Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
осуждение приМатбанка

вчера вечером/ночью было тоже самое... мне аж пришлось звонить в КЦ, а то там ППц что выдавало...
 

freelancer

третий прохиндей
Реєстрація
02.05.10
Місто
Донецкая обл.
Телефон
Nokia X1
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня был в банке где производил платёж и просил разъяснить, что у меня случилось, и почему именно со мной?! Так вот услышал, что такие ситуации не редкость и что при выполнении платежей, иногда, происходят потери сигнала во время оплаты... и это не зависит даже от поступивших смс с данными об успешной оплате....:( Самое главное узнал что: Внимание! - в полученном чеке внизу, где прописано: "Результат" должно быть написано "Успешно", у меня в чеке значиться - "Принято в обработку", поэтому платёж не считается проведенным сразу и может не осуществиться вообще...:mad: Может мой случай поможет кому-то избежать подобных ситуаций и не даст возможности попасть в "просак" при оплате по всяким кредитам (успеть вписаться с оплатой 3-4 дня), смотрите что написано в чеках и старайтесь всегда быть готовыми к таким вот "багам". А лучше, если погашать полностью, то за месяц раньше - для перестраховки, всякое бывает!;)
P/S: Может такой ситуации можно избежать, если платить через кассу, но в моём случае я опробовал бесплатную систему оплаты и выявил "баги", которые могут помочь как сэкономить, так и увеличивают риск попасть на просрочку платежа даже если деньги внесли вовремя! Выбирать вам!
Для себя я уже решил, что не буду больше связываться со всякими рассрочками и т.д..;)
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Стояла в очереди сегодня к "эстонскому" терминалу, связь наверное через мобилу ЖПРС))
Девушка погашала кредит, потому как вбивала номер счета с кредитного договора...
Комиссия 3 грн! :eek: С каких это пор? Давно? Что то новое для меня...

Добило то как запрограммирован терминал.
Ну то что он проводил любую операцию в три раза дольше по три раза переспрашивая "ВЫ еще тут?" это ладно, на стадии поиска номера карты, или договора, или номера карты, если пополнение по номеру, но вот нафиг переспрашивать "Вы еще тут?" если в терминал уже скормлено несколько сотен?
Интересно, если кто то провтыкает и не подтвердит что он еще ТУТ и что, куда денутся деньги?)))
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
приМат

"эстонцы" через один терминал, а бывают ещё и банкоматы "прибалты"... там вообще ппц... :mad:

Добавлено через 1 минуту
borov, это можно клюнуть и мне??? 25-го обычно вношу деньги на кредитки... такой максимализм может плохо закончиться?
 
Останнє редагування:

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

в полученном чеке внизу, где прописано: "Результат" должно быть написано "Успешно", у меня в чеке значиться - "Принято в обработку", поэтому платёж не считается проведенным сразу и может не осуществиться вообще...:mad:
Поэтому я улыбаюсь с тех персонажей , которые "берегут природу":)
Было у меня пару раз подобное "принято на обработку". Решалось в 1,5дня: 0,75дня я с ботами чатился, остальные 0,75дня - получатель платежа.

Добавлено через 31 секунду
[MENTION=9379]Слон[/MENTION],может и случится 99,99%. На то и расчет.
 
Останнє редагування:

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Поэтому я улыбаюсь с тех персонажей , которые "берегут природу"
Перед тем как распечатать чек, вам демонстрируется на экране его точная копия. так что если читать умеете и найдете там знакомые буковки "Успешно" то можно потом его и не печатать. А вот если кому то посылаете деньги то тут без вариантов. Не печатать чек можно только если пополняете свои личные карты.
 
Реєстрація
20.05.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Предлагаю делать пробный выстрел на 2 рубля.
 

СЛон

коментатор
Реєстрація
17.02.12
Місто
Київ та передмістя
Телефон
nokia+sony
осуждение приМатища

меня ВООБЩЕ бесит:mad: вопрос о чеке... это же ппц... тут бабки, а они чек жмут:confused:... это как квитанция с гарантией, что ты засунул деньги НЕ в игровой автомат... ну и приМат...:dash1:
 

stama

Заблокирован
Реєстрація
27.10.07
Місто
Гурзуф
Телефон
Nokia E66 Life, iPad 3 КС
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

я почти никогда не беру чек, один раз получатель попросил копию - подошел в отделение, назвал сумму и примерное время пополнения и через 5 минут копия чека была у меня
 

stama

Заблокирован
Реєстрація
27.10.07
Місто
Гурзуф
Телефон
Nokia E66 Life, iPad 3 КС
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ну разницы нет, терминал стоит в отделении, и мимо него кажд день хожу. ну кому далеко - можно брать чек только если платишь на чужую карту, просто многие не знают, что если чек терминал зажал - можно взять копию
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ну разницы нет, терминал стоит в отделении, и мимо него кажд день хожу. ну кому далеко - можно брать чек только если платишь на чужую карту, просто многие не знают, что если чек терминал зажал - можно взять копию
Ну почему-то когда при мне в банк пришла пара, и стала жаловаться, что у них не зачислились деньги через терминал, то операционист первое, что спросил: "а где ваш чек?".
 

freelancer

третий прохиндей
Реєстрація
02.05.10
Місто
Донецкая обл.
Телефон
Nokia X1
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

я почти никогда не беру чек, один раз получатель попросил копию - подошел в отделение, назвал сумму и примерное время пополнения и через 5 минут копия чека была у меня
Если дело идёт о приличной сумме и в системе может случиться бог весть что , вам скажут что ничего не видно и... - вам просто останется винить не банк, а себя! Не стоит думать, что с вами такого не случиться...в условиях прописано ведь, что банк не несёт ответственности за сбои и т.д и т.п, т.е клиент отвечает за ВСЁ сам!;)
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

то операционист первое, что спросил: "а где ваш чек?".
Гы)) А это удивительно?))) Они еще и не такое могут спросить. Если без чека то это ж сколько лишних кнопочек надо набрать в программке операциониста, что бы найти то пополнение что совершали люди)))
Она надеялась видать тоже заветные буковки типа "Успешно" и "в Обработке" сразу увидеть. :rolleyes:
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Если дело идёт о приличной сумме и в системе может случиться бог весть что , вам скажут что ничего не видно и... - вам просто останется винить не банк, а себя! Не стоит думать, что с вами такого не случиться...в условиях прописано ведь, что банк не несёт ответственности за сбои и т.д и т.п, т.е клиент отвечает за ВСЁ сам!;)

У меня раз провисло 6200 грн при пополнении через басс - просто свет мигнул и коробка перезагрузилась. Никакого чека понятное дело не получил. Даже сумму мог сказать приблизительно, ибо намеревался пополнить свой счет на 8600 грн, но не был уверен, что вытянул из кошелька точно. Так самое интересное, что даже не пришлось заявление писать, достаточно было заявки на поддержку - зачислили на счет через 4 дня. Хотя конечно было как то стремно :). Так что не все так печально в привате.
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

"Результат" должно быть написано "Успешно"
Дополнительно сообщу, что ещё код результата операции должен быть "0".
У меня когда-то была ситуация... Результат = "Успешно", код результата операции = "4".
Как мне пояснили, во время окончания запроса произошёл сбой.
В результате деньги зачислялись в течение 3 рабочих дней после инкассации терминала.
Будьте бдительны, проверяйте, чтобы результат = "Успешно" и код результата операции = "0".

Добавлено через 3 минуты
достаточно было заявки на поддержку
Кстати, да. В случае сбоев достаточно только в поддержку сообщить и подождать несколько дней. Обычно всё разруливается без проблем.
 
Останнє редагування:

stama

Заблокирован
Реєстрація
27.10.07
Місто
Гурзуф
Телефон
Nokia E66 Life, iPad 3 КС
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ну почему-то когда при мне в банк пришла пара, и стала жаловаться, что у них не зачислились деньги через терминал, то операционист первое, что спросил: "а где ваш чек?".
так правильно, без чека ситуация не рассматривается. нет чека - сначала восстановите копию, потом предъявляйте. и операционист сам по себе не сможет сделать копию.
а кто думает, что чек - это доказательство платежа как такового, то он не является фискальным документом, на нем нет печатей или подписей и юридической силы он не имеет. на любом принтере можно распечатать какой угодно чек, он будет иметь силу только если привязан к проведенной операции

Если дело идёт о приличной сумме и в системе может случиться бог весть что , вам скажут что ничего не видно и...
в этом случае чек не поможет
 
Зверху