Купив стартовий пакет у тарифі "29+" в ЦОА. Активував, перевів у тариф "29". Поповнив на 5 грн. Здійснив 2-3 короткі дзвінки на різні номери оператора "Київстар". Через півтори години номер заблокували. Фродом не займався. От такі справи.
P. S. Дзвоню до оператора, залишаю заявку на розблокування. Вона - "ОК, чекайте добу", а потім починає впарювати мені послугу "Автовідповідач".
Вчора ходив в ЦОА, написав заяву. Сьогодні вранці номер розблокували.
Уф, це виглядає принизливо, коли тебе якийсь менеджер майже допитує:
А ви нічого протизаконного не робили, бонуси не накручували, довгих дзвінків на інші мережі не робили, бонусів із послуги "Домашній інтернет" не переказували (а, може, десь в інтернеті купили)?
.
Бляха-муха! Чого я повинен виправдовуватись, коли нічого протизаконного не вчинив!? Я просто прочитав уважно умови тарифу на сайті, купив стартовий пакет в ЦОА, активував і здійснив декілька коротких дзвінків в мережі "Київстар", щоб повідомити свій новий номер.
А де ж презумпція невинуватості?
Та як із таким відношенням до абонентів Компанія хоче нарощувати абонентську базу!? Та будь-яка нормальна людина після такого не буде рекомендувати послуги компанії своїм знайомим і друзям.
Запитую в менеджера: "Яка причина блокування", а він - "Не знаю, ми номери не блокуємо". Тоді питається якого чорта влаштовувати допит, коли до блокування відношення ніякого не маєте?
Вирішив для себе, що коли ще раз заблокують сім-карту, то більше в ЦОА не піду.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
В зв'язку із цим виникає питання до форумчан:
"Як користуватися сім-карткою "Київстару", щоб її не заблокували?" Тему я прочитав всю, але зрозумілої відповіді не знайшов.