Re: Акція "Снігопад подарунків"
Одна моя знайома 6 років користувалася корпоративним МТС від своєї фірми, настали тяжкі часи і фірма закрила корпу. Звісно вона перейшла на передплату і тут почався цирк! На протязі цілого дня я їй розповідав про принципи тарифів передплати, типу : якщо ти поповниш рахунок то тобі надаватимуться 30 хв в мережі щодня, а оскільки ти багато дзвониш по МТС тобі потрібно замовити послугу 2000 хв яка діятиме в період дії послуги супер, окремо буде зніматися абонка по 66 коп/день (тариф енерджі без пзс) і тд. У неї полізли очі на лоба від кількості тарифних нюансів. Завтра, помогай мені Господь, спробую їй розповісти про численні юссд команди. До чого я все це веду, МТС просто дістав своїми заморочками! А акції подібні сабжу цілковита головоломка для пересічного користувача. Від така роду акцій та специфічних МТСовських ЮССДішних гемороїв я починаю розуміти абонентів київстару, там хоч і платиш більше зате голова не пухне від прорахунку тарифних мансів. Особисто я віднедавна користуюсь лайфом та послугою "все включено", заплатив раз на місяць 35 грн і чітко знаю який дзвінок чи смс скільки мені коштуватиме. Стосовно сабжевої порно-акції добавлю ось що, у нас на роботі подекуди немає часу щоб розправити горба, я вже мовчу про відстеження бонусів на телефоні, а після роботи навалюються домашні справи де теж не до телефону. І в такому темпі, я так підозрюю, живе більша частина України. Остапи Бендери із МТСовського маркетинга просікли цю тему і запустили акцію згіно якої абоненти заплатять невеликі гроші, а в замін ніфіга не отримають бо у іншому випадку абонент стає аксесуаром до телефону який повинен постійно сидіти над ним як над малою дитиною.