Нові Тарифні плани
Нові тарифи:
Види послуг рухомого (мобільного) зв’язку
|
«Необмежений зручний»
|
«Необмежений + Інтернет»
|
«Необмежений + СтарСвіт»
|
«Необмежений VIP»
Початковий платіж при підключенні до телекомунікаційної мережі «Київстар», грн.|400|500|500|600
Щомісячна абонентна плата, грн.|350|400|400|600
Щомісячна абонентна плата за користування послугою «СІМ-пара», грн.|50|150|150|200
Мінімальний місячний обсяг послуг рухомого (мобільного) зв'язку|Відсутній|Відсутній|Відсутній|Відсутній
Плата за з'єднання дзвінка, грн.|0,10|0,10|0,10|Не справляється
Вартість передавання текстового повідомлення на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) та фіксованого зв’язку стандарту CDMA українських операторів телекомунікацій, грн. за повідомлення|0,39|0,39|0,39|0,39
Вартість передавання текстового повідомлення на телефонні номери абонентів мереж іноземних операторів телекомунікацій, грн. за повідомлення|1,00|1,00|1,00|1,00
Вартість передавання мультимедійного повідомлення на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку українських операторів телекомунікацій, грн. за повідомлення|0,75|0,75|0,75|0,75
Вартість передавання мультимедійного повідомлення на телефонні номери абонентів мереж іноземних операторів телекомунікацій, грн. за повідомлення|5,00|5,00|5,00|5,00
Послуга традиційного доступу до мережі Інтернет з використанням технології GPRS/EDGE, грн. за 1 Мб|5,00|5,00|5,00|5,00
Послуга WAP-доступу до мережі Інтернет із використанням технології GPRS/EDGE, грн. за 1 Мб|10,00|10,00|10,00|10,00
Тарифи за телекомунікаційні послуги за 60 сек.:
Види послуг рухомого (мобільного) зв’язку
|
«Необмежений зручний»
|
«Необмежений + Інтернет»
|
«Необмежений + СтарСвіт»
|
«Необмежений VIP»
Вихідні та переадресовані дзвінки (передавання інформації голосом) і передавання даних і факсимільних повідомлень на телефонні номери абонентів мережі «Київстар», абонентів інших мереж мобільного (рухомого) і фіксованого зв’язку українських операторів телекомунікацій, грн. за хвилину|0,60|0,60|0,60|0,60
Щомісячний нетарифікований обсяг послуг, що надається в рахунок абонентної плати:
Види послуг рухомого (мобільного) зв’язку
|
«Необмежений зручний»
|
«Необмежений + Інтернет»
|
«Необмежений + СтарСвіт»
|
«Необмежений VIP»
Кількість хвилин, що можуть використовуватися для здійснення дзвінків (передавання інформації голосом) та передавання даних і факсимільних повідомлень на телефонні номери абонентів мережі «Київстар», хвилин|1500|4000|4000|5000
Кількість хвилин, що можуть використовуватися для здійснення дзвінків (передавання інформації голосом) та передавання даних і факсимільних повідомлень на телефонні номери абонентів інших мереж мобільного (рухомого) (за винятком телекомунікаційних мереж «Life
», «Beeline» та «Інтертелеком» та номерів абонентів «Екотел/МТС (+380991, +380996, +380997)») і фіксованого зв’язку українських операторів телекомунікацій, хвилин|500|входять до 4000 хв|входять до 4000 хв|входять до 5000 хв|
Кількість хвилин, що можуть використовуватися для здійснення дзвінків (передавання інформації голосом) та передавання даних і факсимільних повідомлень на телефонні номери мереж «Life
», «Beeline» та «Інтертелеком» та номерів абонентів «Екотел/МТС (+380991, +380996, +380997)», хвилин|входять до 500 хв|500|500|500
Кількість текстових повідомлень для передавання на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) та фіксованого зв’язку стандарту CDMA українських операторів телекомунікацій, повідомлень|0|200|200|300
Кількість мультимедійних повідомлень для передавання на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку українських операторів телекомунікацій, повідомлень|0|0|0|300
Кількість мегабайт для користування послугою традиційного доступу до мережі Інтернет з використанням технології GPRS, Мб|0|2000|0|2500
Кількість хвилин, що можуть використовуватися для здійснення дзвінків (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж операторів країн СНД, Росії та Грузії з використанням послуги «СтарСвіт» (код «015»), хвилин|0|0|50|50
Додаткові умови:
Нові тарифи:
Початковий платіж при підключенні до телекомунікаційної мережі «Київстар», грн.|400|500|500|600
Щомісячна абонентна плата, грн.|350|400|400|600
Щомісячна абонентна плата за користування послугою «СІМ-пара», грн.|50|150|150|200
Мінімальний місячний обсяг послуг рухомого (мобільного) зв'язку|Відсутній|Відсутній|Відсутній|Відсутній
Плата за з'єднання дзвінка, грн.|0,10|0,10|0,10|Не справляється
Вартість передавання текстового повідомлення на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) та фіксованого зв’язку стандарту CDMA українських операторів телекомунікацій, грн. за повідомлення|0,39|0,39|0,39|0,39
Вартість передавання текстового повідомлення на телефонні номери абонентів мереж іноземних операторів телекомунікацій, грн. за повідомлення|1,00|1,00|1,00|1,00
Вартість передавання мультимедійного повідомлення на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку українських операторів телекомунікацій, грн. за повідомлення|0,75|0,75|0,75|0,75
Вартість передавання мультимедійного повідомлення на телефонні номери абонентів мереж іноземних операторів телекомунікацій, грн. за повідомлення|5,00|5,00|5,00|5,00
Послуга традиційного доступу до мережі Інтернет з використанням технології GPRS/EDGE, грн. за 1 Мб|5,00|5,00|5,00|5,00
Послуга WAP-доступу до мережі Інтернет із використанням технології GPRS/EDGE, грн. за 1 Мб|10,00|10,00|10,00|10,00
Вихідні та переадресовані дзвінки (передавання інформації голосом) і передавання даних і факсимільних повідомлень на телефонні номери абонентів мережі «Київстар», абонентів інших мереж мобільного (рухомого) і фіксованого зв’язку українських операторів телекомунікацій, грн. за хвилину|0,60|0,60|0,60|0,60
Кількість хвилин, що можуть використовуватися для здійснення дзвінків (передавання інформації голосом) та передавання даних і факсимільних повідомлень на телефонні номери абонентів мережі «Київстар», хвилин|1500|4000|4000|5000
Кількість хвилин, що можуть використовуватися для здійснення дзвінків (передавання інформації голосом) та передавання даних і факсимільних повідомлень на телефонні номери абонентів інших мереж мобільного (рухомого) (за винятком телекомунікаційних мереж «Life
Кількість хвилин, що можуть використовуватися для здійснення дзвінків (передавання інформації голосом) та передавання даних і факсимільних повідомлень на телефонні номери мереж «Life
Кількість текстових повідомлень для передавання на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) та фіксованого зв’язку стандарту CDMA українських операторів телекомунікацій, повідомлень|0|200|200|300
Кількість мультимедійних повідомлень для передавання на телефонні номери абонентів мереж рухомого (мобільного) зв’язку українських операторів телекомунікацій, повідомлень|0|0|0|300
Кількість мегабайт для користування послугою традиційного доступу до мережі Інтернет з використанням технології GPRS, Мб|0|2000|0|2500
Кількість хвилин, що можуть використовуватися для здійснення дзвінків (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж операторів країн СНД, Росії та Грузії з використанням послуги «СтарСвіт» (код «015»), хвилин|0|0|50|50
3. Усі тарифи наведені в гривнях, з урахуванням ПДВ. Додатково зі споживачів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5 % з вартості послуг, без урахування ПДВ;
4. Тарифікація всіх вихідних дзвінків здійснюється посекундно, окрім вихідних дзвінків у роумінгу;
5. Тарифікація всіх вихідних дзвінків (передавання інформації голосом), передавання даних і факсимільних повідомлень здійснюється з першої секунди користування послугою;
6. Вхідні дзвінки з будь-яких телефонних номерів у межах телекомунікаційної мережі «Київстар» не тарифікуються;
7. Якщо особовий рахунок Абонента, який обслуговується на умовах тарифних планів вказаних у Таблиці № 1 входить до корпоративного об’єднання клієнтів, Абонент має можливість користуватися програмою кредитування для бізнес-клієнтів;
8. Якщо Абонент, який обслуговується на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 1, не входить до корпоративного об’єднання або обслуговується на окремому особовому рахунку, Абонент має можливість користуватися програмою «Розмови в кредит» для контрактних абонентів телекомунікаційної мережі «Київстар», що належать до масового сегменту;
9. Абонентам, які обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних в Таблиці №1, надається можливість користуватися програмою лояльності «Київстар Клуб»;
10. Абонентна плата за користування послугою «Диференційований рахунок» для Абонентів, які обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, не справляється;
11. Абонентам, які обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, надається можливість користуватися програмою лояльності «Київстар Бізнес Клуб»;
12. Клієнтам, що обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, можуть надаватися знижки для корпоративних клієнтів, що належать до сегменту великих підприємств;
13. При використанні хвилин, які входять до щомісячного нетарифікованого обсягу послуг, що надається в рахунок абонентної плати, плата за з’єднання дзвінка справляється на умовах, визначених тарифними планами, вказаними в Таблицях №№ 1 - 2;
14. Тарифи за здійснення міжнародних дзвінків, користування послугами WAP і традиційного доступу до мережі Інтернет із використанням технології CSD, послугами «Автовідповідач», «Антивизначник номеру» та всіма іншими видами телекомунікаційних послуг, встановлено відповідно до тарифного плану «Необмежений»;
15. Тарифи за користування послугами «Статична IP-адреса» і «Додатковий номер», відповідно до умов цих послуг;
16. При здійсненні дзвінків у межах абонентської групи, що утворена з абонентів Клієнта, на номери абонентів Клієнта, що обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, тарифікація дзвінків здійснюватиметься відповідно до тарифів, що діють для здійснення дзвінків у межах абонентської групи, що утворена з абонентів Клієнта;
17. При здійсненні дзвінків абонентами Клієнта, що обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, у межах абонентської групи, що утворена з абонентів Клієнта, тарифікація дзвінків здійснюватиметься відповідно до тарифів дзвінка на номери абонентів мережі «Київстар»;
18. Тарифікацію дзвінків новим Клієнтам / абонентам Клієнтів, які підключилися до телекомунікаційної мережі «Київстар» із 14 червня 2010 року та обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1 - 2, здійснюватиметься у режимі реального часу;
19. Абоненти, які обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1 - 2, можуть замовити пакет «СтарСвіт Оптимальний». При цьому хвилини для здійснення дзвінків (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж операторів країн СНД, Росії та Грузії з використанням послуги «СтарСвіт», які надаються відповідно до умов тарифних планів «Необмежений + СтарСвіт», «Бізнес Необмежений + СтарСвіт», «Необмежений VIP» і «Бізнес Необмежений VIP», використовуються в першу чергу;
20. Підключення нових і переведення існуючих Абонентів і Клієнтів/абонентів Клієнтів на обслуговування на умовах тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1 - 2, здійснюється починаючи з 14 червня 2010 року;
21. Строк дії тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1 - 2, не обмежується;
22. Існуючим Абонентам надаватиметься можливість змінити діючий тарифний план на тарифні плани, що вказані в Таблиці № 1. Замовлення про зміну тарифних планів на тарифні плани, вказані в Таблиці №1, від існуючих Абонентів прийматимуться через IVR 477, систему самообслуговування абонентів «Мій Київстар» і центри обслуговування абонентів. Перехід на обслуговування на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 1, і перехід з обслуговування на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 1, на будь-які інші тарифні плани, відбуватиметься автоматично першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому було подане відповідне замовлення;
23. Існуючим Клієнтам/абонентам Клієнтів надаватиметься можливість змінити діючий тарифний план на тарифні плани, що вказані в Таблиці № 2. Замовлення про зміну тарифних планів на тарифні плани, вказані в Таблиці № 2, прийматимуться від існуючих Клієнтів/абонентів Клієнта через систему самообслуговування абонентів «Мій Київстар», центри обслуговування абонентів і відділи по роботі з бізнес-клієнтами. Перехід на обслуговування на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, і перехід з обслуговування на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, на умови будь-яких інших тарифних планів, відбуватиметься автоматично першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому було подане відповідне замовлення;
24. Тариф за зміну тарифного плану «Індивідуальний» на тарифні плани, вказані в Таблицях №№ 1 - 2 і тариф за зміну тарифних планів, вказаних у Таблицях №№ 1 - 2 на тарифний план «Індивідуальний», встановлено відповідає умовам тарифного плану «Індивідуальний»;
25. Тариф за зміну тарифних планів, вказаних у Таблицях №№ 1 - 2 на тарифний план «Необмежений Легкий», відповідає умовам тарифного плану «Необмежений Легкий»;
26. Тариф за зміну тарифних планів «Необмежений», «Бізнес Необмежений», «Необмежений + Інтернет», «Бізнес Необмежений + Інтернет», «Необмежений + СтарСвіт», «Бізнес Необмежений + СтарСвіт», «Необмежений VIP» і «Бізнес Необмежений VIP» на тарифні плани «Необмежений зручний» або «Бізнес Необмежений зручний» становить 30,00 (тридцять) грн, з урахуванням ПДВ. Додатково зі споживачів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг, без урахування ПДВ;
27. Тариф за зміну тарифних планів «Необмежений VIP» і «Бізнес Необмежений VIP» на тарифні плани «Необмежений зручний», «Бізнес Необмежений зручний», «Необмежений + Інтернет», «Бізнес Необмежений + Інтернет», «Необмежений + СтарСвіт» або «Бізнес Необмежений + СтарСвіт» становить 30,00 (тридцять) грн, з урахуванням ПДВ. Додатково зі споживачів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг, без урахування ПДВ;
28. Тариф за зміну тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1-2, на будь-який інший діючий контрактний тарифний план, окрім випадків перерахованих в пп. 20. - 25. цього листа, становить 30,00 (тридцять) грн, з урахуванням ПДВ. Додатково зі споживачів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг, без урахування ПДВ;
29. Не справлятиметься плата за зміну будь-якого контрактного тарифного плану на тарифні плани, вказані в Таблицях №№ 1-2, окрім випадків перерахованих у пп. 20. - 25. цього листа;
30. Абонентам, які обслуговуються на умовах передплаченого зв’язку Київстар і DJUICE, надається можливість змінити діючий тарифний план на тарифні плани, вказані в Таблицях №№ 1-2, за умови отримання послуг «Міграція абонентів DJUICE на контрактну форму обслуговування» або «Міграція абонентів ACE&BASE на контрактну форму обслуговування»;
31. З 14 червня 2010 року припиняється підключення та прийняття заявок про зміну будь-якого діючого тарифного плану на тарифні плани «Необмежений» і «Бізнес Необмежений»;
32. Абонентам, які подали заявку про зміну діючого тарифного плану на тарифні плани «Необмежений» або «Бізнес Необмежений» до 13 червня 2010 року (включно), тарифний план буде змінений 01 липня 2010 року;
33. Плата за отримання послуги «Срібний номер» або «Номер на вибір» для Абонентів, які належать до сегменту малих і середніх підприємств і обслуговуються на умовах тарифних планів «Необмежений VIP» і «Бізнес Необмежений VIP», не справляється протягом 30 (тридцяти) днів із дати підключення телефонного номера такого Абонентам до телекомунікаційної мережі «Київстар» при першому підключенні послуги;
34. Абоненти, які обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1-2, можуть самостійно перевіряти залишок невикористаних хвилин, що надаються в межах безкоштовного місячного обсягу, згідно з умовами тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1-2, за допомогою USSD *112#;
4. Тарифікація всіх вихідних дзвінків здійснюється посекундно, окрім вихідних дзвінків у роумінгу;
5. Тарифікація всіх вихідних дзвінків (передавання інформації голосом), передавання даних і факсимільних повідомлень здійснюється з першої секунди користування послугою;
6. Вхідні дзвінки з будь-яких телефонних номерів у межах телекомунікаційної мережі «Київстар» не тарифікуються;
7. Якщо особовий рахунок Абонента, який обслуговується на умовах тарифних планів вказаних у Таблиці № 1 входить до корпоративного об’єднання клієнтів, Абонент має можливість користуватися програмою кредитування для бізнес-клієнтів;
8. Якщо Абонент, який обслуговується на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 1, не входить до корпоративного об’єднання або обслуговується на окремому особовому рахунку, Абонент має можливість користуватися програмою «Розмови в кредит» для контрактних абонентів телекомунікаційної мережі «Київстар», що належать до масового сегменту;
9. Абонентам, які обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних в Таблиці №1, надається можливість користуватися програмою лояльності «Київстар Клуб»;
10. Абонентна плата за користування послугою «Диференційований рахунок» для Абонентів, які обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, не справляється;
11. Абонентам, які обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, надається можливість користуватися програмою лояльності «Київстар Бізнес Клуб»;
12. Клієнтам, що обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, можуть надаватися знижки для корпоративних клієнтів, що належать до сегменту великих підприємств;
13. При використанні хвилин, які входять до щомісячного нетарифікованого обсягу послуг, що надається в рахунок абонентної плати, плата за з’єднання дзвінка справляється на умовах, визначених тарифними планами, вказаними в Таблицях №№ 1 - 2;
14. Тарифи за здійснення міжнародних дзвінків, користування послугами WAP і традиційного доступу до мережі Інтернет із використанням технології CSD, послугами «Автовідповідач», «Антивизначник номеру» та всіма іншими видами телекомунікаційних послуг, встановлено відповідно до тарифного плану «Необмежений»;
15. Тарифи за користування послугами «Статична IP-адреса» і «Додатковий номер», відповідно до умов цих послуг;
16. При здійсненні дзвінків у межах абонентської групи, що утворена з абонентів Клієнта, на номери абонентів Клієнта, що обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, тарифікація дзвінків здійснюватиметься відповідно до тарифів, що діють для здійснення дзвінків у межах абонентської групи, що утворена з абонентів Клієнта;
17. При здійсненні дзвінків абонентами Клієнта, що обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, у межах абонентської групи, що утворена з абонентів Клієнта, тарифікація дзвінків здійснюватиметься відповідно до тарифів дзвінка на номери абонентів мережі «Київстар»;
18. Тарифікацію дзвінків новим Клієнтам / абонентам Клієнтів, які підключилися до телекомунікаційної мережі «Київстар» із 14 червня 2010 року та обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1 - 2, здійснюватиметься у режимі реального часу;
19. Абоненти, які обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1 - 2, можуть замовити пакет «СтарСвіт Оптимальний». При цьому хвилини для здійснення дзвінків (передавання інформації голосом) на телефонні номери абонентів мереж операторів країн СНД, Росії та Грузії з використанням послуги «СтарСвіт», які надаються відповідно до умов тарифних планів «Необмежений + СтарСвіт», «Бізнес Необмежений + СтарСвіт», «Необмежений VIP» і «Бізнес Необмежений VIP», використовуються в першу чергу;
20. Підключення нових і переведення існуючих Абонентів і Клієнтів/абонентів Клієнтів на обслуговування на умовах тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1 - 2, здійснюється починаючи з 14 червня 2010 року;
21. Строк дії тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1 - 2, не обмежується;
22. Існуючим Абонентам надаватиметься можливість змінити діючий тарифний план на тарифні плани, що вказані в Таблиці № 1. Замовлення про зміну тарифних планів на тарифні плани, вказані в Таблиці №1, від існуючих Абонентів прийматимуться через IVR 477, систему самообслуговування абонентів «Мій Київстар» і центри обслуговування абонентів. Перехід на обслуговування на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 1, і перехід з обслуговування на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 1, на будь-які інші тарифні плани, відбуватиметься автоматично першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому було подане відповідне замовлення;
23. Існуючим Клієнтам/абонентам Клієнтів надаватиметься можливість змінити діючий тарифний план на тарифні плани, що вказані в Таблиці № 2. Замовлення про зміну тарифних планів на тарифні плани, вказані в Таблиці № 2, прийматимуться від існуючих Клієнтів/абонентів Клієнта через систему самообслуговування абонентів «Мій Київстар», центри обслуговування абонентів і відділи по роботі з бізнес-клієнтами. Перехід на обслуговування на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, і перехід з обслуговування на умовах тарифних планів, вказаних у Таблиці № 2, на умови будь-яких інших тарифних планів, відбуватиметься автоматично першого числа місяця, наступного за місяцем, в якому було подане відповідне замовлення;
24. Тариф за зміну тарифного плану «Індивідуальний» на тарифні плани, вказані в Таблицях №№ 1 - 2 і тариф за зміну тарифних планів, вказаних у Таблицях №№ 1 - 2 на тарифний план «Індивідуальний», встановлено відповідає умовам тарифного плану «Індивідуальний»;
25. Тариф за зміну тарифних планів, вказаних у Таблицях №№ 1 - 2 на тарифний план «Необмежений Легкий», відповідає умовам тарифного плану «Необмежений Легкий»;
26. Тариф за зміну тарифних планів «Необмежений», «Бізнес Необмежений», «Необмежений + Інтернет», «Бізнес Необмежений + Інтернет», «Необмежений + СтарСвіт», «Бізнес Необмежений + СтарСвіт», «Необмежений VIP» і «Бізнес Необмежений VIP» на тарифні плани «Необмежений зручний» або «Бізнес Необмежений зручний» становить 30,00 (тридцять) грн, з урахуванням ПДВ. Додатково зі споживачів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг, без урахування ПДВ;
27. Тариф за зміну тарифних планів «Необмежений VIP» і «Бізнес Необмежений VIP» на тарифні плани «Необмежений зручний», «Бізнес Необмежений зручний», «Необмежений + Інтернет», «Бізнес Необмежений + Інтернет», «Необмежений + СтарСвіт» або «Бізнес Необмежений + СтарСвіт» становить 30,00 (тридцять) грн, з урахуванням ПДВ. Додатково зі споживачів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг, без урахування ПДВ;
28. Тариф за зміну тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1-2, на будь-який інший діючий контрактний тарифний план, окрім випадків перерахованих в пп. 20. - 25. цього листа, становить 30,00 (тридцять) грн, з урахуванням ПДВ. Додатково зі споживачів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг, без урахування ПДВ;
29. Не справлятиметься плата за зміну будь-якого контрактного тарифного плану на тарифні плани, вказані в Таблицях №№ 1-2, окрім випадків перерахованих у пп. 20. - 25. цього листа;
30. Абонентам, які обслуговуються на умовах передплаченого зв’язку Київстар і DJUICE, надається можливість змінити діючий тарифний план на тарифні плани, вказані в Таблицях №№ 1-2, за умови отримання послуг «Міграція абонентів DJUICE на контрактну форму обслуговування» або «Міграція абонентів ACE&BASE на контрактну форму обслуговування»;
31. З 14 червня 2010 року припиняється підключення та прийняття заявок про зміну будь-якого діючого тарифного плану на тарифні плани «Необмежений» і «Бізнес Необмежений»;
32. Абонентам, які подали заявку про зміну діючого тарифного плану на тарифні плани «Необмежений» або «Бізнес Необмежений» до 13 червня 2010 року (включно), тарифний план буде змінений 01 липня 2010 року;
33. Плата за отримання послуги «Срібний номер» або «Номер на вибір» для Абонентів, які належать до сегменту малих і середніх підприємств і обслуговуються на умовах тарифних планів «Необмежений VIP» і «Бізнес Необмежений VIP», не справляється протягом 30 (тридцяти) днів із дати підключення телефонного номера такого Абонентам до телекомунікаційної мережі «Київстар» при першому підключенні послуги;
34. Абоненти, які обслуговуються на умовах тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1-2, можуть самостійно перевіряти залишок невикористаних хвилин, що надаються в межах безкоштовного місячного обсягу, згідно з умовами тарифних планів, вказаних в Таблицях №№ 1-2, за допомогою USSD *112#;