Реєстрація IMEI телефонів в УДЦР

Реєстрація
12.12.09
Місто
Київ
Телефон
Motorola L7c (Інтертелеком) Fly DS400 (Beeline, Kyivstar) Fly DS186 (МТС, МТС)
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

З цього місця, якщо можна, детальніше. Де в нас буває розумний підхід?

Сфера моєї діяльності юриспруденція. При виникненні спірної ситуації робиться запис в книгу скарг, потім кращий і швидший варіант вирішення проблеми розмова з керівником магазину або будь-якою уповноваженою особою щодо вирішення ситуації що склалася. В розмові необхідно коректно пояснити ситуацію, під словом коректно розумію пояснення у такій формі, щоб слухачу стали зрозумілими негативні наслідки вашого звернення до державних органів та пояснити що економічні наслідки незадоволення ваших вимог в будь-якому випадку будуть більшими ніж ви знайдете компроміс в цій ситуації.
У більшості випадків сума компромісу становить 10% від суми покупки, замовлення або за домовленістю.
Довший, але не менш ефективний порядок захисту своїх інтересів шляхом звернення до державних органів.
Практика свідчить, що державні органи уповноважені захищати права споживача, перевіряти санітарний стан, пожежну безпеку, боротися з економічною злочинністю при належній реєстрації звернення споживача дуже уважно і прискіпливо вивчають проблему викладену в заяві (вартість прискіпливості в нашій країні може становити певну кількість убитих єнотів у. е.) маю на увазі порушників не споживачів.
Після звернення до державних органів, ще одним етапом є звернення до суду, але якщо це не питання принципу, необхідно враховувати економічну доцільність звернення.

Будуть питання зможу відповісти більш детально.
 
Останнє редагування:

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Не удивлюсь, если даже введение системы в действие никак не повлияет на успешный поиск краденых терминалов и борьбу с такими преступлениями.

Не приведет конечно, как не боролись, так и не будут бороться, тут даже удивляться нечему...
 

EricX

Morpheus
Реєстрація
26.10.07
Місто
Івано-Франківськ
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Maxxx, на мыло таких чиновников! Да ещё за деньги налогоплатильщиков!

А то разъезжают за наши с вами деньги по Франциям и нагло стебутся с народа:

Я первый обратился. Купил себе iPhone в Париже, потом написал заявление, и был внесен мой телефон в белый список", - рассказал начальник УГЦР Павел Слободянюк.
 
Реєстрація
12.12.09
Місто
Київ
Телефон
Motorola L7c (Інтертелеком) Fly DS400 (Beeline, Kyivstar) Fly DS186 (МТС, МТС)
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Попробували б не внести в білий список.

Це як в анекдоті:
Ось уже більше 30 років їздить на автомобілі без жодного порушення ПДР генерал-лейтенант ДАІ Петров.
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Я в субботу купил в "Комфи" матери в подарок на Новый год телефон. там была такая толпа покупателей, что времени на проверку ИМЕИ у продавцов просто не было! Я считаю, заехал телефон в такую крупную сеть, значит документы таможенные на него в порядке. А если таможня пропустила - то УГЦР обязан поместить телефон в "белый" список!
Народ, не поверите - в воскресенье проверял этот телефон, он был в "сером" списке. Только что проверил - уже в "белом":apl: Что бы там про Комфи гадостей не писали, но за это зачет!
 

EricX

Morpheus
Реєстрація
26.10.07
Місто
Івано-Франківськ
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Народ, не поверите - в воскресенье проверял этот телефон, он был в "сером" списке. Только что проверил - уже в "белом"
Поверю! У меня была аналогичная ситуация. Не факт, что это "работа" Комфи :).
 

EricX

Morpheus
Реєстрація
26.10.07
Місто
Івано-Франківськ
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Андрюх@dp.ua, многими операторами пользовался после покупки? Возможно кто-то из них ;)
 

A&S

Реєстрація
20.11.08
Місто
Вінницька обл.
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

многими операторами пользовался после покупки? Возможно кто-то из них
предположение: операторы просто подают список включенных - они попадают в "серый" после чего УЧН, раздуплившись, что с телефона все-таки уплачен налог (просто они, с*ка, не успели внести его в "белый" :dash1:)... так более реалистично...
 

Андрюх@dp.ua

Пенсіонер
Реєстрація
14.02.08
Місто
Дніпро - мій рідний дім
Телефон
дивись підпис
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Андрюх@dp.ua, многими операторами пользовался после покупки? Возможно кто-то из них
Я его купил в эту субботу. Там еще ни одна симка не жила!
 
Реєстрація
12.12.09
Місто
Київ
Телефон
Motorola L7c (Інтертелеком) Fly DS400 (Beeline, Kyivstar) Fly DS186 (МТС, МТС)
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Андрюх@dp.ua А може постачальники давали Комфі якісь гарантії, що він буде в білому списку. Одні телефони попадають раніше інші пізніше, дивлячись коли заявки на включення до списку подали.
 
Реєстрація
02.09.09
Місто
Львов
Телефон
HTC
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Надо еще красный список создать для форумчан :D (с автоблокировкой телефона в случае кражи, например)
 

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
S24+
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Проверил я 4 телефона, которые используются постоянно и были приобретены в 2007-2008 годах, так только один из них был в белом списке.
 

Don_Lemon

Все ИМХО
Реєстрація
08.04.09
Місто
Ивано-Франковск
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

негативні наслідки вашого звернення до державних органів
Так от. Прийшов абонент А у магазин Б, купив Х, заплатив Г.
Наступного дня він знову прийшов у магазин Б і заявив, що половина Х не працює, і зажадав своє Г назад.
На що продавець послав його у С, а потім ще вирішив пожартувати: мовляв, якщо половина вашого Х не працює, то ви ту половину нам і поверніть, а ми вам повернемо половину вашого Г.
Обурений покупець почав вимагати Чек на Х, який продавець, мовляв, йому, покупцю, не видав.
Продавець, ні разу не кліпнувши, підкреслив, що Чек він виписав покупцю ще в момент покупки.
Покупець зі словами: "Ну це ви даремно", пішов до відповідних органів.
Дуже мені цікаво, які це "негативні наслідки" загрожують продавцю?
 
  • Like
Реакції: AL1

Kristal

Заблокирован
Реєстрація
05.11.09
Місто
Київ, (Черкаси): Україна
Телефон
LG gx300 (lifecell і Vodafone); LG gx300 (Київстар + Київстар 29+)
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Если он сам из органов и ещё начальник какойта при этом в милиции то проблем будет море.
 
Реєстрація
12.12.09
Місто
Київ
Телефон
Motorola L7c (Інтертелеком) Fly DS400 (Beeline, Kyivstar) Fly DS186 (МТС, МТС)
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Для того щоб споживач міг захистити свої права він повинен дотримуватися простих правил.
Як це не банально звучить, але головний документ,а потім і зброя в руках споживача це чек.

Дуже мені цікаво, які це "негативні наслідки" загрожують продавцю?

У випадку виникнення конфлікту в магазині мої дії такі.
1. Запис у книгу скарг.
2. Спробую поговорити з керівником (попереджу, що компроміс обійдеться дешевше).
Якщо такі дії не дають ефекту, продовжу так:
3. Зачекаю 15 днів на протязі яких мені повинні дати відповідь у відповідності до ЗУ Про захист прав споживачів, а потім скарга на бездіяльність (з практики відповідь вчасно дали лише 1 раз)
4. Звернення до органів пожежного нагляду порушення ЗУ Про пожежну безпеку.
5. Звернення до органів санітарного нагляду порушення ЗУ Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення.
6. Звернення до органів захисту прав споживачів порушення ЗУ Про захист прав споживачів.
7. В залежності від ситуації звернення до УБОЗ та податкової.
У випадку якщо продавець не дружить з головою як в описаному випадку Don_Lemon в кожній заяві зазначу що в ситуації винен продавець.
Після того як перевіряльники відірвуться на підприємстві (хто з цим стикався знає вони не альтруїсти), рішення відносно продавця буде приймати керівник.
 

Don_Lemon

Все ИМХО
Реєстрація
08.04.09
Місто
Ивано-Франковск
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Deep, а ти неправий :)
1. Книга скарг для ПП - тьху (хоч щодня міняй).
2. Керівник, припустимо, з продавцем солідарний у даному випадку.
3. Цей пункт до одного місця, дивись пункт 1 (мова не йде про ТзОВ, там з книгами скарг суворіше).
4. Пожежна оплачена.
5. Санітари оплачені.
6. Споживачі оплачені, на штири роки наперед.
7. Що ти в УБОЗІ скажеш? А в податковій?
Нічорта ти не правий, коротше кажучи.
 
Реєстрація
12.12.09
Місто
Київ
Телефон
Motorola L7c (Інтертелеком) Fly DS400 (Beeline, Kyivstar) Fly DS186 (МТС, МТС)
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Нічорта ти не правий, коротше кажучи.

Don_Lemon Ти що думаєш я не знаю, що в багатьох одна книга скарг для споживачів, а друга для перевіряльників.
По 1 і по 3 пунктах, в законі є поняття порушник, поділ порушників на СПД ФО, ТзОВ, ВАТ,ЗАТ відсутній. Даю витяг відповіді Головного Київського міського управління у справах захисту прав споживачів, там де виділено в скарзі перевіряти не просив. …….Встановлено порушення вимог чинного законодавства про захист прав споживачів: книга відгуків та пропозицій ведеться не належним чином, а саме керівником підприємства не надано Вам письмову відповідь в тижневий термін; встановлено реалізацію продукції без необхідної, доступної та своєчасної інформації про дату виготовлення товару, за які СПД ………………………….. буде притягнуто до адміністративної відповідальності згідно ст. 155 ч. 1 КУпАП. До підприємства будуть застосовані адміністративно-господарські санкції згідно ст. 23 Закону України “Про захист прав споживачів”.

В одному магазині була перевірка по скарзі, так там начебто було все в порядку, але підприємство таки притягнули до відповідальності за порушення масочного режиму (борються з грипом, бач які відповідальні).
Методи роботи вдосконалюються на ходу тут так як і в твоєму бізнесі потрібно тримати руку на пульсі.

По 2 пункту ти дав відповідь сам.

По пунктах оплачена Для прикладу наведу Київ, він розділений на 10 адміністративних районів, скарга направляється так, по одному екземпляру, район, місто, центральний орган, і для контролю СП Президента, КМ України, МВС, Прокуратура.
А от за УБОЗ і податкову спробуй догадайся, а то власники магазинів і яток прочитають, зроблять висновки, а я без хліба залишусь (тут вибачай прийшло з практикою).

Вище навів специфіку роботи з контролюючими органами в м. Києві, наприклад в м. Борисполі там уже своя специфіка захисту споживачів, за ваше місто не знаю, може у вас як ти говориш все оплачено.
В нашій дискусії має значення, який відсоток споживачів чиї права порушені, звертаються за захистом своїх прав у вашому місті і в м. Києві, тут цей відсоток вищий від загальної цифри і це в першу чергу залежить від роботи органів по захисту прав споживачів та активності самих споживачів, звідси і різні висновки щодо кінцевого результату.
Твій скептицизм відносно можливостей захисту з допомогою описаного мною методу пов’язаний з тим що зазвичай результати компромісів не афішуються і між споживачем та продавцем досягається усна або письмова домовленість про це.

У цій сфері є ще один нюанс, багато було в твоєму магазині споживачів які кричали, що по судах тебе затягають, я цього так не оставлю, ти ще пожалієш що ти на світ народився і т. д. довели справу до логічного завершення, в кращому випадку мабуть одиниці. А скільки в мене було клієнтів які починали це робити, а потім зникали сказавши в кращому разі, а ну його на…
Багато ж працівників торгівлі з практики бачать, споживач написав скаргу, після чого охолов, а потім і махнув рукою, у більшості випадків так воно і відбувається. Недарма ж я сказав про 15 днів які чекаю, а далі і ЗУ Про звернення громадян вже можна задіяти, чекаю ж для того щоб з’явилось ще одне порушення в підприємства.

Головне в цьому процесі контролювати його хід і доводить до логічного завершення, а багато хто цього не робить звідси і відповідний результат.

Don_Lemon ти написав не ТОВ, а ТзОВ така абревіатура написання скорочення про форму підприємства характерна для західних регіонів України. Цікаво чому? Відповідь всі пишуть не цікавить, цікавить чому так?
 
Реєстрація
02.09.09
Місто
Львов
Телефон
HTC
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

довели справу до логічного завершення, в кращому випадку мабуть одиниці. А скільки в мене було клієнтів які починали це робити, а потім зникали сказавши в кращому разі, а ну його на…
Колись через перепад напруги на шиномонтажі згорів електромотор станка після півроку роботи. Станки китайпрому, але були на гарантії. Гарантійщики посилались на Львівенерго, а щоб там щось довести необхідно було мати встановлені на той момент електролічильники за ~1000$, які фіксують всі перепади. Тож справу ту покинув, тим більше був сезон і дешевше було відремонтувати електромотор, що і зробив. Але суть в тому, що юристу за банальний лист-претензію треба було заплатити 100 грн (4 роки тому), потім за кожну заяву, за кожну дію ще і ще, і ще... За присутність в суді... Ремонт електромотора вилився в 100 грн + 50 за терміновість. Який сенс було затягувати справу, позиватись і т.д., навіть якщо б і стояв чортів лічильник і можна було б довести провину Львівенерго? Реально втрати були б в рази більші, ніж відсуджені кошти.
Таких ситуацій, думаю, більшість. Тому і не доводять справу до кінця, машуть рукою. Та і юристи... я розумію, на хліб мусять заробляти. Але мені бачиться такий підхід: виграв справу - отримуєш певний відсоток, не виграв - сорі, майкл. А то платиш за заяви, присутність в суді і т.д. в будь-якому випадку, не знаючи, чи вернуться ці гроші. Хіба що питання принципові.
 

Don_Lemon

Все ИМХО
Реєстрація
08.04.09
Місто
Ивано-Франковск
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд

Deep, дякую. В черговий раз переконуюсь, що Київ - як інша країна.
У нас все вирішується по дзвінку.
А жоден споживач, який має у місті хоч мінімальний вплив, у магазинах не отоварюється - виходить напряму на власника.
ЧомуТзОВ - тому, що це Товариство з Обмеженою Відповідальністю. Чотири слова, значить, в абревіатурі має бути чотири букви :)
одразу скажу, що з цього приводу говорить закон - не знаю
 
Зверху