Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Re: потерял симку help

Не, Мы говорили может ли быть 95 припейдом. Ответ на фото. Может часть карт и перепрошили на 96 я не спорю, но за свою работающую в 95-ой емкости я и получил на замену такую же карту 95 емкости. Припейдные карточки 95 серии есть и они не перепрошивались на 96 емкость. Уж можеш мне поверить!

Все, здесь сдаюсь :eek: Таки да, небольшая партия осталась в 95-м. Это исключение из правил, но оно имеет место быть.

А может всеже для припейда это часть номера, а для контракта это серия ? ;)

Логика у предоплаты и контракта разная. Контрактная карта по умолчанию свободна и может быть связана с любым номером того же HLR. Такой же принцип справедлив для предоплатной подменки. А вот для старпака эта цифра совпадает в трех идентификаторах, пока не произойдет замена сим-карты. Или пока не внедрен DSA ;)

Про KI согласен. Но с ICCID это тоже связано

Я к тому, что если у 11 карт (перевыпущенных) будут разные KI, то работать будет только последняя. А они в любом случае будут разные.
Или я неправильно понял вопрос?

Да, проблема только 10-ки.Так все же что такое 020, 080 и 060 ?

020 и 080 - не используются, 060 - раньше был Джинс, теперь просто предоплата[/QUOTE]

Файлообменник уже заработал, можешь глянуть часть моей коллекции - http://red-forum.com/showpost.php?p=566014&postcount=99 думаю по МТС тоже увидишь некоторые интересные карточки.

Спасибо, гляну
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Восстановление сим-карты МТС

пришел ответ

Ваше обращение рассмотрели в Центре обслуживания абонентов.
Ознакомьтесь, пожалуйста, с интересующей Вас информацией.

По информации, полученной от сотрудников магазина-салона МТС, в ближайшее время будет поставка сим-карт.
Возможно, что в партии будут сим-карты 10-ой номерной емкости.
Просьба обратиться к концу недели в ЦОА в телефонном режиме и уточнить наличие сим-карт.

Благодарим Вас за внимание к нашему сайту.
 

v_2

Реєстрація
14.03.12
Місто
Kiev, UA
Re: потерял симку help

<…> для людей проще, чтобы ICCID и IMSI были похожими. Именно поэтому обычно при заказе SIM-карт оператор просит, чтобы у них совпадали, к примеру, последние 10 цифр IMSI и Individual ID в ICCID.
http://pro-gsm.info/imsi-iccid.html
 
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Re: потерял симку help

<…> для людей проще, чтобы ICCID и IMSI были похожими. Именно поэтому обычно при заказе SIM-карт оператор просит, чтобы у них совпадали, к примеру, последние 10 цифр IMSI и Individual ID в ICCID.
http://pro-gsm.info/imsi-iccid.html

Оператор не просит, он предоставляет производителю входные данные.
И от того что в этих данных прописано и будет понимание "совпадут или нет".
 

jjt

Реєстрація
17.05.11
Місто
РК
Телефон
е52, mega 6.3
Re: Восстановление сим-карты МТС

Звонить 111, пункт 4 - 2 - 1 и назвать IVR пароль. Затем назвать паспортные данные и можно идти а симкой. Если блокировать старую симку через оператора, тогда за новой симкой можно идти только через 2 дня, если ее не блокировать, тогда можно сразу после подачи заявки.
Оператор тебе должен продиктовать номерную емкость (челар) и номер заяви. Заявка действует 30 дней с момента подачи.
посоветуйте пожалуйста как сейчас быстрее и с наименьшим гемором заменить сим?
звоню 111 : все операторы не операторы..
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Восстановление сим-карты МТС

555

Добавлено через 31 секунду
Я до сих пор не могу востановить номер.
 
Останнє редагування:

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: Восстановление сим-карты МТС

Идти в самый центральный ЦОА из доступных. У них есть прямая связь с космосом экспертом каллцентра по восстановлению.
 

jjt

Реєстрація
17.05.11
Місто
РК
Телефон
е52, mega 6.3
Re: Восстановление сим-карты МТС

Я до сих пор не могу востановить номер
ну спасибо, утешили:)
Идти в самый центральный ЦОА из доступных. У них есть прямая связь с космосом..
проблема с дозвоном решилась дозвоном с другой сим, извиняюсь за товтологию..(неужели первая сим как-то провинилась, что нельзя было с нее дозвониться до живого оператора..)
 

Tig-Ra

Заблокирован
Реєстрація
19.08.09
Місто
Севастополь
Re: Восстановление сим-карты МТС

а как восстановить Партнерский, карта протерлась от перестановок, как получить новую симку
 

casa

Заблокирован
Реєстрація
27.02.12
Місто
Кременчук
Re: Восстановление сим-карты МТС

в июне восстанавливал симкарту. сначала позвонил на 111, оставил заявку на замену, но не смог назвать 5 номеров на которые звонили (симкарте был всего месяц и звонки были всего на 3 номера). Плюнул, пошел с документами в СЦ, там восстановили в течении 3 минут ничего не спрашивая, по предьявлению паспорта и кодов от симкарты.
 

jjt

Реєстрація
17.05.11
Місто
РК
Телефон
е52, mega 6.3
Re: Восстановление сим-карты МТС

в саломаге Алло при выдаче сим на вопрос "зачем копировать паспорт?не достаточно ли его просто сверить с заявленным?" ответили, что заплатят штраф мтсу 600грн за неполный комплект документов..интересно они прогнали или это на самом деле? или в цоке тоже копируют паспорта?
 

v_2

Реєстрація
14.03.12
Місто
Kiev, UA
Re: Восстановление сим-карты МТС

<...> в цоке тоже копируют паспорта?
В сентябре 2008, когда восстанавливал в ЦОК на Крещатике, 15 предоплатный номер - не копировали, а только посмотрели паспорт.
При заключении контракта - три страницы.
P.S. Пусть форумчане поделятся свежим опытом замены карты.
Даже если бы в ЦОКе тогда скопировали паспорт и, наверно, зарегистрировали номер в своей системе на меня, то с сентября 2009 та информация стала неактуальной: симкой пользуется моя тетя.
 
Останнє редагування:

jjt

Реєстрація
17.05.11
Місто
РК
Телефон
е52, mega 6.3
Re: Восстановление сим-карты МТС

..
а в наши дни :))?
зы.хотя с другой стороны, это копирование по-моему смысла никакого не имеет для них, т.к за симкой можно отправить совершенно левого человека (если у хозяина допустим времени нет ходить..)
 

volga

Заблокирован
Реєстрація
14.02.12
Місто
Киев
Re: Восстановление сим-карты МТС

никаких копий, менял две карты в разных местах
 
  • Like
Реакції: jjt

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: Восстановление сим-карты МТС

Кратко изложу саму процедуру.

Номер можно восстановить двумя способами.

1. Взять упаковку пакета, карт-холдер (с пин пак кодами) и подойти в официальное представительство (не дилера). Возможно дилеры уже некоторые могут также оформить по остаткам от пакета. Представитель МТС отксерит паспорт и остатки от пакета и произведет замену. Могут задать вопросы по номерам, по имэй телефону и прочие – зависит от представителя.

2. Позвонить по номеру 111 или 555 и оставить заявку на восстановление. Если установлен IVR пароль – достаточно назвать только его и паспортные данные. Если пароля нет – то 3 (иногда просят 5) последних вызова, сумма на счету, дата и сумма последнего пополнения, дата активации пакета и тарифный план, возможно будет вопрос менялся ли тарифный план. Также возможны вопросы по дополнительным номерам, услугам и акциям подключенным.

Оператор должен сообщить Вам номер заявки и номер емкости Вашей сим карты. Эти данные Вы записываете. Оператор может подсказать если ли болванка с данной емкостью в официальном представительстве в Вашей городе. Они видят только остатки по официальным представительствам, дилеров они не видят. Если нужно запрашивайте у операторов телефоны дилеров и звоните им, а то на сайте МТС только адреса.

Если Вы оставляете заявку на блокировку номера – то восстановить карточку можно только через 2 суток. Если Вы оставляете заявку на восстановление без блокировки номера (номер будет присвоен старой карточке до момента получения новой) - получить дубликат карточки можно сразу после получения заявки. В данной ситуации старая карточка блокируется в момент получения новой.

После оформления у оператора заявки – она действует 30 дней. Затем она аннулируется. Возможно срок сейчас изменили.

Получить дубликат карточки можно у дилеров или в официальных представительствах.

Официальные представительства - выбор карточек должен быть больше, как правило они следят за всеми емкостями. Из-за большого оборота восстановлений – у них болванок старого образца мало, в основном новые с услугами клик и прочие. Хотя могут попадаться еще болванки ЮМСИ и Джинс. В одной емкости может быть несколько разновидностей карточек, представители берут ближнюю карточку, а дальние долго лежат. Вывод – если нужна карточка старого образца – запрашивайте, возможно она есть.

Представителю МТС называете номер заявки и емкость – получаете карточку. Все зависит от представителя МТС, одни могут ксерокопировать документы, а другие нет.

Правильная процедура восстановления: распечатываются две заявки которые составил по телефону оператор. В заявках отображен номер вашей заявки, емкость карты, паспортные данные, дата составления, серийный номер старой карты. Подписываете обе заявки и отдаете представителю. На обратной стороне одной из них ксерокопируются Ваша первая страница паспорта. Вы заверяете подписью ксерокопию паспорта и подписываете заявки. На заявках ставят печать и одну заявку вместе с дубликатом карты возвращают Вам.
Процедура, при которой представителю лень работать: сообщаете номер заявки и емкость карты. Он смотрит паспорт и выдает дубликат.


Получение дубликата у дилеров:

Все зависит от дилера! Наличие карточек, будет ли он тратить свое время на поиск нужной карточки или скажет что ее нет и прочее…
У дилеров установлено упрощенное ПО по дубликатам карточки. Называете восстанавливаемый номер, дилер видит заявку по этому номеру и производит восстановление. Иногда просят назвать номер заявки и емкость. Как правило все дилеры снимают копию с документов. Некоторые через сканер – и потом распечатывают – и копия остается у них в компьютере )) Некоторые только первую страницу, а некоторые весь паспорт и код еще требуют. Идентификационный код не нужно давать! Иногда распечатывают для Вас заявку, а иногда и это не делают. Затем Вы получаете дубликат и уходите.

Далее документы лежат у них. Они могут их передавать в МТС, а могут и не передавать. По контрактникам – система другая, а до место восстановление припейда - возле двери ))


Если Вы восстановили номер на паспортные данные, оператор это увидит, но у него не будет паспортных данных человека на которого восстановили номер и следовательно не будет номер присвоен к паспорту. Заявки на восстановление закрываются и попадают в архив.
 

jjt

Реєстрація
17.05.11
Місто
РК
Телефон
е52, mega 6.3
Re: Восстановление сим-карты МТС

большое спасибо за такой развернутый и подробный ответ
немного не понятно это :
Если Вы восстановили номер на паспортные данные, оператор это увидит, но у него не будет паспортных данных человека на которого восстановили номер и следовательно не будет номер присвоен к паспорту.
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Восстановление сим-карты МТС

[MENTION=10]BeePlus[/MENTION] и [MENTION=64]Alex[/MENTION], предлагаю ценное сообщение Yarik'a добавить в шапку под сполер и её желательно закрепить :)
 

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: Восстановление сим-карты МТС

э.... Я тогда перепишу и ошибки исправлю
 
  • Like
Реакції: Howl
Зверху