Профілі інтернет-послуг «Beeline-Україна» з 29 вересня 2016 року виведені з експлуатації. Для подальшого користування інтернет-послугами потрібно використовувати відповідні налаштування послуг для абонентів передплаченого зв'язку «Київстар».
Послуга національного роумінгу в мережі «Київстар». Як це працює?
Хронологія
«Слияние с Вeeline для нас отправная точка для дальнейшего роста — Литовченко» — интервью президента ЗАО "Киевстар Дж.Эс.Эм." Игоря Литовченко агентству "Интерфакс-Украина"
Послуга національного роумінгу в мережі «Київстар». Як це працює?
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Роумінґ — процедура надання послуг зв'язку абоненту поза зоною покриття «домашньої» мережі шляхом використання ресурсів базової станції іншого оператора мобільного зв'язку.
Національний роумінґ (національний міжмережний роумінґ) є одним із типів роумінгу, який надає можливість використовувати мережу іншого мобільного оператора всередині тієї ж країни.
Абоненти «Beeline-Україна» — абоненти, які обслуговуються в білінговій системі для окремої групи абонентів із кодом стільникової мережі NDC 68 (міжнародний ідентифікатор користувача стільникового зв'язку IMSI починається з 255-02).
Послуга національного роумінгу в мережах ПрАТ «Київстар» — послуга, що дозволяє абонентам «Beeline-Україна» користуватися послугами зв'язку мережі «Київстар» (мережах стандарту 2G, 3G тощо) на умовах поточних тарифних планів без зміни правил набору номерів і налаштувань послуг.
ЯК ПІДКЛЮЧИТИ ПОСЛУГУ?
Послуга підключена автоматично з 22 листопада 2010 року для всіх абонентів «Beeline-Україна» та при включеній функції автоматичного вибору мережі мобільний пристрій (телефону) за відсутності покриття «домашньої» мережі автоматично зареєструється в мережі «Київстар».
!
|
До уваги абонентів, що перебувають в прикордонних районах України! Прохання звернути увагу на те, що в прикордонних районах України Ваш телефон може опинитися в зоні дії мережі іноземного оператора та автоматично в ній зареєструватися. З метою запобігання автоматичній реєстрації Вашого телефону в мережі іноземного оператора і, відповідно, тарифікації дзвінків за тарифами міжнародного роумінгу, радимо обирати мережу ПрАТ «Київстар» у ручному режимі і завжди звертати увагу на назву оператора, що з'явиться на дисплеї Вашого телефону.
Якщо телефон автоматично не переходить до мережі «Київстар» або мобільний пристрій не підтримує функцію «Автоматичний вибір мережі», а також для того щоб постійно користуватись послугами в мережі «Київстар», необхідно обрати мережу «Київстар» уручну в меню телефону (дивіться довідник користувача телефону або пристрою).
СКІЛЬКИ ЦЕ КОШТУЄ?
Знаходячись в національному роумінгу в мережах «Київстар», абоненти «Beeline-Україна» користуються послугами мобільного зв'язку відповідно до їхнього тарифного плану.
ЯК КОРИСТУВАТИСЯ ПОСЛУГАМИ ЗВ'ЯЗКУ В НАЦІОНАЛЬНОМУ РОУМІНГУ?
У зв'язку впровадження змін ПрАТ «Київстар» у наданні послуг абонентам із міжнародним ідентифікатором користувача IMSI, який починається з 255-02, необхідно звернути увагу на те, що:
ЗНАЧОК РОУМІНГУ З КАРТКОЮ «КИЇВСТАР»
Термінал і надалі буде сповіщати про наявність роумінгу, якщо при заміні SIM-картки вам видадуть SIM-картку «Київстар» (ICCID починається з 89380-03, у SPN значиться «Kyivstar») з IMSI білінгової системи «Beeline-Україна» (тобто ідентифікатор користувача починається з 255-02).
Є ймовірність, що після заміни тарифу на деякі тарифи «Київстар» з уже наявною карткою «Київстар» або після її заміни може змінитися ідентифікатор користувача на 255-03 — роумінг зникне.
Роумінґ — процедура надання послуг зв'язку абоненту поза зоною покриття «домашньої» мережі шляхом використання ресурсів базової станції іншого оператора мобільного зв'язку.
Національний роумінґ (національний міжмережний роумінґ) є одним із типів роумінгу, який надає можливість використовувати мережу іншого мобільного оператора всередині тієї ж країни.
Абоненти «Beeline-Україна» — абоненти, які обслуговуються в білінговій системі для окремої групи абонентів із кодом стільникової мережі NDC 68 (міжнародний ідентифікатор користувача стільникового зв'язку IMSI починається з 255-02).
Послуга національного роумінгу в мережах ПрАТ «Київстар» — послуга, що дозволяє абонентам «Beeline-Україна» користуватися послугами зв'язку мережі «Київстар» (мережах стандарту 2G, 3G тощо) на умовах поточних тарифних планів без зміни правил набору номерів і налаштувань послуг.
ЯК ПІДКЛЮЧИТИ ПОСЛУГУ?
Послуга підключена автоматично з 22 листопада 2010 року для всіх абонентів «Beeline-Україна» та при включеній функції автоматичного вибору мережі мобільний пристрій (телефону) за відсутності покриття «домашньої» мережі автоматично зареєструється в мережі «Київстар».
Якщо телефон автоматично не переходить до мережі «Київстар» або мобільний пристрій не підтримує функцію «Автоматичний вибір мережі», а також для того щоб постійно користуватись послугами в мережі «Київстар», необхідно обрати мережу «Київстар» уручну в меню телефону (дивіться довідник користувача телефону або пристрою).
СКІЛЬКИ ЦЕ КОШТУЄ?
Знаходячись в національному роумінгу в мережах «Київстар», абоненти «Beeline-Україна» користуються послугами мобільного зв'язку відповідно до їхнього тарифного плану.
ЯК КОРИСТУВАТИСЯ ПОСЛУГАМИ ЗВ'ЯЗКУ В НАЦІОНАЛЬНОМУ РОУМІНГУ?
У зв'язку впровадження змін ПрАТ «Київстар» у наданні послуг абонентам із міжнародним ідентифікатором користувача IMSI, який починається з 255-02, необхідно звернути увагу на те, що:
- службові номери та послуги «Beeline-Україна» виведені з експлуатації, замість них уведені в експлуатацію службові номери номери та послуги «Київстар» (дивиться довідник абонента «Київстар»);
- заміна SIM-картки з IMSI, який починається з 255-02 (зокрема, картки «Beeline-Україна» і «Київстар») здійснюється в ЦОА Київстар;
- за відключеній послуги «Коригування налаштувань» для користування інтернет-послугами, зокрема, мобільним 2G/3G-інтернетом і обміну MMS-повідомленнями, потрібно використовувати відповідні налаштування послуг для абонентів передплаченого зв'язку «Київстар»:
- MMS-повідомленняНазва з'єднання: Київстар MMS
Канал даних: GPRS
Точка входу (APN): mms
Тип APN: mms
MMSC: http://mms.kyivstar.net
IP-адреса проксі-серверe MMS: 010.010.010.010
IP-порт проксі-сервер MMS: 8080 (для пристроїв з підтримкою протоколу WAP 2.0) або 9201 - Мобільний інтернет (передплата)Назва з'єднання: Київстар Mobile I-Net (PrP)
Канал даних: GPRS
Точка входу (APN): internet
Тип APN: default,supl,hipri
- MMS-повідомлення
- MMS-повідомленняНазва з'єднання: Beeline MMS
Канал даних: GPRS
Точка входу (APN): mms.beeline.ua
Тип APN: mms
MMSC: http://mms/
IP-адреса проксі-серверe MMS: 172.29.18.192
IP-порт проксі-сервер MMS: 8080 (для пристроїв з підтримкою протоколу WAP 2.0) або 9201 - Мобільний інтернетНазва з'єднання: Beeline Mobile I-Net
Канал даних: GPRS
Точка входу (APN): www.beeline.ua
Тип APN: default,supl,hipri
ЗНАЧОК РОУМІНГУ З КАРТКОЮ «КИЇВСТАР»
Термінал і надалі буде сповіщати про наявність роумінгу, якщо при заміні SIM-картки вам видадуть SIM-картку «Київстар» (ICCID починається з 89380-03, у SPN значиться «Kyivstar») з IMSI білінгової системи «Beeline-Україна» (тобто ідентифікатор користувача починається з 255-02).
Є ймовірність, що після заміни тарифу на деякі тарифи «Київстар» з уже наявною карткою «Київстар» або після її заміни може змінитися ідентифікатор користувача на 255-03 — роумінг зникне.
20 вересня 2016 р.
Точки доступу інтернет-послуг «Beeline-Україна» виводяться з експлуатації
30 серпня 2016 р.
Точка доступу інтернет-послуги WAP виводяться з експлуатації
24 квітня 2014 р.
ПрАТ «Київстар» установлює кінцеві строки активації SIM-карток стартових пакетів
3 квітня 2012 р.
Повідомлення про надання телекомунікаційних послуг абонентам ПрАТ «Українські радіосистеми»
3-4 квартал 2011 р.
Упровадження змін у наданні ряду послуг
15 лютого 2011 р.
Нові USSD-коди для перевірки балансів і замовлення послуг
22 листопада 2010 р.
«Київстар» впроваджує послугу національного роумінгу для клієнтів «Beeline-Україна»
15 листопада 2010 р.
Абоненти «Beeline-Україна» зможуть користуватися послугами зв'язку у мережі «Київстар»
21 жовтня 2010 р.
Об'єднання «Київстар» і «Beeline-Україна» — нові можливості розвитку
Точки доступу інтернет-послуг «Beeline-Україна» виводяться з експлуатації
Змінюється з 29 вересня точка доступу (APN) до мережі Інтернет на "www.ab.kyivstar.net" (APN "internet.beeline.ua" виводиться з експлуатації).
ps На практиці також була виведена з експлуатації точка доступу для послуги MMS (APN "mms.beeline.ua").
ps На практиці також була виведена з експлуатації точка доступу для послуги MMS (APN "mms.beeline.ua").
30 серпня 2016 р.
Точка доступу інтернет-послуги WAP виводяться з експлуатації
ПрАТ «Київстар» з 7 вересня зменшує кількість точок доступу (APN) для користування мобільним інтернетом, а саме відключає WAP-точки доступу для абонентів передплаченого зв’язку (зокрема, і для «Beeline-Україна») і контрактних абонентів.
24 квітня 2014 р.
ПрАТ «Київстар» установлює кінцеві строки активації SIM-карток стартових пакетів
Кінцеві строки активації SIM-карток стартових пакетів «Київстар» і «Beeline-Україна» передплаченої форми обслуговування, на яких не було зазначено кінцевого терміну активації, — 30 квітня 2014 рік.
3 квітня 2012 р.
Повідомлення про надання телекомунікаційних послуг абонентам ПрАТ «Українські радіосистеми»
Цим інформуємо про припинення надання послуг рухомого (мобільного) зв'язку ПрАТ «Українські радіосистеми».
Згідно з вимогами законодавства України, послуги рухомого зв'язку абонентам ПрАТ «Українські радіосистеми» надаватимуться оператором телекомунікацій ПрАТ «Київстар»...
Згідно з вимогами законодавства України, послуги рухомого зв'язку абонентам ПрАТ «Українські радіосистеми» надаватимуться оператором телекомунікацій ПрАТ «Київстар»...
3-4 квартал 2011 р.
Упровадження змін у наданні ряду послуг
15 лютого 2011 р.
Нові USSD-коди для перевірки балансів і замовлення послуг
З 22 лютого вступають у дію нові USSD-коди для перевірки балансів і замовлення послуг. Протягом певного часу старі та нові коди діятимуть паралельно, з 5 квітня старі коди припинять свою дію.
Тепер перевірити грошовий баланс можна за номером *111#, грошові бонуси і бонусні хвилини — за номером *119#, перевірка SMS і MMS — *115#, перевірка мегабайтів — *122#. Код для поповнення мобільного рахунку залишається без змін, тобто для поповнення балансу використовуйте інструкцію та код, які вказані на скретч-картах поповнення.
Тепер перевірити грошовий баланс можна за номером *111#, грошові бонуси і бонусні хвилини — за номером *119#, перевірка SMS і MMS — *115#, перевірка мегабайтів — *122#. Код для поповнення мобільного рахунку залишається без змін, тобто для поповнення балансу використовуйте інструкцію та код, які вказані на скретч-картах поповнення.
22 листопада 2010 р.
«Київстар» впроваджує послугу національного роумінгу для клієнтів «Beeline-Україна»
Оператори телекомунікацій «Київстар» і «Beeline-Україна» продовжують процес об'єднання. З 22 листопада для абонентів «Beeline-Україна» впроваджується національний роумінґ у мережі «Київстар».
15 листопада 2010 р.
Абоненти «Beeline-Україна» зможуть користуватися послугами зв'язку у мережі «Київстар»
22 листопада для абонентів мобільного зв'язку «Beeline-Україна» буде відкрито послугу національного роумінгу в мережі «Київстар» (роумінґ —процедура надання послуг зв'язку абоненту поза зоною покриття «домашньої» мережі шляхом використання ресурсів базової станції іншого оператора мобільного зв'язку).
Абоненти можуть продовжувати користуватися всіма послугами зв'язку так само, як і в мережі «Beeline UA» — без зміни правил набору номерів і налаштувань послуг. Послуга національного роумінгу не тарифікується. Тарифікація дзвінків, повідомлень та інших послуг відбувається відповідно до умов поточних тарифних планів абонентів «Beeline-України» і не залежить від того, чи знаходиться абонент у мережі «Київстар» чи у мережі «Beeline-Україна».
Абоненти можуть продовжувати користуватися всіма послугами зв'язку так само, як і в мережі «Beeline UA» — без зміни правил набору номерів і налаштувань послуг. Послуга національного роумінгу не тарифікується. Тарифікація дзвінків, повідомлень та інших послуг відбувається відповідно до умов поточних тарифних планів абонентів «Beeline-України» і не залежить від того, чи знаходиться абонент у мережі «Київстар» чи у мережі «Beeline-Україна».
21 жовтня 2010 р.
Об'єднання «Київстар» і «Beeline-Україна» — нові можливості розвитку
Українські оператори телекомунікацій «Київстар» (ПрАТ «Київстар») і «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком») починають процес інтеграції. Об'єднана компанія буде надавати телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар» і «Київстар-Бізнес».
Вопрос: А что будет с тарифными предложениями? Ведь тарифная политика Beeline отличалась от вашей.
Ответ: Наш принцип — только хорошие новости. Как минимум, до конца 2011 года у абонентов Beeline будут действовать их тарифы. Но уже вместе с этим мы будем выводить специальные предложения для абонентов обеих компаний, для того, чтобы абоненты Beeline захотели перейти в "Киевстар". Это предложения, которые будут включать в себя уже предполагаемую синергию. Ведь "Киевстар" силен и в мобильной телефонии и в мобильном интернете, а Beeline силен в фиксированной связи и домашнем интернете. В дальнейшем мы будем предлагать комбинированную услугу от "Киевстар" и Beeline в одном пакете.
Ответ: Наш принцип — только хорошие новости. Как минимум, до конца 2011 года у абонентов Beeline будут действовать их тарифы. Но уже вместе с этим мы будем выводить специальные предложения для абонентов обеих компаний, для того, чтобы абоненты Beeline захотели перейти в "Киевстар". Это предложения, которые будут включать в себя уже предполагаемую синергию. Ведь "Киевстар" силен и в мобильной телефонии и в мобильном интернете, а Beeline силен в фиксированной связи и домашнем интернете. В дальнейшем мы будем предлагать комбинированную услугу от "Киевстар" и Beeline в одном пакете.
Останнє редагування: