Rainbow
Отакої
Вже 3й рік приходиться сплачувати деякі рахунки в цьому чудо банку. Доки справи з ним не мав, доти уявлення не мав що це за чудо. Але перший похід туди почав кардинально змінювати уявлення про це чудо. Починалося все банально. Черги і ще раз черги. Приходилось банально годину чекати в черзі і роздивлятись на їхні красиві лозунги в стилі "Вони дбають про нас". А чи так це? Якщо вам прийдеться чекати годину в черзі, то дуже сумнівно що така компанія дбає про клієнтів. Як казав Віктор Суворов "зубастоє міролюбіє". Вже не пригадаю на який точно раз я простояв в черзі і виявилось що такого типу вони сьогодні не проводять. Прийдіть завтра постійте ще. Дуже весело. Підкралася думка що це таке відділення #27 в Голосіївському районі Києва таке гниле. Зайшовши на їхній милий сайт, знайшов ще одне відділення по дорозі. На цей раз 64те. А що там? Одного літнього дня виявилось що каса зараз не працює. Коли буде працювати, не відомо. Оригінально. Банк без каси. Приблизно те саме що автобус без водія. Прийшлось тьопати в сумнозвісне відділення 27. Ближче немає. Але як потім виявилось 64 і 27ме відділення нічим не відрізняється.
Вот про вінницькі філіали мушу сказати що там трішки кращі справи. Принаймі в черзі 15-20 хв. чекав. Єдиний раз мене серйозно "порадували", що бачите у них обмін валют аж з обіду буде працювати тому що немає тої людини яка має внести курси валют. Хороше відкриття. Нічого не скажу більше.
Але те що сталося за вчора і сьогодні ну це вже я просто не міг мовчати. Я цілий день зайнятий і стояти в чергах часу не маю. Вирішив піти з робити трохи швидше щоб здійснити похід в ці руїни совдепії. Взнав що по дорозі відділення #5. Ще глянув на годинник. Було 18:44. А все. Зачинено. Лише клієнтів випускають. Ладно, завтра зранку зроблю. І так треба в ПрокредитБанк заїхати, гроші зняти. І знову 27 відділення. На моє велике здивування черга була ще довша ніж в будні. Вибору нема, прийдеться почекати. Поки чекав відкрили переносну касу, для тих хто прийшов гроші знімати. Як виявилось банкомати гроші не видають сьогодні. При тому зняти можна не більше 1000 гривень. Люди не довольні але нічого не вдієш. Чекавши в черзі до каси звернув увагу на одну жінку, яка була сильно обурена тим що вона не може зняти невелику суму, аж $700. Касир її посилає до банкомата, який нічого не видає. Зрозумівиши що від тої справжньої блондинки нічого не доб'ється, пішла попросили щоб покликали зав. відділенням. Завідуюча теж особливим розумом не блищала і відправляла її на понеділок. Всім навкруги втиралося що з понеділка таких проблем не буде, Це треба вже мати наглості, щоб таке заявляти таке клієнту? Невже вони думають що у людей стільки часу в будні щоб стояти в годинами в черзі в їхньому долбаному банку? Як потім виявилось у цієї жінки великий депозит відкритий. Хоть цим якось хотіла привернути увагу хамського персоналу. Після хвилин 20 вмовляння, таки якусь суму їй видали, Але судячи з виразу її обличчя далеко не ту на яку вона розраховувала. Чи то може її настільки втомило розбиратись з цими хамами? І вот дійшла моя черга. І тут мене чекала просто дивина прибігає мордастий охоронець, на якому не видно ні його бейджика ні він сам не хоче сказати як його звати і завялє "КАСА ЗАКРИВАЄТЬСЯ". Це треба годину прочекати щоб потім перед очима закрити. І ще одне пояснення свого хамства виявляється в суботу взагалі у них працює одна каса і вони роблять велику послугу нам... Дбають більше нічого не скажу..
Якщо до цього дочитаються представники преси, то буду радий надати коментарі. Непогану статтю з декількох таких підбірок можна зробити,
Якщо дочитаються представники ХамлоБанку, то буде дуже цікаво почути їхні оправдання.
Телефон мій: 8 (092) 202 71 99
Також це викладено в моєму журналі: http://oromashka.livejournal.com/5239.html
Вот про вінницькі філіали мушу сказати що там трішки кращі справи. Принаймі в черзі 15-20 хв. чекав. Єдиний раз мене серйозно "порадували", що бачите у них обмін валют аж з обіду буде працювати тому що немає тої людини яка має внести курси валют. Хороше відкриття. Нічого не скажу більше.
Але те що сталося за вчора і сьогодні ну це вже я просто не міг мовчати. Я цілий день зайнятий і стояти в чергах часу не маю. Вирішив піти з робити трохи швидше щоб здійснити похід в ці руїни совдепії. Взнав що по дорозі відділення #5. Ще глянув на годинник. Було 18:44. А все. Зачинено. Лише клієнтів випускають. Ладно, завтра зранку зроблю. І так треба в ПрокредитБанк заїхати, гроші зняти. І знову 27 відділення. На моє велике здивування черга була ще довша ніж в будні. Вибору нема, прийдеться почекати. Поки чекав відкрили переносну касу, для тих хто прийшов гроші знімати. Як виявилось банкомати гроші не видають сьогодні. При тому зняти можна не більше 1000 гривень. Люди не довольні але нічого не вдієш. Чекавши в черзі до каси звернув увагу на одну жінку, яка була сильно обурена тим що вона не може зняти невелику суму, аж $700. Касир її посилає до банкомата, який нічого не видає. Зрозумівиши що від тої справжньої блондинки нічого не доб'ється, пішла попросили щоб покликали зав. відділенням. Завідуюча теж особливим розумом не блищала і відправляла її на понеділок. Всім навкруги втиралося що з понеділка таких проблем не буде, Це треба вже мати наглості, щоб таке заявляти таке клієнту? Невже вони думають що у людей стільки часу в будні щоб стояти в годинами в черзі в їхньому долбаному банку? Як потім виявилось у цієї жінки великий депозит відкритий. Хоть цим якось хотіла привернути увагу хамського персоналу. Після хвилин 20 вмовляння, таки якусь суму їй видали, Але судячи з виразу її обличчя далеко не ту на яку вона розраховувала. Чи то може її настільки втомило розбиратись з цими хамами? І вот дійшла моя черга. І тут мене чекала просто дивина прибігає мордастий охоронець, на якому не видно ні його бейджика ні він сам не хоче сказати як його звати і завялє "КАСА ЗАКРИВАЄТЬСЯ". Це треба годину прочекати щоб потім перед очима закрити. І ще одне пояснення свого хамства виявляється в суботу взагалі у них працює одна каса і вони роблять велику послугу нам... Дбають більше нічого не скажу..
Якщо до цього дочитаються представники преси, то буду радий надати коментарі. Непогану статтю з декількох таких підбірок можна зробити,
Якщо дочитаються представники ХамлоБанку, то буде дуже цікаво почути їхні оправдання.
Телефон мій: 8 (092) 202 71 99
Також це викладено в моєму журналі: http://oromashka.livejournal.com/5239.html