Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд
Те саме і з телефоном. Купив, наприклад, телефон, взяв чек, все правильно. А тут смс прийшла, що відключать, бо в не тому списку. В магазині відпираються щось робити, компромісу немає. Мої дії як споживача не юриста? Вивчати закон, писати правильні заяви в правильні інстанції або звернутись до юриста. Так от юристу я одразу мушу щось заплатити, при чому немає ніякої гарантії на успіх. Я був би згоден заплатити більше, коли справа буде успішно доведена до кінця. І для юриста буде краща мотивація. Вважаю, що при такому підході звернень було б набагато більше, як і успішних справ.
Те саме і з телефоном. Купив, наприклад, телефон, взяв чек, все правильно. А тут смс прийшла, що відключать, бо в не тому списку. В магазині відпираються щось робити, компромісу немає. Мої дії як споживача не юриста? Вивчати закон, писати правильні заяви в правильні інстанції або звернутись до юриста. Так от юристу я одразу мушу щось заплатити, при чому немає ніякої гарантії на успіх. Я був би згоден заплатити більше, коли справа буде успішно доведена до кінця. І для юриста буде краща мотивація. Вважаю, що при такому підході звернень було б набагато більше, як і успішних справ.