Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

Alex

Модератор
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Дніпро
Телефон
Huawei P60 Pro
Re: Восстановление сим-карты МТС

Yarik, маякни как исправишь, а то я уже добавил
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Восстановление сим-карты МТС

В чем проблема наличия 10 емкости? 25 дней нет емкости.

Киев тоже морозит с ответом
К сожалению, в настоящее время в официальном представительстве компании МТС в Херсоне отсутствуют sim-карты 10-ой номерной емкости.
Предлагаем обратиться повторно позже.

Приносим извинения за возможные неудобства.
=========================================
C уважением,
Центр обслуживания абонентов.
 
Реєстрація
11.07.12
Місто
Херсон
Re: Восстановление сим-карты МТС

Да нет в Херсоне этой емкости!
Задолбали!
Я уже психанул у них на сайте с оператором ругался.
Привожу наш разговор:
"
11.07.2012 20:30
Андрей:
Вопрос по восстановлению номера

Ласкаво просимо, Андрей! Ваше питання переадресоване в групу, яка обслуговує Загальні питання. Залишайтеся онлайн, поки оператор відповість на Ваше питання.


На жаль, наразі вільних операторів немає. Будь ласка, залишайтеся на зв'язку, Ваш запит буде опрацьовано.


Вас обслуговує оператор Наталія. Зараз в чаті: Наталія, Андрей.

Наталія:
Здравствуйте, Андрей!
Наталія:
Чем могу Вам помочь?
Андрей:
подскажите в херсоне есть в наличии номерная емкость карты 10?
Наталія:
Сейчас проверю, подождите, пожалуйста.
Наталія:
Спасибо за ожидание, Андрей. Данных SIM-карт нет в наличии.
Андрей:
больше месяца нет карты!!!!!
Андрей:
мне что переходить на других операторов?
Андрей:
Заявляли , что восстановят в течении 30 дней! Уже прошло гораздо больше!!!
Андрей:
Я так понимаю, что карту уже не восстановят?
Андрей:
ТО что заявляли МТС официально - жто просто обман?
Наталія:
Андрей, я зафиксирую заявку. Напишите, пожалуйста, свой номер телефона, номер, который Вы желаете восстановить и адрес, по которому обращались.
Андрей:
восстановить надо - 050*****
Андрей:
мой номер - 050*******
Андрей:
Херсон - представительство на пр. Ушакова
Андрей:
Херсон, 73000, пр. Ушакова, 30/1
Андрей:
и что дальше?
Наталія:
Спасибо за предоставленные данные, Андрей. Я передам информацию о данной ситуации специалистам. Срок обработки заявки составляет 4 рабочих дня.
Андрей:
и что случиться через 4 дня?
Андрей:
К кому обращаться по этой жалобе?
Наталія:
Можно обращаться к нам или по номеру 111 для получения информации по заявке.
Андрей:
Хорошо.
Андрей:
наш разговор я сохранил
Андрей:
если через 4 дня не будет решена проблема - наша переписка будет на все интернете
Андрей:
в качестве отзыва о качестве работы МТС

Наталія:
Спасибо за обращение! Приятного вечера, Андрей!

Наталія вийшов з чату. В чаті: Андрей.
"

Вот так мы мило пообщались :(

Как думаете за 4 дня решат проблему?
 
  • Like
Реакції: al-m

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Восстановление сим-карты МТС

andreykd, некоторые заявки решают, а не которые и годами остаются открытыми :-|
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Восстановление сим-карты МТС

В рекламу "бесплатное восстановление" по тв и в интернете деньги вкладывают, а сделать работающую нормально услугу не могут.
 

jjt

Реєстрація
17.05.11
Місто
РК
Телефон
е52, mega 6.3
Re: Восстановление сим-карты МТС

100пудов - и через 4 дня ниче не сдвинется..
повезло мне что 62ая не редкая..
 
Реєстрація
11.07.12
Місто
Херсон
Re: Восстановление сим-карты МТС

нахрена такая услуга?
Я бы лучше заплатил 30-40 грн и за день что бы карта была!
Бесплатный сыр только в мышеловке!
Карте 8 лет, по работе все знают этот номер.
Вот что мне важно - номер!
А МТС УРОДЫ!...
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Восстановление сим-карты МТС

Онлайн чат сегодня
Company: MTS
Started: 13-Jul-2012 10:37:38 AM
Finished: 13-Jul-2012 10:50:17 AM

10:37:38 AM: Al-m: Востановление сим
10:37:38 AM: * Ласкаво просимо, Al-m! Ваше питання переадресоване в групу, яка обслуговує Загальні питання. Залишайтеся онлайн, поки оператор відповість на Ваше питання.
10:40:37 AM: * На жаль, наразі вільних операторів немає. Будь ласка, залишайтеся на зв'язку, Ваш запит буде опрацьовано.
10:41:19 AM: * Вас обслуговує оператор Анастасія. Зараз в чаті: Al-m, Анастасія.
10:41:22 AM: Анастасія: Здравствуйте, Al-m!
10:41:27 AM: Анастасія: Cейчас мы с Вами детальнее рассмотрим данный вопрос!
10:41:33 AM: Анастасія: Подскажите, пожалуйста, Al-m. номер телефона, по которому Вас интересует информация, находится на контрактной или предоплаченной форме обслуживания?
10:41:43 AM: Al-m: Когда я смогу восстановить сим-карту 10 емкости в Херсоне? Уже 3 недели нету заготовок. Номер 050xxxxxxx
10:43:08 AM: Анастасія: Al-m, информация о датах поставок в представительства у нас отсутствует. Для получения ответа на этот вопрос рекомендую задать его непосредственно в магазине.
10:43:29 AM: Al-m: в могазине незнают
10:45:03 AM: Анастасія: Данные о датах поставок карт в магазины в on-line центр обслуживания не поступают. К сожалению, не могу предоставить Вам подобную информацию.
10:45:17 AM: Al-m: а кто может?
10:45:40 AM: Al-m: ктото же отвечает за это?
10:47:01 AM: Анастасія: Al-m, Вы можете передать возникший вопрос на рассмотрение Эксперту ЦОА, заполнив форму на странице:
http://www.mts.com.ua/rus/ask_expert.php
10:47:53 AM: Al-m: вы составте заявку и передайте
10:49:49 AM: Анастасія: У меня нет возможности составить подобный запрос. Запрос адресуете Вы, и на Ваш email поступит ответ на заданный вопрос.
 
Реєстрація
11.07.12
Місто
Херсон
Re: Восстановление сим-карты МТС

Интересно, от куда у Вас эта информация?


p.s. Заполнил форму запроса на сайте из ссылки выше.
Посмотрю что они еще ответят.
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Реєстрація
11.07.12
Місто
Херсон
Re: Восстановление сим-карты МТС

Вот еще одна порция общения с МТС
Сегодня.
"
Андрей:
Вопрос по жалобе

Ласкаво просимо, Андрей! Ваше питання переадресоване в групу, яка обслуговує Загальні питання. Залишайтеся онлайн, поки оператор відповість на Ваше питання.


Вас обслуговує оператор Анастасія. Зараз в чаті: Андрей, Анастасія.

Анастасія:
Здравствуйте, Андрей!
Анастасія:
Чем я могу Вам помочь?
Андрей:
Здравствуйте
Андрей:
Я хотел бы узнать результат рассмотрения своей жалобы
Андрей:
номер жалобы
Андрей:
23*****8
Анастасія:
Заявка не обработана, Андрей. Обращаю Ваше внимание, что срок обработки заявлений подобного характера - до 4-х рабочих дней.
Андрей:
10 емкость карты в херсоне есть в наличии?
Анастасія:
По последней информации - нет.
Андрей:
когда будет - не известно. Да?
Анастасія:
Совершенно верно.
Андрей:
ну я так и думал.
Андрей:
совершенно бесполезная служба
Анастасія:
Подскажите, пожалуйста, есть ли у Вас дополнительные вопросы касательно услуг компании МТС?
Андрей:
Если бы Вы решили хотя бы один вопрос, тогда может быть.
Андрей:
а так задавать вопросы - просто нет смысла
Анастасія:
Андрей, информацию о том, когда будет поставка карт в официальный магазин, Вы можете узнать только при прямом обращении по интересующему Вас адресу.
Полномочия представителя информационного центра не влияют на доставку карт в магазины. Ваша жалоба на отсутствие карт уже передана соответствующим специалистам.
Предпринимать ещё какие-либо меры для решения данного вопроса нет возможности.
Анастасія:
Так как у Вас нет дополнительных вопросов, вынуждена завершить разговор.
Спасибо за обращение. Всегда готовы Вам помочь, Андрей.
Приятного дня!

Анастасія вийшов з чату. В чаті: Андрей.
"

Просто не понятно.
Вбухать кучу денег на рекламу услуги восстановления, которая не работает.
 

D. Shmurge

Слава Украине!
Реєстрація
15.04.10
Місто
Харьков
Телефон
Samsung E1182 (2 сим)
Re: Восстановление сим-карты МТС

А как восстановить сим-карту, зная всё о ней, кроме последних номеров, на которые звонили, так как последний раз исходящие были почти год назад? Пластик есть.
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Восстановление сим-карты МТС

так как последний раз исходящие были почти год назад?
А вы думаете что такой номер кто то будет вам восстанавливать? Скорее всего его срок действия давно истек, и он давно перевыпущен в новом старпаке.
 

D. Shmurge

Слава Украине!
Реєстрація
15.04.10
Місто
Харьков
Телефон
Samsung E1182 (2 сим)
Re: Восстановление сим-карты МТС

А вы думаете что такой номер кто то будет вам восстанавливать? Скорее всего его срок действия давно истек, и он давно перевыпущен в новом старпаке.
Номер действующий. Симка у родственников за границей. Я мониторю номер через ИП.
 
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Re: Восстановление сим-карты МТС

Интересно, от куда у Вас эта информация?

Какая разница? Главное, что она корректная ;)

Добавлено через 1 минуту
А как восстановить сим-карту, зная всё о ней, кроме последних номеров, на которые звонили, так как последний раз исходящие были почти год назад? Пластик есть.

Пластик - имеется в виду упаковка старпака? Если да, то этого достаточно на прямом контакте (в фирменном магазине).
 
Останнє редагування:

D. Shmurge

Слава Украине!
Реєстрація
15.04.10
Місто
Харьков
Телефон
Samsung E1182 (2 сим)
Re: Восстановление сим-карты МТС

Пластик - имеется в виду упаковка старпака?

lex12005, сим-холдер, из которого выломана симка + тоненькая полоска бумаги, на которой написан номер и ICCID симки.
Можно сразу идти получать новую сим-карту или нужно звонить предварительно?
 
Останнє редагування:

BeePlus

Заблокирован
Реєстрація
26.10.07
Місто
Харьков
Телефон
Moto
Re: Восстановление сим-карты МТС

D. Shmurge, набирай их, тк не все серии и не во всех цоках есть (и не в каждом городе)
 
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Re: Восстановление сим-карты МТС

lex12005, сим-холдер, из которого выломана симка + тоненькая полоска бумаги, на которой написан номер и ICCID симки.
Можно сразу идти получать новую сим-карту или нужно звонить предварительно?

Замену можно сделать прямо в магазине, без звонка в ЦОА.
В крайнем случае можно перезвонить прямо оттуда. Просто для идентификации по телефону у вас не хватает данных, а сим-холдер вы по телефону не предъявите ;)
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Восстановление сим-карты МТС

Если за 30 дней не востановят номер, надо новую заявку подавать ?
 
Зверху