виявилося що за жовтень злизало з картки usim 15 грн, по 5 за три окремих дня користування інтернетом, хоча в налаштуваннях передача мобільних даних вимкнена.
На номері зі старою карткою проблеми немає.

За попередні місяці та роки нічого не знімало на обидвох картках.
Роблю висновок що з жовтня і на ВФ добралася проблема як з лайфом - знімає денну платню
за користування інтернетом в мережі LTE навіть якщо вимкнена передача даних.
Перемкнув у 3g, сподіваюся що це підле паскудство більше не вилізе.
 

yanv

Заступник міністра Мін. Свинорильства
Реєстрація
22.12.24
Місто
Uzhhorod
Телефон
Samsung A14
Є у мене дві "чергові" сімки ВФ, що вставлені в один смарт, одна usim, друга 3G, стара, обидва номери на тарифі Vodafone Light.
Вмикаю той смарт раз на тиждень, буває і рідше. на кожному номері по 700-800 грн.
І от подивився баланс, виявилося що за жовтень злизало з картки usim 15 грн, по 5 за три окремих дня користування інтернетом, хоча в налаштуваннях передача мобільних даних вимкнена.
На номері зі старою карткою проблеми немає.

За попередні місяці та роки нічого не знімало на обидвох картках.
Роблю висновок що з жовтня і на ВФ добралася проблема як з лайфом - знімає денну платню
за користування інтернетом в мережі LTE навіть якщо вимкнена передача даних.
Перемкнув у 3g, сподіваюся що це підле паскудство більше не вилізе.
В ВФ хіба нема послуги для заборони моб інтернету? В Лайф є таке, а ВФ здається теж є.
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
В ВФ хіба нема послуги для заборони моб інтернету? В Лайф є таке
Подивився в My Vodafone, бачу заборону моб. інтернету лише в роумінгу, більше нічого.
Про Lifecell знаю і використовую послугу заборони до GPRS.
 
Реєстрація
17.06.16
Місто
Київ
В ВФ хіба нема послуги для заборони моб інтернету? В Лайф є таке
Подивився в My Vodafone, бачу заборону моб. інтернету лише в роумінгу, більше нічого.
Про Lifecell знаю і використовую послугу заборони до GPRS.
*109*81#
 
Реєстрація
22.02.25
Місто
Львів
Evgenii, дякую, доволі сильно приховали і дивно, чому б не зробити управління тими відімкненнями з додатку?

Також не зрозумів чим відрізняється
  • *109*81# — Запит на активацію сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, Online TV».
Від
  • *109*91# — Активація сервісу «Блокування APN mts.internet».
?
 
Зверху