Mihajlych, Але це не означає, що коли "Київстар стає Білайн, щоби драти ще більше шкур у своїх абонентів", туди потягнуться люди. Короткочасний демпінг, ІМХО, можна дуже гарно присікти: самим скинути ціни. І я не думаю, що МТС і Лайф так не зроблять. На відміну від UMC->MTS у КСа до цього часу база не падала катастрофічно, в нього не було підмоченої репутації з періодичними косяками на комутаторах і білінгу. В КС при вищих цінах нормальний сервіс, адекватна підтримка СС(поки що), теоретично питання вирішуюються більш злагоджено (це з мого власного досвіду користування, так що не треба кидати камінцями, що я когось вихваляю: ну подобається мені більше, як зі мною спілкуються в ЦОА і по 466, ніж по 111, що з того?), тобто, в КС база більш консервативна, інертна. І коли її вже дуже розбурхати, то навряд чи потім збереш назад. Принаймні, МТСу ребрендінг не допоміг: до 20 млн вони дотягнулись тільки через 5,5 років після ребрендінгу. І то, мабуть, через шарову внутрімережу і роздачу халяви (мені двічі смс приходило з шаровими 3 гривнями) - ІМХО