Шановний партнере!
Саме Вас, як координатора, абоненти нерідко турбують, щоб замовити /відключити ту чи іншу послугу. Як часто Вам доводиться знаходити власний час, аби задовольнити «мобільне» прохання колеги-абонента? Чи завжди це своєчасно для Вас та оперативно для абонента?
Розуміючи Ваші потреби, «Київстар Бізнес» впроваджує послугу «Самостійне управління послугами». Заощаджуючи Ваш час, абоненти Вашої корпорації зможуть самостійно підключати /відключати додаткові послуги зв’язку та їх пакети за сервісним номером 477 (безкоштовно в мережі «Київстар»). Виключення: зміна тарифного плану за номером корпоративного підключення й надалі замовляється абонентами через координатора.
З 23-го червня 2011 року послуга «Самостійне управління послугами» автоматично доступна всім абонентам Вашої корпорації. Якщо Ви бажаєте обмежити використання послуги певним абонентам, заявки на відключення приймаються вже зараз:
- через систему «Мій Київстар»;
- за номером 477;
- в центрах обслуговування абонентів «Київстар».
Надалі таким же чином Ви зможете підключити послугу «Самостійне управління послугами» абонентам, яким Ваша організація висловлює довіру.
Відключення /підключення послуги за номерами корпорації здійснюється безкоштовно.
Відповіді на додаткові питання стосовно можливостей послуги «Самостійне управління послугами» Ви цілодобово отримаєте за номерами виділеної лінії для координаторів:
(067) 466 3 466 (безкоштовно в мережі «Київстар»);
(044) 466 3 466 (дзвінки з номерів мереж фіксованого зв’язку та номерів інших операторів мобільного зв’язку – згідно чинних тарифів).
З повагою та побажанням успіхів,
Команда Київстар Бізнес.
приплыли, с начало Микрокредитование теперь этот бред
Саме Вас, як координатора, абоненти нерідко турбують, щоб замовити /відключити ту чи іншу послугу. Як часто Вам доводиться знаходити власний час, аби задовольнити «мобільне» прохання колеги-абонента? Чи завжди це своєчасно для Вас та оперативно для абонента?
Розуміючи Ваші потреби, «Київстар Бізнес» впроваджує послугу «Самостійне управління послугами». Заощаджуючи Ваш час, абоненти Вашої корпорації зможуть самостійно підключати /відключати додаткові послуги зв’язку та їх пакети за сервісним номером 477 (безкоштовно в мережі «Київстар»). Виключення: зміна тарифного плану за номером корпоративного підключення й надалі замовляється абонентами через координатора.
З 23-го червня 2011 року послуга «Самостійне управління послугами» автоматично доступна всім абонентам Вашої корпорації. Якщо Ви бажаєте обмежити використання послуги певним абонентам, заявки на відключення приймаються вже зараз:
- через систему «Мій Київстар»;
- за номером 477;
- в центрах обслуговування абонентів «Київстар».
Надалі таким же чином Ви зможете підключити послугу «Самостійне управління послугами» абонентам, яким Ваша організація висловлює довіру.
Відключення /підключення послуги за номерами корпорації здійснюється безкоштовно.
Відповіді на додаткові питання стосовно можливостей послуги «Самостійне управління послугами» Ви цілодобово отримаєте за номерами виділеної лінії для координаторів:
(067) 466 3 466 (безкоштовно в мережі «Київстар»);
(044) 466 3 466 (дзвінки з номерів мереж фіксованого зв’язку та номерів інших операторів мобільного зв’язку – згідно чинних тарифів).
З повагою та побажанням успіхів,
Команда Київстар Бізнес.
приплыли, с начало Микрокредитование теперь этот бред