Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
ПриватБанк
privatbank.ua повна, pb.ua скорочена
3700 з мобільного, +380 (73) 716-1131 із-за кордону || ✉ [email protected]
чат-боти Telegram, facebook Messenger, Viber || онлайн-підтримка через веб-чат
iNET-банкінґ next.privat24.ua оновлена | www.privat24.ua повна || ✎ Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок

— Ідентифікація та верифікація клієнтів
  • Ідентифікацію та верифікацію фізичної особи — резидента на території України може здійснюватися також на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон (стосується всіх банків). Повідомлення НБУ від 4 вересня 2019 року № Р/25-0006/45577 «Роз'яснення з питань здійснення ідентифікації та верифікації клієнтів».
  • Можливість використання копій цифрових документів у додатку «Дія» (шерінґ документів): е-паспорти (ID-картка чи біометричний закордонний паспорт) та е-РНОКПП. Постанова КМУ від 16 вересня 2020 р. № 885 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2020 р. № 278».
    Новина банку від 5 жовтня 2020 року щодо можливість проходження верифікації чи актуалізації власних даних через служби «Дія».

— Регламенти
  • Зазвичай операційний день із 8:00 по 19:30 (приймання платежів — із 8:30 по 18:00), детально в суміжній темі «Безготівкові розрахунки (платежі за реквізитами) — СЕП Нацбанку». Переказ коштів між своїми рахунками — миттєво, між рахунками в одному банку — до ДВОХ операційних днів, між рахунками різних банків — до ТРЬОХ операційних днів.
  • Підтримка банком СЕП у режимі 23/7: приймає вхідні платежі до 0:00; надсилає вихідні платежі зо 6:00 до 24:00.
  • Безготівкові валютно-обмінні операції проводяться онлайн (міжбанківській валютний ринок працює в робочі дні з 10:00 по 16:00).
  • Оформлення, поповнення депозиту після 22:30 буде проведено наступним днем.

— Платіжні картки: блокування
У разі викрадення чи втрати картки необхідно оперативно заблокувати її чи сам рахунок, до якого вона прив'язана: через мобільний додаток «Privat24» або інтернет-банкінґ «Приват24» чи з фінансового номеру дзвінком на 3700 / +380(56)716-1131 або SMS-повідомленням із текстом BLOCK+xxxx (де xxxx — останні 4 цифри номеру платіжної карти) на номер 10060 / +380(92)000-3700.

— Платіжні картки: тарифні пропозиції
  • Картка для виплат (КдВ, КдВ-GOLD): безкоштовне зняття коштів на території України й оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Універсальна (Уні, Уні-GOLD, інтернет-картки/віртуальні): безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали або в Інтернеті. Передплачена (Prp): анонімна платіжна картка (з окремими лімітами), безкоштовне зарахування коштів і оплата через POS-термінали на території України.
  • Платний випуск: миттєві неперсоніфіковані картки з індивідуальним дизайном, персоніфіковані картки (платіжна карта з фото) і персоніфіковані картки з індивідуальним дизайном.
  • При оформленні золотої картки з клієнта списується щомісячна абонентна плата (20 грн) за участь у GOLD-клубі.

— Платіжні картки: ліміти на оформлення/перевипуск
  • Миттєві неперсоніфіковані картки — за рахунком прив'язано не більше однієї активної картки миттєвого випуску (за виключенням неперсоніфікованих карток із індивідуальним дизайном). Відмова в безкоштовному оформленні/перевипуску: для КдВ/КдВ-GOLD, якщо протягом року (365 днів) вже були оформлені/перевипущені шість і більше карток КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD); для Уні/Уні-GOLD, якщо за останні 30 днів уже були оформлені шість і більше КдВ і Уні (зойкрема, й GOLD), і строк дії обмеження — 1 рік (365 днів) із моменту останнього оформлення/перевипуску.
    безкоштовний випуск «патріотки» — одна картка на місяць із категорії «Безкоштовні», для замовлення доступні КдВ і Уні.
  • КдВ, КдВ-GOLD — не більше П'ЯТИ карток із окремими рахунками і, скоріше за все, не більше ДВОХ карток із окремими рахунками в одній валюті UAH, USD, EUR і RUB.
  • Гривневі Уні, Уні-GOLD — не більше ДВОХ карток із окремими рахунками у гривні. Один клієнт може мати тільки ОДИН гривневий рахунок Уні чи Уні-GOLD, за яким відкритий кредитний договір (можна встановити кредитний ліміт), — кредитка.
  • Валютні Уні-GOLD: можна мати не більше ОДНІЄЇ валютної картки, відкритій для кожної валюти USD, EUR і RUB (кредитний договір для валютних рахунків не передбачений).
  • Інтернет-картки — не більше ТРИ картки на добу й десять штук загалом, кількість карток в одній валюті обмежена трьома.
  • Інструкції перевипуску/прив'язки карток: банкомат, Приват24 (повна версія).

— Кредитка: пільговий період
  • Пільговий (грейс/grace) період — до 55 днів і діє за умови повернення ВСІХ кредитних коштів, які були використані в періоді. У разі не повернення (крайній строк авторизації операції погашення не пізніше 23:50:00 25 числа) стягуються проценти за КОЖНИЙ ДЕНЬ користування коштами.
  • Для входження в грейс необхідно повністю сплатити заборгованість і, можливо, ВИТРИМАТИ ніч. Потім можна користувати карткою в пільговому періоді.

— Кредитка: послуги на базі розстрочки
  • Зазвичай доступні на картці в разі наявності встановленого кредитного ліміту від 2'000 грн. Для кожного клієнту ліміт за розстрочкою є індивідуальним, але зазвичай дорівнює розміру кредитного ліміту, що присутній на кредитці.
  • Погашення заборгованості за договорами розстрочки: ПЕРШЕ списання з кредитних коштів без комісії, ПОДАЛЬШІ — 4 %; у разі списання зі власних коштів без комісії (відповідно пільговий період зменшується до розрахункової дати розстрочки).

— Платежі за комунальні й інші послуги платіж за реквізитами, через СЕП
  • Клієнт-пенсіонер, який за останні 30 днів на пенсійну КдВ отримав цільові зарахування у вигляді пенсії, через систему «Приват24», дзвінком на 3700 та в ТСО здійснює без комісії комунальні й телекомунікаційні платежі в загальній сумі до 3'000 грн на місяць (уключно) та не більше ніж 10 платежів на місяць.
  • За платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10'000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів НЕ СТЯГУЄТЬСЯ, інакше 3 % з картки Уні.
  • Для фізосіб платіж за реквізитами банк відправляє на наступний операційний день (день валютування), окрім податків і для деяких отримувачів.

— Підтвердження операції та актуалізація даних
  • У разі блокування системою операції, підтвердження дій з платіжної картки можна зробити через наданні селфі з цією карткою за адресою pb.ua/photo (висока вірогідність зняття обмежень). Також підтвердити дії можна зробити чере 3700 чи чат, пройшовши «гестапо» (вірогідність прийняття позитивного рішення — 50 % на 50 %.
  • У разі заходження до веб-версії «Приват24», система може запропонувати пройти актуалізацію паспортних і анкетних даних — privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data, інструкція.

— Розрахунок платіжною карткою за кордоном: конвертація
  • Якщо валюта операції за гривневою платіжною карткою USD, EUR або RUB, то конвертація у валюту рахунку платіжної картки проводиться за курсом ПриватБанку: USD → UAH, EUR → UAH, RUB → UAH («валюта операції» → «валюту рахунку»). Конвертація не відбувається, якщо валюта операції (USD, EUR або RUB) відповідає валюті рахунку картки: USD = USD, EUR = EUR, RUB = RUB.
  • Якщо валюта операції за платіжною карткою відрізняється від валют USD, EUR або RUB, то конвертація — за курсами міжнародних платіжних систем Visa/mastercard через розрахункову валюту USD, наприклад: PLN → USD → UAH, GBP → USD → EUR, CZK → USD = USD («валюта операції» → «розрахункова валюта» → «валюту рахунку»). Розрахункова валюта = валюта BIN чи білінґова валюта.
  • Подвійна/потрійна конвертація чи конвертація за системою DCC (Dynamic Currency Conversion, миттєва конвертація валюти) — проведення за кордоном операції у гривневій валюті: UAH → «місцева валюта» → USD → «валюту рахунку». Детальніше на pb.ua та 1001idea.info.
  • Visa робить конвертацію через USD (окрім EUR), mastercard — також через USD (окрім EUR), але за бажанням банку емітента може конвертувати через EUR (окрім USD). Якщо банк приймає участь у Multi-Currency Settlement, то банк може обирати свою розрахункову валюту.
BIN'ы карт и архив шапки
 
Причина: Журнал «24mm» замінений на Ексклюзивний каталог Digital-обкладинок
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], вчера звонил в контактный центр банка с мобильного (который закреплён за моей карточкой), после выбора пункта соединения с оператором мне сообщили о том, что со мной свяжутся в ближайшее время. Уже почти сутки проходят, но поступает звонок с +380 (56) 733-50-40. Я поднимаю трубку, молчание, затем слышу фоновый шум работы самого контактного центра, молчание (я при этом подаю "признаки жизни"), потом музыка и через 30 секунд обрыв.
Прошу провести беседование с данным представителем контактного центра. Благо, что вопрос не сильной важности.
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

а виртуальный счет сколько "живет"?
У меня был что то типа до конца прошлого года, притом, что его тогда только выдали. Пишу операционисту, так и так, почему с таким маленьким сроком действия. А мне в ответ: срок действия будет автоматически продлен. Но это было до НГ))) Так ли это и сейчас, продляются ли они по прежнему, или что то изменилось, я не знаю)))))))

Но обратите внимание, что нулевые счета, по которым 6 месяцев не было движухи, стали удалять.
 
Реєстрація
21.08.12
Місто
Київ, Україна
Телефон
Pixel 7 Pro, Nothing 2
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Но обратите внимание, что нулевые счета, по которым 6 месяцев не было движухи, стали удалять.
У этих тоже номерной ресурс заканчивается :)
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Но обратите внимание, что нулевые счета, по которым 6 месяцев не было движухи, стали удалять.
Скорее только виртуальные. У меня остались в наличии счета физлиц, которые якобы мне открыли к виртуальным...
 
Реєстрація
25.02.11
Місто
Ніжин / Ярослав
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Пішов оформити Універсальну замість старої Миттєвої, у якої сплив термін дії. Як слід було чекати, Приватбанк підтвердив репутацію одного з найнезручніших, найменш комфортних для клієнта банків. Опів на одинадцяту, білий день - у невеликому відділенні лише у найближчому видноколі 24 особи (включно з Mallavar'ом і працівниками відділення, це ще не заглядаючи кудись там за дверцята чи у кабінки). Люди біля каси, люди біля терміналу, біля спеціалістів - черги. Дочекався нарешті своєї черги. Оформлення Універсальної зайняло понад півгодини (це притому, що на моє ім,я вже було оформлено продукт Привату, відтак усі необхідні дані є).

Під час роботи спеціаліста зі мною вільно підходили інші співробітники, яким треба була консультація з того чи іншого питання (чи може, просто потеревенити у якихось своїх навколоробочих справах). А чого, клієнт почекає, у нього часу неміряно, куди йому поспішати?

Начальниця відділення (принаймні так ця особа назвалася і так до неї зверталися інші люди, схожі на співробітників банку) - хамовита редиска. Трясця його матері, аби не потреба вряди-годи отримати якусь копійку від форумчан у маркеті саме на карту Привату, то ні в жисть не пішов би у цей серпентарій, навіть раз на три чи скільки там роки. Тьху і ще тричі тьху.

Відділення у Ніжині, площа Заньковецької (колишнє приміщення банку "Україна").
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

[MENTION=4143]ПриватБанк[/MENTION], вчера звонил в контактный центр банка с мобильного (который закреплён за моей карточкой), после выбора пункта соединения с оператором мне сообщили о том, что со мной свяжутся в ближайшее время. Уже почти сутки проходят, но поступает звонок с +380 (56) 733-50-40. Я поднимаю трубку, молчание, затем слышу фоновый шум работы самого контактного центра, молчание (я при этом подаю "признаки жизни"), потом музыка и через 30 секунд обрыв.
Прошу провести беседование с данным представителем контактного центра. Благо, что вопрос не сильной важности.

MASolomko, добрый день!
Отправьте, пожалуйста, нам письмо на почту web-hotmail[MENTION=3790]PrivatBank[/MENTION].ua, ссылаясь на это сообщение, в тексте письма укажите ФИО и контактный номер телефона на который вам поступил звонок. Мы обязательно проверим предоставленную Вами информацию и примем соответствующие меры.
С уважением, ПриватБанк!
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Пішов оформити Універсальну замість старої Миттєвої, у якої сплив термін дії. Як слід було чекати, Приватбанк підтвердив репутацію одного з найнезручніших, найменш комфортних для клієнта банків. Опів на одинадцяту, білий день - у невеликому відділенні лише у найближчому видноколі 24 особи (включно з Mallavar'ом і працівниками відділення, це ще не заглядаючи кудись там за дверцята чи у кабінки). Люди біля каси, люди біля терміналу, біля спеціалістів - черги. Дочекався нарешті своєї черги. Оформлення Універсальної зайняло понад півгодини (це притому, що на моє ім,я вже було оформлено продукт Привату, відтак усі необхідні дані є).

Під час роботи спеціаліста зі мною вільно підходили інші співробітники, яким треба була консультація з того чи іншого питання (чи може, просто потеревенити у якихось своїх навколоробочих справах). А чого, клієнт почекає, у нього часу неміряно, куди йому поспішати?

Начальниця відділення (принаймні так ця особа назвалася і так до неї зверталися інші люди, схожі на співробітників банку) - хамовита редиска. Трясця його матері, аби не потреба вряди-годи отримати якусь копійку від форумчан у маркеті саме на карту Привату, то ні в жисть не пішов би у цей серпентарій, навіть раз на три чи скільки там роки. Тьху і ще тричі тьху.

Відділення у Ніжині, площа Заньковецької (колишнє приміщення банку "Україна").

Недавно тоже получал кредитку в приветбанке, взамен старой. Было это так: сперва позвонил своей менеджерихе голд-клюпа по какому то вопросу и она что то там заикнулась про новую карточку. ну я заинтересовался. Она по-быстрячку мне рассказала по телефону что мол всё там ОК и мол нибздо, всё сделаем как обычно быстро и без шуму и без пыли (с) "брилл. рука" Ну я через пару дней заехал в отделение. поднялся на второй этаж к ней, она мне даёт карту и просит присесть на секундочку для снимочка на память. Так как у меня корона легкосъёмная то я, как человек без паранойи. снял корону и блютус гарнитуру, присел, девушка щёлкнула на вебку меня и процесс выдачи закончился за пару сек.
И вот сопсна вопрос: а может мы в разные банки ходим??? :eek:

Честно говоря запарило вот это поголовное нытьё насчт плохого банка и насчёт плохой страны. ну блин - не нравится - так и скажи в табло хамке: "НЕ ХАМИ!" , не нравится что тупит - скажи: "Дайте мне адекватного сотрудника! Нету? давайте начальника отделения!". не помогло? СМСку дуплету - пусть им дупля отобьёт. РАБОТАЕТ. проверено лично ТРИ раза. три штрафа по 500грн - и сразу работа налаживается и сразу откуда то вежливость появляется. И хамство чудным образом пропадает. Главное не молчать!
 
Реєстрація
02.12.09
Місто
Днепр
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Пішов оформити Універсальну замість старої Миттєвої, у якої сплив термін дії. Як слід було чекати, Приватбанк підтвердив репутацію одного з найнезручніших, найменш комфортних для клієнта банків. Опів на одинадцяту, білий день - у невеликому відділенні лише у найближчому видноколі 24 особи (включно з Mallavar'ом і працівниками відділення, це ще не заглядаючи кудись там за дверцята чи у кабінки). Люди біля каси, люди біля терміналу, біля спеціалістів - черги. Дочекався нарешті своєї черги. Оформлення Універсальної зайняло понад півгодини (це притому, що на моє ім,я вже було оформлено продукт Привату, відтак усі необхідні дані є).

Під час роботи спеціаліста зі мною вільно підходили інші співробітники, яким треба була консультація з того чи іншого питання (чи може, просто потеревенити у якихось своїх навколоробочих справах). А чого, клієнт почекає, у нього часу неміряно, куди йому поспішати?

Начальниця відділення (принаймні так ця особа назвалася і так до неї зверталися інші люди, схожі на співробітників банку) - хамовита редиска. Трясця його матері, аби не потреба вряди-годи отримати якусь копійку від форумчан у маркеті саме на карту Привату, то ні в жисть не пішов би у цей серпентарій, навіть раз на три чи скільки там роки. Тьху і ще тричі тьху.

Відділення у Ніжині, площа Заньковецької (колишнє приміщення банку "Україна").

Mallavar, добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з даними труднощами. Щоб покращити якість обслуговування, ми б хотіли передати дану інформацію керівнику відділення, для вжиття заходів. Для цього вкажіть, будь ласка, точну адресу відділення, до якого Ви зверталися (для зручності можна використовувати карту http://maps.privatbank.ua/), а також дату і орієнтовний час відвідування.
З повагою, ПриватБанк.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Чепуха-нет никакого листа. Часто такое у них. Перезвонят, и не один раз.

Ну конечно нету. Только почему с одного номера, всегда идет отлуп "мы вам перезвоним", а с другого всегда без проблем соединяет с оператором...
 
Реєстрація
20.05.12
Місто
Харьков
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

По моему у всех работниц Голд и ВИП - корона немереная. Хотя знают и умеют зачастую меньше некоторых рядовых сотрудников.
 
Реєстрація
23.10.10
Місто
Киев
Телефон
Nokia 6230i
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Ну конечно нету. Только почему с одного номера, всегда идет отлуп "мы вам перезвоним", а с другого всегда без проблем соединяет с оператором...
Звонил позавчера с одного и того же номера: сначала сказано было, что "перезвоним", при второй попытке где-то через полчаса с этого же номера - соединило.
 
Реєстрація
06.12.07
Місто
Zürich
Телефон
IPhone 13 Pro
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

По моему у всех работниц Голд и ВИП - корона немереная. Хотя знают и умеют зачастую меньше некоторых рядовых сотрудников.

100%. После общения с такой в одном из отделений, плюнул и обслуживаюсь у начальника отделения возле моего дома. Все адекватно.
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

По моему у всех работниц Голд и ВИП - корона немереная. Хотя знают и умеют зачастую меньше некоторых рядовых сотрудников.

Я скажу даже больше! если в голд клуб берут обычных, и у них там корона отрастает, то в ВИП отдел по-ходу берут с врождёнными коронами.
Но!
хочу заметить что и профессионализм у ВИПовских менеджериц ЗНАЧИТЕЛЬНО выше. И градус адеквата и даже стиль общения совсем другой. Приятно с такими общаться.
 

BlondinkO

Заблокирован
Реєстрація
16.06.12
Місто
на Лысой Горе :)
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Скорее только виртуальные
Все мое сообщение относилось ТОЛЬКО к виртуальным счетам ;)

Добавлено через 3 минуты
И вот сопсна вопрос: а может мы в разные банки ходим???
НЕ, ну я тоже так же хожу, если по звонку своей менеджерше. Если ранее были именные и перевыпускаемые Голд, то и вовсе звонила: придите заберите, готовая у меня лежит. Тож пара сек))) Но мы то о Голд, а там о Универсальной)))

Добавлено через 19 минут
По моему у всех работниц Голд и ВИП - корона немереная. Хотя знают и умеют зачастую меньше некоторых рядовых сотрудников.
Пробовали? Сталкивались? Кстати периодически, примерно раз в пол года, Приват проводит опрос по телефону о том устраивает или нет обслуживание вас вашим менеджером. Думаю, что те кто таки добрался до отдельных кабинетов и работы с Голд клиентами не захотят снова возвращаться в зал. А если столкнулись с хамством, мне вот так не везло, все почему то только адекватные, то ничего не мешает позвонить на 0 800, для Голд кстати отдельная линия, и пожаловаться на непотребство.
Работник может чего не знать, о чем то спросить более опытных товарищей, но ХАМИТЬ??? Не знаю, не сталкивалась))

А Приватбанку посоветовала бы провести ревизию своих ПК и тому интернету, к которому те ПК подключены. "Эстонские" терминалы и ПК реально достают в ваших отделениях. А работники крайние, потому как клиенту, стоящему в конце очереди, не видно что ПК одну операцию в час пропихивает.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
25.02.11
Місто
Ніжин / Ярослав
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

ПотапаПапа, у тому й фокус, що у когось корона золота, а у когось - проста, пластикова-універсальна. Описано якраз ставлення до звичайних, посполитих клієнтів.
Честно говоря запарило вот это поголовное нытьё насчт плохого банка и насчёт плохой страны. ну блин - не нравится - так и скажи в табло хамке: "НЕ ХАМИ!" , не нравится что тупит - скажи: "Дайте мне адекватного сотрудника! Нету? давайте начальника отделения!". не помогло? СМСку дуплету - пусть им дупля отобьёт. РАБОТАЕТ. проверено лично ТРИ раза. три штрафа по 500грн - и сразу работа налаживается и сразу откуда то вежливость появляется. И хамство чудным образом пропадает. Главное не молчать!
Як можна помітити зокрема на форумі, я не з тих, хто за ввічливо-наполегливим словом у кишеню полізе, і при нагоді знайду, чим та як відповісти - але хай йому абищо, конкретне відділення конкретного банку дістало навіть мене.

Mallavar, добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з даними труднощами. Щоб покращити якість обслуговування, ми б хотіли передати дану інформацію керівнику відділення, для вжиття заходів. Для цього вкажіть, будь ласка, точну адресу відділення, до якого Ви зверталися (для зручності можна використовувати карту http://maps.privatbank.ua/), а також дату і орієнтовний час відвідування.
З повагою, ПриватБанк
@ПриватБанк, і Вам доброго здоровлячка. Дата сьогоднішня, 12.06.2013. Прошу пардону, але чи достатньо уважно Ви читаєте ті коментарі, на які даєте відповідь? (ба навіть відповідь із цитатою). Бо вся решта запитуваної Вами інформації вже міститься у моїй попередній репліці: і приблизний час звернення, і місцезнаходження відділення (у Ніжині три відділення Приватбанку, і лише одне з них - на площі Заньковецької. Впевнений, що Ви, як кваліфікований і досвідчений працівник, набагато швидше за мене знайдете точну адресу).

І ще одне: чи правильно я Вас зрозумів, що моє повідомлення, яке містить несхвальні відомості про начальницю відділення, буде спрямовано на розгляд тій самій начальниці відділення? Які ж такі заходи ця особа зможе вжити стосовно самої себе?
 
Останнє редагування:

corpse

Заблокирован
Реєстрація
02.12.12
Місто
Урюпинск
Re: Обсуждение Приватбанка и Приват-24

Шо тут?! Очередное меряние членами Голдами?

ПотапаПапа в очередной раз рассказывает, какой он крутой чувак, а BlondinkO ему ассистирует, какой ПриватБанк правильный для "правильных" клиентов? :D
 

GAlexV

Добрый тролль, бєндєровєц
Реєстрація
31.08.09
Місто
Луцьк
Телефон
Redmi Note 8 Pro
corpse, и меня причислите к мнениям ПотапаПапа и BlondinkO. ПриватБанк правильный для "правильных" клиентов.
 
Зверху