Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

D. Shmurge

Слава Украине!
Реєстрація
15.04.10
Місто
Харьков
Телефон
Samsung E1182 (2 сим)
Re: Восстановление сим-карты МТС

Замену можно сделать прямо в магазине, без звонка в ЦОА.
В крайнем случае можно перезвонить прямо оттуда.
Я так понял что не то что можно звонок сделать оттуда, а это по-любому придётся делать. Сталкиваясь с этим не впервые , поэтому и спрашивал. Вот опять заставили звонить прямо оттуда.


Пластик - имеется в виду упаковка старпака? Если да, то этого достаточно на прямом контакте (в фирменном магазине).
Как результат - им пофиг этот пластик, ведь звонить всё равно заставили.


Что, правда, что в подобном центре работник зала не видит инфы по номеру, а поэтому не может принять никаких заявок?
 

casa

Заблокирован
Реєстрація
27.02.12
Місто
Кременчук
Re: Восстановление сим-карты МТС

сейчас пытаюсь восстановить симку. пластика нет. спрашивают куда звонил за последние 1,5 (!) месяца. У меня с этой симкарты было пару звонков за июнь на левые номера а постоянным абонентам не звонил вообще. И что теперь?
 

D. Shmurge

Слава Украине!
Реєстрація
15.04.10
Місто
Харьков
Телефон
Samsung E1182 (2 сим)
Re: Восстановление сим-карты МТС

casa, если там нет денег на счёте, сразу покупай новый номер.
 
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Re: Восстановление сим-карты МТС

Что, правда, что в подобном центре работник зала не видит инфы по номеру, а поэтому не может принять никаких заявок?

Информация у них есть, но создать заявку для дальнейшей обработки могут единицы.
 

v_2

Реєстрація
14.03.12
Місто
Kiev, UA
Re: Восстановление сим-карты МТС

сейчас пытаюсь восстановить симку. пластика нет. спрашивают куда звонил за последние 1,5 (!) месяца. У меня с этой симкарты было пару звонков за июнь на левые номера а постоянным абонентам не звонил вообще. И что теперь?
Сохраняя все чеки, начать вести журнал по sim-картам:
1) дата и время:
1.1) активации номера;
1.2) изменения тарифного плана;
1.3) активации / подключения услуг;
1.4) пополнений и их суммы;
1.5) звонков и номеров, на которые они в основном совершались*.
*За текущий год: в сентябре 2008 г., когда восстанавливал украденный с трубкой у мужа сестры номер, оператор кол-центра сказала, что ей доступна информация только с 01.01.2008. Может сейчас им видна и за больший период, чем за текущий год.

Добавлено через 3 минуты
Информация у них есть, но создать заявку для дальнейшей обработки могут единицы.
За какой период сейчас доступны данные по номерам сотрудникам кол-центра с минимальным и максимальным уровнем доступа? И совпадают ли эти сроки с таковыми для сотрудников ЦОА?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
11.07.12
Місто
Херсон
Re: Восстановление сим-карты МТС

Интересно в каком это магазине есть эти карты в Херсоне?

Вот сегодняшний разговор со службой поддержки (только что)
"Іра:
Добрый вечер, Андрей.
Іра:
С удовольствием Вас проконсультирую.
Іра:
Вы пользуетесь контрактным подключением или предоплаченным номером?
андрей:
Меня интересует вопрос. Есть ли 10 емкость карты в Херсоне
андрей:
?
Іра:
Ожидайте, пожалуйста, сейчас я проверю информацию.
Іра:
Благодарю за ожидание.
Іра:
Андрей, в официальном представительстве карты в наличие нет.
Іра:
Вы можете к нам обратиться в рабочее время для того, чтобы мы в магазине уточнили когда появится карта."
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Восстановление сим-карты МТС

Если что, карты уже в магазине
Спасибо за информацию. Сегодня восстановил номер.

Добавлено через 3 минуты
С момента заявки прошло бельше месяца. Новую заявку не подавал, - вывод: срок действия заявки на восстановление больше 30 дней.
 
Останнє редагування:

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: Восстановление сим-карты МТС

С момента заявки прошло бельше месяца. Новую заявку не подавал, - вывод: срок действия заявки на восстановление больше 30 дней.

Это больше исключение, чем правило. Людской фактор обработки заявок.
 
  • Like
Реакції: al-m

Atlanta.vs

Заблокирован
Реєстрація
05.10.12
Місто
Первомайск
Re: Восстановление сим-карты МТС

Подала заявку на востановление дубликата сим карты 11.10.2012,сказали через пол часа идите забирайте.Пошла 13.10.2012 через день.В Ц.О стали говорить: заявка просрочена востановление не возможно,звоню на Киев отвечают всё возможно сходите завтра,иду сегодня 14.10 в Ц.О -уже говорю не номер телефона,а номер емкости,отвечают:номер емкости есть,а заявки нет,у нас не обновлены данные,и почему то не обновляются,звоним на Киев-отвечают сотруднику обновляйте данные,ну и сотрудник выдал мне:приходите через день>два,или неделю,возможно и выдадим,нормально...пере хотела я иметь сотрудничество с этим вечно не доступным мтс.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Восстановление сим-карты МТС

[MENTION=10728]Atlanta.vs[/MENTION], а не пробовали обратится в другое представительство компании?
 

Atlanta.vs

Заблокирован
Реєстрація
05.10.12
Місто
Первомайск
Re: Восстановление сим-карты МТС

[MENTION=10728]Atlanta.vs[/MENTION], а не пробовали обратится в другое представительство компании?

Главный офис посещали так же:и ответ тот же на сегодняшний день "данные не обновляются" вот вам и пол часа,на сегодняшний день я без сим карты
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Восстановление сим-карты МТС

C 26 октября 2012 года были внесены изменения в систему восстановления SIM-карты:
  • при подачи заявки с номера, по которому Вы будите восстанавливать, то оператор принимает только заявку на обновление SIM-карты и при этом новая карта начинает работать в течении нескольких минут после её получения (а старая карта до выдачи карты не блокируется;
  • при подачи заявки с другого номера, то оператор делает заявки на блокировку старой карты (доступны входящие и исходящие на 111) и получение новой карты, которая с момента получения её в магазине заработает в течении суток (если после получения карты Вы со старой позвоните на 111 и подадите заявку на активацию новой карты, то новая карта заработает в течении 30 минут).
p.s. [MENTION=64]Alex[/MENTION], предлагаю добавить эту инфу в шапку.
 
Реєстрація
22.05.12
Місто
Алчевск
Re: Восстановление сим-карты МТС

На днях восстанавливал припейдную симку посредством http://www.mts.com.ua/rus/form_zamina.php Поразило то, что после идентификации (ответов на вопросы), оператор спрашивает серию, номер паспорта и место прописки. Зачем спрашивать прописку, если есть серия и номер паспорта? :dash1: Они ж не могут совпадать у двух и более людей! Соответственно никто кроме меня не сможет получить симку по указанной серии и номеру паспорта. Идиотизм!
 
Реєстрація
11.03.13
Місто
Украина, Луганск
Re: Восстановление сим-карты МТС

Дополню.Смотря какой вменяемый оператор попадется.Кум, который в гости приехал из Тернопольской области,был больше года на заработках за границей.И его симка в ротминге сразу успешно сдохла с минусом на балансе.Как только он приехал,я ему МТС Украинский дарить,но знают же его знакомые/друзья старый номер,и звонили,(и я в том числе) соответственно на него.А там аут...Звонок на 111,оператор Ярослава приняла заказ в пятницу,озвучила норматив восстановления в 4 дня.И вчера старый номер кума успешно включился. P.S.Это как в Приватбанке,лотерея,попадешь на нормального оператора,и он все сделает. Невменяемый же оператор будет рвать связь. P.P.S.Как и оператор МТС.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Реєстрація
22.05.12
Місто
Алчевск
Re: Восстановление сим-карты МТС

MASolomko, скорее всего.

У нас в стране как всегда всё через (_о_) Можно заказать восстановление сим-карты назвав лишь ivr пароль, но забрать подобным способом ее нельзя. Получается, что в телефонном режиме по паролю меня можно идентифицировать как владельца, а в ЦОА нет? "Хороший" закон. Купить обезличено симку можно, а восстановить - нет. Идиотизм. С такими темпами скоро придется предъявлять паспорт при проверке билетов в общественном транспорте, вдруг талончик не мой. Значит платить бабос обезличено можно, а если тебе что-то нужно, то неси паспорт. Гениально!
 
Останнє редагування:
Зверху