Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Когда ПотапаПапа не по делу выделывается по энному разу, он получает карточки, в данном случае - это просто мнение, причем, из моего опыта, правильное и, возможно, интересное для участников. Приват - специфическая контора, которая не успевает (и, наверное не очень видит смысл) выстроить процессы вслед за своими нововведениями. Все говно, которое на них выливается, им известно и принято, как меньшее зло. Не стоит ожидать исправления этих вещей. Минутка инсайда закончилась - если прям кровь кипит, будьте для них ВИПом или не пользуйтесь, как я например
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Все мое сообщение относилось ТОЛЬКО к виртуальным счетам ;)
Скажем, как я в отделении банка не пытался узнавать касательно этих счетов, то все мне говорили, что они относятся к виртуальным. Ими не пользовался, но они никуда не исчезли.
Не проверял как такой карточный счёт связан с виртуальной карточкой, но в любом случае, их номера с номерами договоров мне известны, в Приват24 прикреплены.

p.s. Спасибо моей любознательности, благодаря которой я и обнаружил.
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Qwertивый, пост plebis не для тролля, а для других читателей, кому 1400 (или у кого сколько) страниц читать влом. Можно даже в шапке закрепить.
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПотапаПапа, у тому й фокус, що у когось корона золота, а у когось - проста, пластикова-універсальна. Описано якраз ставлення до звичайних, посполитих клієнтів.

Як можна помітити зокрема на форумі, я не з тих, хто за ввічливо-наполегливим словом у кишеню полізе, і при нагоді знайду, чим та як відповісти - але хай йому абищо, конкретне відділення конкретного банку дістало навіть мене.


@ПриватБанк, і Вам доброго здоровлячка. Дата сьогоднішня, 12.06.2013. Прошу пардону, але чи достатньо уважно Ви читаєте ті коментарі, на які даєте відповідь? (ба навіть відповідь із цитатою). Бо вся решта запитуваної Вами інформації вже міститься у моїй попередній репліці: і приблизний час звернення, і місцезнаходження відділення (у Ніжині три відділення Приватбанку, і лише одне з них - на площі Заньковецької. Впевнений, що Ви, як кваліфікований і досвідчений працівник, набагато швидше за мене знайдете точну адресу).

І ще одне: чи правильно я Вас зрозумів, що моє повідомлення, яке містить несхвальні відомості про начальницю відділення, буде спрямовано на розгляд тій самій начальниці відділення? Які ж такі заходи ця особа зможе вжити стосовно самої себе?


Mallavar, нам дуже важливо, щоб наші клієнти отримували якісне, кваліфіковане обслуговування і могли користуватися, в будь-який зручний час, усім спектром банківських послуг. У Вас виникли труднощі при обслуговуванні і ми хочемо індивідуально розглянути ситуацію, яка викликала у Вас негативне ставлення до банку.
Будь ласка, відправте нам лист на адресу електронної пошти web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua посилаючись на це повідомлення, вказавши ПІБ та контактний номер телефону. Контактний номер телефону необхідний для зворотного зв'язку з Вами, а точна адреса необхідна для уникнення помилки у проведенні роз'яснювальної роботи з відділенням.
За наданими даними, буде проведено службовий розгляд, до якого буде підключенний керівник відділення і у разі виявлення порушення з боку співробітників, будуть застосовані заходи дисциплінарного стягнення.
Про рішення Ви будете повідомлені.
Чекаємо Вашої відповіді!
З повагою, ПриватБанк!
 
Реєстрація
10.05.11
Місто
Вараш
Телефон
Poco X3 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

год назад заходил в ПБ отделение, были там сектора Gold, кредитный, еще какие то. А тут месяц назад получал кредитку, все упразднили, все занимаются всеми вопросами, обращаться можно к любому сотруднику. Вот вам и Gold, со смердами смешали ))))
 
Реєстрація
25.02.11
Місто
Ніжин / Ярослав
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ми хочемо індивідуально розглянути ситуацію

Саме тому користувач Червоного форуму з ніком Приватбанк відписує мені стандартною фразою, яку він пише чи не кожному, хто несхвально відгукується у темі? :)
для зворотного зв'язку з Вами

якщо справді є бажання, цілком можна використовувати Червоний (що прекрасно демонструє зокрема форумчанин Приватбанк).

точна адреса необхідна для уникнення помилки

Ще раз пишу: у місті Ніжині є лише одне-єдине відділення Приватбанку, яке міститься на площі Заньковецької. Аби дізнатися точну адресу, Ви можете у тому числі


Далі. Як бачимо, на жодне з моїх питань (це такі речення, які виділено спеціальними гачечками, знаками питання) не було надано чіткої й конкретної відповіді по суті.

Спробуємо знову, трохи зменшивши кількість питань: 1) Яким чином начальник відділення може накласти стягнення на самого себе? 2) Які конкретно види, форми, способи таких стягнень?
 
Реєстрація
25.12.10
Місто
Житомир
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

а у меня снова несколько вопросов:
1. если Виза интернет закрыта для инет платежей(открыл-оплатил-закрыл)
зайдут-ли на нее 1,95 от палки и кстати через сколько дней 1,95 отдают?
2. куда девается еще один бакс при подвязки палки?
3. после обращения в чат приват24 после диалога есть кнопочка "сохранить и выйти" . оно куда-то лог сохраняет на пк. где можно глянуть?
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

зайдут-ли на нее 1,95 от палки и кстати через сколько дней 1,95 отдают?
Зайдут.

куда девается еще один бакс при подвязки палки?
Никуда :) Блокируется, висит, через месяц вернуться.

после обращения в чат приват24 после диалога есть кнопочка "сохранить и выйти" . оно куда-то лог сохраняет на пк. где можно глянуть?
туда надо вбить адрес имейла и потом там почитать.
 

drmz

маниакально-депрессивный стэндап
Реєстрація
13.03.09
Місто
Гуляйполе
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Гайдар, пластик перевыпускается по обращению. А счета продолжат висеть в реестрах зеленого слоника банка. Через год висения без движения, по некоторым через пол года следуют, "санкции"(виртуал удаляется[скрывается] из системы, даже при наличии средств на нем, другие карточные счета, в т.ч. и "бонус+" через год оплачивают 10-15грн абонки, если средств меньше,чем необходимо для абонки, списывается в ноль и закрывается)

Проправьте-кто, писАл по памяти.
 
Реєстрація
10.12.10
Місто
Донецк
Телефон
JiaYu G3 xiaomi redmi note 3pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Сегодня заходил в "Эльдорадо",хотел пополнить мтс бонусами.Сказали,что вообще не оказывают такие услуги с 1 мая.
Где еще можно пополнить счет бонусами?
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Саме тому користувач Червоного форуму з ніком Приватбанк відписує мені стандартною фразою, яку він пише чи не кожному, хто несхвально відгукується у темі? :)


якщо справді є бажання, цілком можна використовувати Червоний (що прекрасно демонструє зокрема форумчанин Приватбанк).



Ще раз пишу: у місті Ніжині є лише одне-єдине відділення Приватбанку, яке міститься на площі Заньковецької. Аби дізнатися точну адресу, Ви можете у тому числі



Далі. Як бачимо, на жодне з моїх питань (це такі речення, які виділено спеціальними гачечками, знаками питання) не було надано чіткої й конкретної відповіді по суті.

Спробуємо знову, трохи зменшивши кількість питань: 1) Яким чином начальник відділення може накласти стягнення на самого себе? 2) Які конкретно види, форми, способи таких стягнень?

Mallavar, доброго ранку!
Ваш номер телефону та ПІБ, повинні бути присутніми при роз'яснювальній роботі, у зв'язку з цим, відправте, будь ласка, запитувані особисті дані нам на пошту mailto:web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua посилаючись на Ваше звернення з форуму.
Чи правильно ми Вас зрозуміли, Ви маєте на увазі відділення за адресою, вулиця Марії Заньковецької, 4?
Службовий розгляд проводиться незалежними співробітниками обробки скарг з підключенням керівника відділення. У разі виявлення порушень, заходи дисциплінарного стягнення будуть приймати незалежні від керівника фахівці.
З повагою, ПриватБанк!
 
Реєстрація
01.08.09
Місто
Киев
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ще раз пишу: у місті Ніжині є лише одне-єдине відділення Приватбанку, яке міститься на площі Заньковецької. Аби дізнатися точну адресу, Ви можете у тому числі
Второе на ул. Гоголя напротив мерии
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

utwer,
приватбанк снова радует:
Учитывая больше негативный настрой в теме трудно понять, что имели ввиду: хорошо или плохо :D
Как по моему пониманию вопроса то вроде там все хорошо, ну а как на самом деле хтозна))))

Добавлено через 8 минут
Mallavar,
Далі. Як бачимо, на жодне з моїх питань (це такі речення, які виділено спеціальними гачечками, знаками питання) не було надано чіткої й конкретної відповіді по суті.

Спробуємо знову, трохи зменшивши кількість питань: 1) Яким чином начальник відділення може накласти стягнення на самого себе? 2) Які конкретно види, форми, способи таких стягнень?
Не кипятитесь))) Давайте переведу то, что хочет от вас пользователь ПриватБанк.
Ваши данные: ФИО и номер телефона, нужны для того, что бы жалоба имела вид заявы, а не носила вид анонимного поклепа от безымянного пользователя форума. Потому как анонимки не рассматриваются для таких случаев.
Если вы не даете ФИО и номер, то вы остаетесь анонимом, а значит никем и звать вас никак :) Ни одна госструктура, ни по одной горячей линии не рассматривает обращения граждан по горячей линии без указания ФИО.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
25.02.11
Місто
Ніжин / Ярослав
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ваши данные: ФИО и номер телефона, нужны для того, что бы жалоба имела вид заявы, а не носила вид анонимного поклепа от безымянного пользователя форума. Потому как анонимки не рассматриваются для таких случаев.
Если вы не даете ФИО и номер, то вы остаетесь анонимом, а значит никем и звать вас никак

BlondinkO, форумчанин Mallavar відписує на Червоному (скаржиться, радиться, хвалиться, розмірковує тощо - у тому числі у темах про банки та банківську діяльність) у першу чергу для інших учасників форуму. І якщо у цій темі до нього звертається такий самий форумчанин з ніком Приватбанк (десь бачено, аби він вказував свої достовірні ПІБ та особистий телефон?), то це спілкування виключно між двома, як хтось зволив висловитися, безіменними користувачами форуму. Звідки користувач Mallavar взагалі може знати напевно, хто цікавиться його реальними особистими даними?

Ни одна госструктура, ни по одной горячей линии не рассматривает обращения граждан по горячей линии без указания ФИО.

Правда? По нуль-два і нуль-три (чи то пак 102 і 103) приймають і реагують на інформацію лише й виключно з ПІБ? Уявляю собі діалог:

- Черговий ... ... слухає.

- Ой, мне тут підрізали хуліг... *хрипить у слухавку вуличного автомата*

- Терміново назвіть Ваші ПІБ і номер телефону!

- Та не знаю я номер телефону... помираю... в живіт поранили... біля Білли на Троєщині... буєєє....

- Поки не назвете ПІБ, не прийму Вашої заяви. Ніззя, он BlondinkO авторитетно сказала на Червоному :) алльо, алльо, Ви мене чуєте?

- ... *хрипіння у слухавці поволі затихає*

Черговий кладе слухавку, і повертається до неквапного читання журнальчику. Звісно, ні наряду, ні слідчо-оперативної групи за сигналом ніхто висилати не буде. От як ПІБ чітко називатьмуть, як отченаш, тільки тоді міліції й діждуться. Ач чого схотіли, по всяких анонімних наклепницьких зверненнях реагувати. Та й адресу точну не назвав, а раптом там дві Білли поряд? Нє, без точної-преточної адреси теж ніяк не можна, ви шо.

До чого оповідка: якщо надійшов сигнал (у будь-якій формі), і притому джерело сигналу вже перевірене як певне (а Червоний неодмінно таким є - хто у цьому сумнівається, може сюди не писати й не читати:)), то перевірити відомості годиться у будь-якому разі. А не вимагати у інформатора ПІБ, ІПН, ЄДРПОУ, розташування зірок на небі чи ще що там кому заманеться.
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Правда? По нуль-два і нуль-три (чи то пак 102 і 103) приймають і реагують на інформацію лише й виключно з ПІБ? Уявляю собі діалог:
Не утрируйте. ФИО и там спросят, но в зависимости от сути обращения его примут к рассмотрению.
Я вам говорила об обращениях на всяко-разно горячие линии, типа 0 800 правительственной.
В общем и в частности: хотите, что бы разобрался Приват- даете данные, не хотите... Значит просто выпустите пар на страницах форума, о том как вас плохо обслужили, и ждите пока кто то таки подаст официальную жалобу на нерадивых сотрудников отделения, с которыми вам детей не крестить, а общаться по необходимости еще придется, и не факт, что вас все не так же будут хамовато обслуживать и неспешно...
 
Реєстрація
25.12.10
Місто
Житомир
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ascold, лог мне на ящик присылало,если конечно галочку не забыл поставить
с почтой то понятно. я имел ввиду несколько другое. заметил в браузере (если включено) появляется в "страницы, использующие постоянное хранилище" тот приват. отсюда и вопрос что, где и для чего оно в кеше хранит? лог как я понимаю не может храниться на пк соединение то https?
вобщем может кто понял. не могу четко сформулировать.
это не паранойя из области Великого Гугла и Великого Привата:)
так чисто интересно. какие такие хвосты кроме кукисов оно оставляет пользователю. и какой браузер из личного опыта лучше юзать под приват24?
да простят меня модераторы это не флуд. чистый интерес(это больше подходит в ветке ПО)
 
Зверху