Заміна/відновлення SIM-картки Vodafone

Alik iv

Из шипов выходят розы. الورود تخرج من الأشواك
Реєстрація
17.07.20
Місто
Полтаваская область Г Миргород.
Телефон
Не скажу.
Замена/восстановление SIM-карты Vodafone

Заміна поточної активної SIM-картки на нову з підтримкою 4G​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки подайте заявку на заміну.

Як це зробити:

  • зайдіть у My Vodafone (розділ «Послуги» > «Доступні послуги» > «Операції з SIM-карткою» > «Заміна SIM-картки») та слідуйте інструкції в додатку.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком)

або

  • зателефонуйте зі свого номера на 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна), повідомте оператору серійний номер вашої нової SIM/eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою коду з SMS.
Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері.

Ви також можете замінити SIM-картку в найближчому магазині Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно замінити поточну активну SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1

Придбайте ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2

Подайте заявку:

  • у My Vodafone (оберіть розділ «Послуги» → «Доступні послуги» → «Операції з SIM-карткою» → «Заміна SIM-картки» або перейдіть за посиланням) та слідуйте інструкції в додатку. Номер буде перенесений на нову SIM-картку до 2-х годин у робочий час2 (про фактичне проведення заміни ми додатково проінформуємо Вас дзвінком) або
  • зателефонуйте зі свого номера на спеціальну виділену лінію +38050 0 400 222 (дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується), повідомте оператору серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри, що вказані під штрихкодом) та підтвердіть заявку за допомогою отриманого коду SMS.
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку одразу.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Важливо!

У випадку, якщо ви не зможете надати SMS-код із будь-яких причин, зміна формату SIM-картки можлива лише згідно з правилами, що описані в розділі «Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)».

Крок 3

Активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері

Відновлення SIM-картки (у випадку втрати чи виходу з ладу)​

в Україні
Крок 1

Придбайте нову SIM/eSIM-картку, скориставшись одним із варіантів:

  • Power SIM на нашому сайті з безкоштовною доставкою на зручне відділення «Нової Пошти»;
  • ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»);
  • будь-який стартовий пакет Vodafone з новим номером1.
Крок 2

Після отримання нової SIM/eSIM-картки зателефонуйте на номер 222 (безкоштовно для абонентів Vodafone Україна) або 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) та назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Зверніть увагу: заявки на відновлення номера приймаються з 9-ї до 20-ї години.

Крок 3

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
– PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки або на ваучері eSIM),

– два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і номерів, що починаються з 0800/900…),

– IMEI пристрою, в якому знаходилася стара SIM-картка чи профіль eSIM;

  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / паспорта для виїзду за кордон / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Важливо!

Якщо за номером підключена послуга «Обмеження віддаленої заміни SIM-картки», то в цьому випадку перед проведенням заміни буде виконана додаткова перевірка. Надайте, будь ласка, оператору, ваш контактний номер для зв’язку.

Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надішліть своє фото з документом та аркушем у руках та окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописки; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected], вказавши тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Крок 4

Надайте співробітнику серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Номер буде перенесений на нову SIM/eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Крок 5

Встановіть SIM-картку в пристрій чи активуйте профіль eSIM за інструкцією на ваучері після успішного опрацювання заявки (або перезавантажте його, якщо нова SIM-картка чи профіль eSIM були встановлені раніше).

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Ви також можете відновити номер, звернувшись із документом, що засвідчує особу, у найближчий магазин Vodafone.
за кордоном
Якщо вам потрібно відновити втрачену SIM-картку на віртуальну eSIM:

Крок 1
Придбайте спеціальний ваучер eSIM (перевірити список пристроїв, що підтримують eSIM, ви можете в розділі «Список девайсів з eSIM»).

Крок 2
Зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так і іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується).

Особи з порушеннями слуху та/або мовлення можуть виконати заміну SIM-картки за схемою.

Крок 3
Назвіть співробітнику номер, який потрібно відновити.

Крок 4

Для анонімних клієнтів передплати:


  • дайте відповідь на одне із запитань:
    – PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки),
    – два номери, з якими ви найчастіше спілкувались останні 30 днів (за винятком коротких номерів і тих, що починаються з 0800/900…),
    – IMEI пристрою, у якому знаходилася стара SIM-картка;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту);
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте ваші персональні дані: ПІБ та серію (за наявності) й номер документа, що засвідчує особу (наприклад, паспорта / ID-картки / закордонного паспорта / водійського посвідчення). Ці дані будуть зафіксовані в заявці на заміну SIM-картки.
Для зареєстрованих клієнтів передплати:

  • надайте дані вашого документа, на який зареєстрований номер;
  • вкажіть ваш контактний номер для зв’язку;
  • надайте співробітнику серійний номер вашої нової eSIM-картки (цифри під штрихкодом на ваучері, який надіслали на вашу електронну пошту).
Крок 5

  • надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку) на адресу [email protected].
На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

Вкажіть тему листа – повністю ПІБ українською та ваш номер телефону (наприклад, Сидоренко Ігор Васильович, 0501234567).

Крок 6
Номер буде перенесений на нову eSIM-картку в період до 4-х робочих годин2 після подачі заявки.

Активуйте профіль eSIM у пристрої для користування вашим номером згідно з інструкцією на ваучері.

Увага!

З метою безпеки перед проведенням заміни SIM-картки може бути додаткова перевірка. Вам зателефонує наш фахівець на контактний номер (до 4-х робочих годин2). Обов’язково візьміть слухавку й дайте відповіді на додаткові запитання.

Важливо!

Вхідні виклики за кордоном тарифікуються відповідно до тарифів у роумінгу.

Щоб прийняти дзвінок від нашого співробітника, на вашому рахунку має бути достатня сума для оплати вхідного виклику або активований пакет послуг у роумінгу, що містить хвилини.

Якщо під час дзвінка нашого співробітника ви не підтвердите, що є користувачем номера (немає коштів чи пакета послуг для оплати виклику / номер не в мережі / пропущений дзвінок тощо) або не надішлете на пошту фото необхідних документів, заявка буде відхилена.

У цьому випадку для проведення заміни вам буде потрібно подати новий запит та очікувати на повторний дзвінок.

Термінове блокування SIM-картки​

в Україні
Щоб заблокувати SIM-картку, зателефонуйте:

  • 222 (безкоштовно з номера Vodafone Україна) чи
  • 0 800 400 222 (безкоштовно з усіх мереж в Україні) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (окрім коротких номерів та тих, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які зареєстрований номер.

Після оформлення заявки ви можете виконати заміну SIM-картки у зручний час.
за кордоном
Щоб заблокувати SIM-картку, необхідно подати заявку.

Для цього

  • зателефонуйте на номер +38050 0 400 222 (дзвінки приймаються з номерів як українських, так й іноземних операторів. Дзвінок на +380500400222 у роумінгу з номера Vodafone не тарифікується) або
  • зверніться в чат
Щоб підтвердити, що ви власник номера, дайте відповідь на одне із запитань:

  • PUK-код (8 цифр, що вказані на пластиковому тримачі від старої SIM-картки) або
  • два номери, на які ви найчастіше дзвонили або надсилали повідомлення за останні 30 днів (за винятком коротких номерів та номерів, що починаються з 0800/900…).
Якщо ваш номер зареєстрований на паспортні дані, для ідентифікації надайте ПІБ та дані документа, на які виконана реєстрація номера.

Зміна формату та відновлення SIM-картки для осіб з порушеннями слуху та/або мовлення​

в Україні й за кордоном
Після отримання нової SIM/eSIM-картки надішліть, будь ласка, електронний лист із запитом на [email protected], вказавши тему «Заміна SIM-картки_номер телефону» (наприклад, «Заміна SIM-картки_0501234567»).

У додатку до листа надішліть своє фото з паспортом та аркушем у руках і окремо фото всіх заповнених сторінок документа (зокрема, прописку; для ID-картки – фото зі зворотного боку).

На аркуші має бути власноруч написана фраза «Фото для заміни SIM-картки, дата, підпис».

У тексті листа вкажіть серійний номер вашої нової SIM-картки чи ваучера eSIM (цифри, що вказані під штрихкодом), а також номер телефону, що вказаний на стартовому пакеті (якщо ви придбали пакет із новим номером).

Далі очікуйте на лист від нашого фахівця та будьте готові відповісти на додаткові запитання для підтвердження того, що ви є власником номера.

Опрацювання запиту відбудеться впродовж 4-х робочих годин (09:00–20:00) з моменту надсилання листа. Якщо заявка була подана в інший час, вона буде опрацьована після 09:00

1вартість стартового пакета з будь-яким тарифом буде компенсована на основний баланс номера, за яким виконується заміна (наприклад, при купівлі стартового пакета SuperNet Start+ вартістю 145 грн вам компенсують 95 грн).

2робочий час з 09:00 до 20:00. Якщо ви подали заявку в інший час, її опрацюють після 09:00.

Важливо:

  • стан поточного рахунку, тариф і всі підключені послуги на момент заміни SIM/eSIM-картки будуть перенесені на нову SIM-картку / профіль eSIM;
  • контакти в телефонній книзі, які зберігали на старій SIM-картці, не відновлюються;
  • для збереження контактів рекомендуємо завчасно до заміни перенести їх із SIM-
 
Причина: Шапка актуальна. На 25.09.2022
Останнє редагування:

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Восстановление сим-карты МТС

10 емкость.
Был в Херсонском главном офисе и в 5 магазинах мтс - нигде небыло.
 
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Re: потерял симку help

Полный ICCID: 8938001 XX YY AAAAAAA A (на упаковке пакета)

Где ХХ - это номерная емость карты

YY - это вторая пара цифр, которая указывает принадлежность к некой внутеней привязке. Тут много технического и загадочного.
Если 04,06 - это бывшие Джинсы, и не очень хорошие карты.
если 03,05,07 - это Юмси ,МТС, это лучше
06 - карты востановления..
И так далее.

Неправильно. Корректно будет так:

89 380 01 XX YYY Z AAAAA B

89
- отрасль, в данном случае телекоммуникации
380
- страна, в данном случае Украина
01
- MNC или код оператора, в данном случае МТС
ХХ
- HLR или код емкости
YYY
- в данном случае тип карты(000 и 010 - контракт, 090 - CDMA, остальные - предоплата)
Z
- используется для увеличения количества карт с одинаковым с/номером
ААААА - уникальный с/номер карты
В - контрольная цифра

95 - МТС коннект (контракт / припейд) - востановить легко
96 - МТС коннект (припейд) - тяжело востановить.

95 - только контракт
96 - только предоплата, восстанавливается стандартно
 

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: потерял симку help

Неправильно. Корректно будет так:

89 380 01 XX YYY Z AAAAA B

89
- отрасль, в данном случае телекоммуникации
380
- страна, в данном случае Украина
01
- MNC или код оператора, в данном случае МТС
ХХ
- HLR или код емкости

Я без подробностей это описал. Смысл моего поста был показать где спрятана ХХ

YYY[/B] - в данном случае тип карты(000 и 010 - контракт, 090 - CDMA, остальные - предоплата)


Не совсем так. Даже в МТС не знают что у них под этими цифрамы. Вернее знают только спецы.


Z - используется для увеличения количества карт с одинаковым с/номером

Т.е ? Можно в личку подробности? Это что-то новое.

95 - только контракт
96 - только предоплата, восстанавливается стандартно

Нет.
95 и контракт и припейд !
96 - моя инфа писалась 1,5 года назад, тогда нельзя было востановить. Сейчас не знаю.
 

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: Восстановление сим-карты МТС

Это самая распространенная емкость. У них не может ее не быть. Если нет болванок для припейда - попроси попробывать восстановить на контрактную болванку ;) 10-й емкости. Могут говорить что это не возможно, но бывают же чудеса ! :)
 
  • Like
Реакції: al-m
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Re: потерял симку help

Не совсем так. Даже в МТС не знают что у них под этими цифрамы. Вернее знают только спецы.

Именно так. Можешь мне поверить ;)

Т.е ? Можно в личку подробности? Это что-то новое.

Это значит, что может быть 10 карт с одинаковым с/номером, например 12345. Отличаться они будут только этой предыдущей Z - от 0 до 9.

Нет.
95 и контракт и припейд !
96 - моя инфа писалась 1,5 года назад, тогда нельзя было востановить. Сейчас не знаю.

Нет, 95 - только контракт. Они разнесены с предоплатой по разным HLR.
 

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: потерял симку help

Вечером подкину инфу по 95 припейду и прочему.
 

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: потерял симку help

http://i016.radikal.ru/1206/7b/0ed6923214d7.jpg

Добавлено через 10 минут
когда для своей коллекции приходилось в год перебирать по 100 000 пакетов, то некотопые вещи уже отбираешь интуитивно. А тем временем этот пакет некоторые вещи из нашей переписки выше - просто перечеркивает и противоречит им. А у меня таких ошибок около 30 пакетов с разными чиларами, а это все реальны и рабочие пакеты. Мою коллекцию сим карт видели многие сотрудники Мтс и не один из них про существование половины карт даже не знал. У вас в инструкциях пишут одно - на практике другое.
У меня есть записи, которые докажут правоту в моем посте, но времени нет их искать и выкладывать. В частности про букву Z. Попробуй изложить свое видение с примерами, я через время его опровергну как это с 95.
 
Останнє редагування:

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: потерял симку help

lex12005,

Есть вопрос:
Номер +38 099-946-56-55
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
Номер был заблокирован и пошел на перевыпуск. Этому самому номеру после перевыпуска какой ICCID будет присвоен ?
Через время хозяин его активировал и положил на полку. Номер заблокировали и перевыпустили третий раз. И так несколько раз. При этом какие ICCID будут присваиваться каждый раз этому номеру и сколько можно сделать перевыпусков ?
 
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Re: потерял симку help

lex12005,

Есть вопрос:
Номер +38 099-946-56-55
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
Номер был заблокирован и пошел на перевыпуск. Этому самому номеру после перевыпуска какой ICCID будет присвоен ?
Через время хозяин его активировал и положил на полку. Номер заблокировали и перевыпустили третий раз. И так несколько раз. При этом какие ICCID будут присваиваться каждый раз этому номеру и сколько можно сделать перевыпусков ?

При условии что не было замены сим-карты, будет присвоен тот же ICCID.
Количество перевыпусков по номеру не лимитируется, просто (как правило) он должен "отлежаться" 6 месяцев после деактивации.


По этому интересному снимку возьму паузу до понедельника.

ЗЫ: почти уверен, что это номер из самой первой партии, которую перепрошили и переупаковали из контрактных карт в конвертах. Но в процессе перепрошивки ICCID должен был измениться на HLR 96...

В частности про букву Z. Попробуй изложить свое видение с примерами, я через время его опровергну как это с 95.

Так а что излагать? 13-я цифра ICCID имеет значение от 0 до 9, что позволяет в 10 раз увеличить количество комбинаций с/номеров. Отличаться они будут этой 13-й цифрой и конечно 19-й (контрольной): 893800110010112345Х, 893800110010212345Х и т.д.
 
Останнє редагування:

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: потерял симку help

Данные стартовые пакеты поступили в розницу примерно 2 года назад. Первая партия была и не маленькой и не большой, в продаже находилась довольно долгое время. Цена стартовых – 60 грн. В нутрии находилась точно такая же карточка, как и в контрактных конвертах. Номерная емкость карты 95. На фотографии изображены первые попавшиеся карточки из моей коллекции, а они все не активированные и новые. Поскольку они не были активированные в сроки – вероятно они уже заблокированные. Такие номера еще есть, я их много тогда набрал для обмена с другими коллекционерами. Но вполне вероятно, что кто-то в Украине еще пользуется данными карточками. Вот и пример существования 95 припейд емкости.

http://s017.radikal.ru/i410/1206/00/33716c7821fd.jpg
Вот еще один пример. С\номер, номер партии и многое другое также тут удивляет.

Несколько номеров специально активировал провел с ними ряд действия. Эти карточки действительно 95 емкости, это прописано в самой карте и на карте. При замене возникло много сложностей и с трудом удалось получить новую карточку в контрактном конверте для восстановления номера припейда. Номерная емкость и номер не изменились.

Вернемся к вопросу, т.е. для номера +38 099-946-56-55 при 11 перевыпусках будет одинаковый:
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0

Номер у карточки одинаковый, как их будет билинг распознавать? Если было 3 перевыпуска и третий абонент пользуется карточкой, а в это время первый и второй достали свои номера с полки и решили вставить в телефон и проверить? Как билинг определит какой из трех номеров верный? У всех же ICCID одинаковый?

А как объяснить тот факт, что Z совпадает со второй цифрой номера после кода (050 9Z)? Действительно ли она служит для увеличения с\номеров карт ?

В контракте уже закончились 000 и на исходе 010, еще каких-то 89 000 номеров этой серии, а что дальше будет ? 020 и 060, 080 за что отвечают ?

Алгоритм, как последняя цифра В присваивается знаешь ?
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: потерял симку help

Номер у карточки одинаковый, как их будет билинг распознавать? Если было 3 перевыпуска и третий абонент пользуется карточкой, а в это время первый и второй достали свои номера с полки и решили вставить в телефон и проверить? Как билинг определит какой из трех номеров верный? У всех же ICCID одинаковый?
Ну так симки первого и второго тупо в сети не зарегаются, ICCID может и одинаковый, а KI+IMSI то разные.
 

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: потерял симку help

ICCID не должен быть одинаковым. У меня есть пару карт, которые по несколько раз перевыпускались. Хотя у МТС - "Возможно все".
 

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Восстановление сим-карты МТС


а что это такое ?

Добавлено через 1 минуту
Это самая распространенная емкость. У них не может ее не быть. .. :)

сегодня повторно ходил в мтс - Нет таких заготовок
 
Останнє редагування:
Реєстрація
29.01.09
Місто
Київська область
Re: потерял симку help

В нутрии находилась точно такая же карточка, как и в контрактных конвертах.
То, о чем я говорил - перепрошитая и переупакованная контрактная карта


Вернемся к вопросу, т.е. для номера +38 099-946-56-55 при 11 перевыпусках будет одинаковый:
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0
ICCID: 89 380 01 46 070 4 65655 0

Номер у карточки одинаковый, как их будет билинг распознавать? Если было 3 перевыпуска и третий абонент пользуется карточкой, а в это время первый и второй достали свои номера с полки и решили вставить в телефон и проверить? Как билинг определит какой из трех номеров верный? У всех же ICCID одинаковый?

Я подозревал, что будет этот вопрос ;) ICCID - не единственный идентификатор карты. Есть еще ключи KI и т.п. Эти ключи каждый раз новые, поэтому работать будет только самая "свежая" карта.

А как объяснить тот факт, что Z совпадает со второй цифрой номера после кода (050 9Z)? Действительно ли она служит для увеличения с\номеров карт ?

Можно объяснить тем, что в значениях ICCID, IMSI и MSISDN есть одни и те же цифры
8938001460704656550 255014670465655 +380999465655

В контракте уже закончились 000 и на исходе 010, еще каких-то 89 000 номеров этой серии, а что дальше будет ? 020 и 060, 080 за что отвечают ?
Пока что это проблема касается только HLR 10.

Алгоритм, как последняя цифра В присваивается знаешь ?

Алгоритм Луна
 

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: потерял симку help

То, о чем я говорил - перепрошитая и переупакованная контрактная карта
Не, Мы говорили может ли быть 95 припейдом. Ответ на фото. Может часть карт и перепрошили на 96 я не спорю, но за свою работающую в 95-ой емкости я и получил на замену такую же карту 95 емкости. Припейдные карточки 95 серии есть и они не перепрошивались на 96 емкость. Уж можеш мне поверить!

Можно объяснить тем, что в значениях ICCID, IMSI и MSISDN есть одни и те же цифры
8938001460704656550 255014670465655 +380999465655
А может всеже для припейда это часть номера, а для контракта это серия ? ;)

Я подозревал, что будет этот вопрос ICCID - не единственный идентификатор карты. Есть еще ключи KI и т.п. Эти ключи каждый раз новые, поэтому работать будет только самая "свежая" карта.
Про KI согласен. Но с ICCID это тоже связано.

Пока что это проблема касается только HLR 10.
Да, проблема только 10-ки.Так все же что такое 020, 080 и 060 ?

Нет много времении доказывать. Один раз мне очень добрые люди прислали описание номеров МТС, там такой бред, а этими записями на то время пользовались все в компании. На практике оно совсем все по другому. Если бы благодаря коллекционирования сим карт через меня не проходили разные пакеты - то может бы и доверял документам. Файлообменник уже заработал, можешь глянуть часть моей коллекции - http://red-forum.com/showpost.php?p=566014&postcount=99 думаю по МТС тоже увидишь некоторые интересные карточки.
 
Останнє редагування:

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Восстановление сим-карты МТС

У меня обычная.

Кому не лень, поспрашивайте в ваших городах - есть ли у них 10 емкость,
- просто из интереса хочу знать это только в ХЕРсоне их нету или вобще дифицит стал.
 

Yarik

Коллекционер sim карт
Реєстрація
04.11.07
Місто
Одесса
Телефон
nokia
Re: Восстановление сим-карты МТС

Оператор по 111 видит наличие этих карт по официальным представительствам, можно по телефону узнавать. Позвонил оператору - у Вас их действительно нет. Оставил жалобу. Советую еще написать через сайт и указать что это самая частая номерная емкость. Оператор также дал телефоны дилеров в Херсоне. Одному позвонил - карт нет. Второму лень было звонит. Зато в Николаеве в официалке - 10 карта есть.
 
  • Like
Реакції: al-m

al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Re: Восстановление сим-карты МТС

Вчера я в "Ваша думка має значення" написал.
 
Зверху