- Реєстрація
- 12.12.09
- Місто
- Київ
- Телефон
- Motorola L7c (Інтертелеком) Fly DS400 (Beeline, Kyivstar) Fly DS186 (МТС, МТС)
Re: УГЦР заявил, что 90% мобилок попали в «серый список» из-за невнимательности гражд
Сфера моєї діяльності юриспруденція. При виникненні спірної ситуації робиться запис в книгу скарг, потім кращий і швидший варіант вирішення проблеми розмова з керівником магазину або будь-якою уповноваженою особою щодо вирішення ситуації що склалася. В розмові необхідно коректно пояснити ситуацію, під словом коректно розумію пояснення у такій формі, щоб слухачу стали зрозумілими негативні наслідки вашого звернення до державних органів та пояснити що економічні наслідки незадоволення ваших вимог в будь-якому випадку будуть більшими ніж ви знайдете компроміс в цій ситуації.
У більшості випадків сума компромісу становить 10% від суми покупки, замовлення або за домовленістю.
Довший, але не менш ефективний порядок захисту своїх інтересів шляхом звернення до державних органів.
Практика свідчить, що державні органи уповноважені захищати права споживача, перевіряти санітарний стан, пожежну безпеку, боротися з економічною злочинністю при належній реєстрації звернення споживача дуже уважно і прискіпливо вивчають проблему викладену в заяві (вартість прискіпливості в нашій країні може становити певну кількість убитих єнотів у. е.) маю на увазі порушників не споживачів.
Після звернення до державних органів, ще одним етапом є звернення до суду, але якщо це не питання принципу, необхідно враховувати економічну доцільність звернення.
Будуть питання зможу відповісти більш детально.
З цього місця, якщо можна, детальніше. Де в нас буває розумний підхід?
Сфера моєї діяльності юриспруденція. При виникненні спірної ситуації робиться запис в книгу скарг, потім кращий і швидший варіант вирішення проблеми розмова з керівником магазину або будь-якою уповноваженою особою щодо вирішення ситуації що склалася. В розмові необхідно коректно пояснити ситуацію, під словом коректно розумію пояснення у такій формі, щоб слухачу стали зрозумілими негативні наслідки вашого звернення до державних органів та пояснити що економічні наслідки незадоволення ваших вимог в будь-якому випадку будуть більшими ніж ви знайдете компроміс в цій ситуації.
У більшості випадків сума компромісу становить 10% від суми покупки, замовлення або за домовленістю.
Довший, але не менш ефективний порядок захисту своїх інтересів шляхом звернення до державних органів.
Практика свідчить, що державні органи уповноважені захищати права споживача, перевіряти санітарний стан, пожежну безпеку, боротися з економічною злочинністю при належній реєстрації звернення споживача дуже уважно і прискіпливо вивчають проблему викладену в заяві (вартість прискіпливості в нашій країні може становити певну кількість убитих єнотів у. е.) маю на увазі порушників не споживачів.
Після звернення до державних органів, ще одним етапом є звернення до суду, але якщо це не питання принципу, необхідно враховувати економічну доцільність звернення.
Будуть питання зможу відповісти більш детально.
Останнє редагування: